abonnement Unibet Coolblue
pi_12830370
En hier kunnen we weer verder met het in smart wachten op het allerlaatste deel van deze fantastische trilogie

Een van de vele filmposters:

Mooi he!! Volgens mij is ie hier een beetje moe

Alvast een paar zeer mooie screenshots!!

Onze 4 helden!!

als je goed kijkt zie je dat Merry en Pippin een stukje groter zijn dan Frodo en Sam. Hoe zou dat nu tuch komen?

Osgiliath

Battle on pellenor Fields

Aragorn moet door de Paths of Dead

Gandalf en Pippin bij Minas Tirith

Frodo heeft het moeilijk, vast in de buurt van Mount Doom

Op bezoek bij Denethor

Er zijn ook al wat filmpjes uit die ergens rondzwerven op het internet. Nog geen officiele trailer van New Line, maar zeer zeker de moeite waard!!

Klein filmpje

Groter .rar filmpje

Maar als je hem kan vinden is de volgende echt helemaal geweldig. :YHet is een twaalf minuten durende preview op The Return of the King. (is ook te zien op de TTT dvd) Hij zal vast ook wel op Kazaa en Emule te vinden zijn, maar als je hem snel wilt hebben kun je volgens mij het beste Bittorent gebruiken.

De link naar het filmpje is dan weer te vinden op de volgende pagina:

http://www.suprnova.org

Nog eventjes en we zullen zien wie er gaat overwinnen en of Gollum nog een grote rol in het einde van Middle Earth of Sauron speelt!!!

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12830537
Nog eventjes en we zullen zien wie er gaat overwinnen en of Gollum nog een grote rol in het einde van Middle Earth of Sauron speelt!!!


[/quote]

kun je dat niet gewoon in de boeken lezen

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:54:43 #3
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12830552
wee ik kan niet wachten
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_12830571
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:53 schreef Fixxxer het volgende:
Nog eventjes en we zullen zien wie er gaat overwinnen en of Gollum nog een grote rol in het einde van Middle Earth of Sauron speelt!!!


kun je dat niet gewoon in de boeken lezen


Zou het?

Maar denk jij nou dat iedereen die de uitkijkt naar het laatste deel ook het boek heeft gelezen?

Dacht het niet. En voor hen lijkt het me toch wel erg spannend hoe het nu allemaal gaat aflopen. Ik weet in ieder geval wel dat ik erg benieuwd wat hoe het nu allemaal af zou lopen toen ik het boek aan het lezen was en waar ik binnenkort weer in ga beginnen

[Dit bericht is gewijzigd door maarteniscrazy op 30-08-2003 15:58]

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:57:58 #5
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_12830592
* SpleeffY zeker weten naar de marathon gaat .
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:59:45 #6
47213 ArmaniMania
pi_12830621
* ArmaniMania en pridemeid gaan 16 december naar de marathon

*kaartjes al in bezit heeft*

pi_12830690
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:59 schreef ArmaniMania het volgende:
* ArmaniMania en pridemeid gaan 16 december naar de marathon

*kaartjes al in bezit heeft*


waar kun je zien welke bioscopen een marathon houden? En waar kun je dan de kaartjes bestellen?
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:07:10 #8
47213 ArmaniMania
pi_12830732
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:04 schreef Morgil het volgende:

[..]

waar kun je zien welke bioscopen een marathon houden? En waar kun je dan de kaartjes bestellen?


Alle grootste bioscopen in Nederland. Bestellen kan wel, maar reserveren niet. De verkoop is zodanig dat de kaartjes als warme broodjes over de toonbank vliegen.

Kijk ook even op www.bioscoop.nl

pi_12830817
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:07 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Alle grootste bioscopen in Nederland. Bestellen kan wel, maar reserveren niet. De verkoop is zodanig dat de kaartjes als warme broodjes over de toonbank vliegen.

Kijk ook even op www.bioscoop.nl


hmm..op die website staat nergens iets over een lotr marathon?
pi_12830981
Pathe eindhoven draait op 16 december een marathon in meerdere zalen. Andere pathe's doen dit ook.

http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=221

Pathe schouwburgplein
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=217

Pathe groningen
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=218

Pathe utrecht
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=219

Pathe scheveningen
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=222

Pathe Helmond
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=223

[Dit bericht is gewijzigd door raser op 30-08-2003 16:30]

pi_12831002
Klopt het dat ze niet meer de gevechten in de gouw hebben gefilmd? Want die leken me best wel vet.
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:33:06 #12
47213 ArmaniMania
pi_12831047
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:12 schreef Morgil het volgende:

[..]

hmm..op die website staat nergens iets over een lotr marathon?


hmmm, zoek dan eens met google naar de Marathon van LotR. Maar de meeste Pathé bioscopen draaien um ook wel.
pi_12831071
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:29 schreef ElSn0rr0 het volgende:
Klopt het dat ze niet meer de gevechten in de gouw hebben gefilmd? Want die leken me best wel vet.
spoiler:

The scouring of the shire zit inderdaad niet in de film. Dat is tenminste hetgeen ik ook heb gehoord. Wel is de dood van Saruman op een manier of zes gefilmd, maar ja, dat zal zich dan vast ergens anders af spelen)
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12834645
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:29 schreef ElSn0rr0 het volgende:
Klopt het dat ze niet meer de gevechten in de gouw hebben gefilmd? Want die leken me best wel vet.
spoiler:
Nope, helaas niet. De film is "slechts" 3 uur, dus moeten ze er wat uitlaten. (Zeker met de battle op de pelennor Fields, waar, naar het schijnt 200.000 Orcs in meedoen, en die ook naar het schijnt 1 uur duurt. "Waar is de popcorn ?") Over de dood van Saruman. Die is iets van 5 of 6 keer gefilmd, telkens op een andere manier. Dus ook Christopher Lee weet nog niet hoe ie "doodgaat"
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12834829
Als je het mij vraagt is dat 'op zes verschillende manieren gefilmd' gewoon onzin. Zoiets kost handenvol geld en het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat men voordat ze gaan filmen totaal geen idee heeft hoe zo'n belangrijk personage aan z'n eind komt. Er bestaat zoiets als een script. Het lijkt me zeer stug die scene in zes verschillende in dat scipt staat. En al zou het er niet in staan; zo'n beslissing neem je dan toch voordat je gaat filmen? Complete onzin als je het mij vraagt.
pi_12835985
Weer ff een paar pics.

Aragorn:

"The Muster of Rohan" Bij Edoras:

Orc versus Elf. "The Last Alliance?":

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 30-08-2003 21:32]

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 21:01:43 #17
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_12836222
spoiler:
Ik kan bijna niet wachten op het moment dat Gollum Frodo's vinger afbijt en met ring en al in een spleet van de Doemberg valt. Dit lijkt me zo geweldig om te zien.
No escape from reality
pi_12836280
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
spoiler:
Ik kan bijna niet wachten op het moment dat Gollum Frodo's vinger afbijt en met ring en al in een spleet van de Doemberg valt. Dit lijkt me zo geweldig om te zien.

Je zou toch maar niet de boeken hebben gelezen en per ongeluk, of omdat je toch benieuwd was wat de spoiler was, de tekst selecteren!!!

Dat zou toch echt niet leuk zijn. NIET DOEN DUS!!!!

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12836430
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
spoiler:
Ik kan bijna niet wachten op het moment dat Gollum Frodo's vinger afbijt en met ring en al in een spleet van de Doemberg valt. Dit lijkt me zo geweldig om te zien.

spoiler:

Ik kan ook niet wachten daarop, maar het lijkt me wel dat ze het een beetje normaal houden, dus geen overvloedig bloed.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12836531
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:58 schreef Joppe het volgende:
Als je het mij vraagt is dat 'op zes verschillende manieren gefilmd' gewoon onzin. Zoiets kost handenvol geld en het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat men voordat ze gaan filmen totaal geen idee heeft hoe zo'n belangrijk personage aan z'n eind komt. Er bestaat zoiets als een script. Het lijkt me zeer stug die scene in zes verschillende in dat scipt staat. En al zou het er niet in staan; zo'n beslissing neem je dan toch voordat je gaat filmen? Complete onzin als je het mij vraagt.
ik heb reeds een foto gezien van saruman die dood is. maar ook ik heb gehoord dat er meerdere deathscenes zijn gefilmd, misschien om het publiek in verwarring te houden. er is geld genoeg en de kostbaarste delen van een sterfscene zijn CGI en dat hoeft niet gefilmd te worden.

peter jackson besloot de scouring of the shire eruit te laten omdat hij vond dat het geen passend eind is van de film. na de grootste veldslag ooit en de ontknoping van het grote verhaal gaan we nog even vechten in de gouw. dat leek hem een anticlimax. en daar zit wat in. maar ik vind het zn slechtste keuze tot nu toe, spoiler:

het eind in de gouw is juist mijn favoriete deel. je ziet wat de hobbits geleerd hebben, je ziet het verschil met het begin van het verhaal. ik ben ook benieuwd hoe de grey havens eruit zullen zien.
pi_12836916
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:17 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

...spoiler:

het eind in de gouw is juist mijn favoriete deel. je ziet wat de hobbits geleerd hebben, je ziet het verschil met het begin van het verhaal. ik ben ook benieuwd hoe de grey havens eruit zullen zien.

spoiler:
The Grey Havens zullen er wel inzitten, dat is het échte einde van het boek, en dat zal er hopelijk niet uit worden gelaten
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12838510
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:17 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

ik heb reeds een foto gezien van saruman die dood is. maar ook ik heb gehoord dat er meerdere deathscenes zijn gefilmd, misschien om het publiek in verwarring te houden. er is geld genoeg en de kostbaarste delen van een sterfscene zijn CGI en dat hoeft niet gefilmd te worden.

peter jackson besloot de scouring of the shire eruit te laten omdat hij vond dat het geen passend eind is van de film. na de grootste veldslag ooit en de ontknoping van het grote verhaal gaan we nog even vechten in de gouw. dat leek hem een anticlimax. en daar zit wat in. maar ik vind het zn slechtste keuze tot nu toe


Ik blijf er bij; het lijkt me grote onzin. Daarnaast; denk je dat CGI goedkoop is? En hoeveel tijd daar in gaat zitten?
Volgens mij is de belangrijkste reden van Jackson en zijn twee schrijf-companen om de Scouring uit de film te laten, de tijdsdruk. Er is simpelweg geen tijd voor; de film zou te lang worden en het zou allemaal van de hak op de tak zijn. Bedenk: Shelob, de hele Minas Tirith kwestie, drie enorme veldslagen, Dwimmerberg, ontknoping van de Ring kwestie en dan nog de aftermath. Er is dan simpelweg geen tijd voor de Scouring plus dat deze - inderdaad - helemaal niks toevoegt aan het plot. In een boek werkt niet; niet in een film.

Trouwens, de slag op de velden van de Pelennor is niet de grootste veldslag ooit hoor. Zeker nooit The Silmarillion gelezen? Dat zijn pas veldslagen. Elfen, Orks, Mensen, Dwergen, Draken, Balrogs, Maiar en Valar; vergeleken daarmee is de slag op de Pelennor maar een hobbitje

quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

spoiler:

The Grey Havens zullen er wel inzitten, dat is het échte einde van het boek, en dat zal er hopelijk niet uit worden gelaten

spoiler:

Het echte einde van het boek is eigenlijk de dood van Aragorn en het vertrek van Legolas en Gimli naar Valinor. Want de aanhangsels horen zeker ook nog bij het boek.
pi_12839380
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:49 schreef Joppe het volgende:

[..]

Ik blijf er bij; het lijkt me grote onzin. Daarnaast; denk je dat CGI goedkoop is? En hoeveel tijd daar in gaat zitten?
Volgens mij is de belangrijkste reden van Jackson en zijn twee schrijf-companen om de Scouring uit de film te laten, de tijdsdruk. Er is simpelweg geen tijd voor; de film zou te lang worden en het zou allemaal van de hak op de tak zijn. Bedenk: Shelob, de hele Minas Tirith kwestie, drie enorme veldslagen, Dwimmerberg, ontknoping van de Ring kwestie en dan nog de aftermath. Er is dan simpelweg geen tijd voor de Scouring plus dat deze - inderdaad - helemaal niks toevoegt aan het plot. In een boek werkt niet; niet in een film.

Trouwens, de slag op de velden van de Pelennor is niet de grootste veldslag ooit hoor. Zeker nooit The Silmarillion gelezen? Dat zijn pas veldslagen. Elfen, Orks, Mensen, Dwergen, Draken, Balrogs, Maiar en Valar; vergeleken daarmee is de slag op de Pelennor maar een hobbitje
[..]

spoiler:


Het echte einde van het boek is eigenlijk de dood van Aragorn en het vertrek van Legolas en Gimli naar Valinor. Want de aanhangsels horen zeker ook nog bij het boek.

wat ik bedoelde was dat de CGI niet bij alle zes de sterfscenes toegevoegd hoeven worden. want dat film je niet, dat wordt toegevoegd. het enige wat gefilmd hoeft te worden is bijvoorbeeld saruman vallend aan een draad, voor een blauw scherm, van z'n toren. en nog 5 andere scenes. ze zijn toch konstant met blauw scherm bezig dus dit kan er wel bij. mits er nog niet beslist was welke sterfscene de definitieve is doen ze dat na het filmen van die 6 en dan voegen ze de cgi toe bij die ene scene die ze kiezen.

wat betreft de scouring, ik kan me herinneren het interview gelezen te hebben waarin peter jackson zei dat de werkelijke reden van het weglaten de anticlimax is.

wat betreft het grootste slagveld ooit...je snapt wat ik bedoel

pi_12839759
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:17 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

peter jackson besloot de scouring of the shire eruit te laten omdat hij vond dat het geen passend eind is van de film. na de grootste veldslag ooit en de ontknoping van het grote verhaal gaan we nog even vechten in de gouw. dat leek hem een anticlimax. en daar zit wat in. maar ik vind het zn slechtste keuze tot nu toe, spoiler:

het eind in de gouw is juist mijn favoriete deel. je ziet wat de hobbits geleerd hebben, je ziet het verschil met het begin van het verhaal. ik ben ook benieuwd hoe de grey havens eruit zullen zien.

Ben ik het helemaal mee eens. Vond het begin van de film al zo mooi, ik had ze ook zo graag weer terug willen zien komen.
spoiler:
Sam die gaat trouwen, een dochtertje krijgt. Pippin en Merry die 'lordly folk worden en iedereen vertellen over hun avonturen

Al zou dit er misschien toch nog in kunnen zitten, heeft niet echt te maken met scouring of the Shire (de rede van jackson vind ik trouwens wel een plausibele).

Nee, nu ik erover nadenk, het zal er vast toch wel inzitten.

Kijk er nu al naar uit

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12841017
Damn, die preview doet me echt uitkijken naar deze film
  zondag 31 augustus 2003 @ 02:29:28 #26
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12841880
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:49 schreef Joppe het volgende:
Zeker nooit The Silmarillion gelezen? Dat zijn pas veldslagen.
De Nirnaeth Arnoediad of Dagor Bragollach op een bioscoopscherm
pi_12843576
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:49 schreef Joppe het volgende:

spoiler:


Het echte einde van het boek is eigenlijk de dood van Aragorn en het vertrek van Legolas en Gimli naar Valinor. Want de aanhangsels horen zeker ook nog bij het boek.

spoiler:
Oh ja, dat was ik vergeten. Enfin, ik hoop wel dat de Grey Havens er in zitten. Maar we zien tegen die tijd wel of ze erin zitten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 31 augustus 2003 @ 13:13:12 #28
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12845839
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 10:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
spoiler:
Oh ja, dat was ik vergeten. Enfin, ik hoop wel dat de Grey Havens er in zitten. Maar we zien tegen die tijd wel of ze erin zitten.

spoiler:
Uit verschillende bronnen blijkt dat de film wel daadwerkelijk bij de Grey Havens eindigt. Alhoewel ik bang ben dat het thema van het boek, dat alles vroeger of later moet eindigen, niet echt zal overkomen.
pi_12845965
ik verheug me wel op die battles ja:
spoiler:

als merry (of is het pippin) die witchking gaan slachten lijkt me vet
pi_12846010
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 13:20 schreef BazP het volgende:
ik verheug me wel op die battles ja:
spoiler:

als merry (of is het pippin) die witchking gaan slachten lijkt me vet

spoiler:
Pippin en Eowyn toch?
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_12850629
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 13:23 schreef bondgirl het volgende:

[..]

spoiler:

Pippin en Eowyn toch?

spoiler:
Merry en Éowyn. Citaatje uit het boek: "Out of the wreck rose the Black Rider, tall and threatening, towering above her. With a cry of hatred that stung the very ears like venom he let fall his mace. Her shield was shivered in many pieces, and her arm was broken; she stumbled to her knees. He bent over her like a cloud, and his eyes glittered; he raised his mace to kill.
But suddenly he too stumbled forward with a cry of bitter pain, and his stroke went wide, driving into the ground. Merry's sword had stabbed him from behind, shearing through the black mantle, and passing up beneath the hauberk had pierced the sinew behind his mighty knee.
'Éowyn! Éowyn!' cried Merry. Then tottering, struggling up, with her last strength she drove her sword between crown and mantle, as the great shoulders bowed before her. The sword broke sparkling into many shards. The crown rolled away with a clang. Éowyn fell forward upon her fallen foe. But lo! the mantle and hauberk were empty."
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12850992
De scene met de Witchking en Gandalf daarvoor is veeeeeeeel stoerder. Een geweldige dialoog bij de poort van Minas Tirith; die line van de Witchking is mijn favoriete uit het hele boek:

'You cannot enter here,' said Gandalf, and the huge shadow halted. 'Go back to the abyss prepared for you! Go back! Fall into nothingness that awaits you and your Master. Go!'
The Black Rider flung back his hood, and behold! he had a kingly crown; and yet upon no head visible was it set. The red fires shone between it and the mantled shoulders vast and dark. From a mouth unseen there came a deadly laughter.
'Old fool! he said. 'Old fool! This is my hour. Do you not know Death when you see it? Die now and curse in vain!' And with that he lifted high his sword and flames ran down the blade.
Gandalf did not move."

Je moet eens horen hoe die quote in het LOTR hoorspel klinkt
Ik kan alleen maar hopen dat Jackson dit in de film stopt. Dan kan deze wat mij betreft niet meer stuk

pi_12851187
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:45 schreef Joppe het volgende:
De scene met de Witchking en Gandalf daarvoor is veeeeeeeel stoerder. Een geweldige dialoog bij de poort van Minas Tirith; die line van de Witchking is mijn favoriete uit het hele boek:

'You cannot enter here,' said Gandalf, and the huge shadow halted. 'Go back to the abyss prepared for you! Go back! Fall into nothingness that awaits you and your Master. Go!'
The Black Rider flung back his hood, and behold! he had a kingly crown; and yet upon no head visible was it set. The red fires shone between it and the mantled shoulders vast and dark. From a mouth unseen there came a deadly laughter.
'Old fool! he said. 'Old fool! This is my hour. Do you not know Death when you see it? Die now and curse in vain!' And with that he lifted high his sword and flames ran down the blade.
Gandalf did not move."


Als dat stukkie er niet in zit, denk ik dat een heleboel mensen boos worden. (Me included) Dat lijkt me idd een prachtstuk. En dan moeten er wel vlammen zijn, anders is het maar half zo leuk.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 6 september 2003 @ 15:52:23 #34
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_12982211
* CRoNiXX heeft kaartje voor marathon, woei... te utrecht
"jaaaa ik kom alleen ff printen..."
  zaterdag 6 september 2003 @ 16:01:44 #35
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12982327
rotk is de beste boek van de drie
en dan bedoel ik dus boek 5 vooral
zo vet gewoon
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_12982465
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 16:01 schreef G1Ace het volgende:
rotk is de beste boek van de drie
en dan bedoel ik dus boek 5 vooral
zo vet gewoon
Tja, wat kan ik hier aan toevoegen... Deel 5 is gewoon het beste boek, en daarna 3 of 6, die 2 zijn bijna even goed, vind ik.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12984484
-Verkeerde topic, wat zijn we weer slim bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 06-09-2003 21:56]

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 6 september 2003 @ 18:19:58 #38
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_12984823
Staat er op de Site: TTT-Extended of ROTK?

Als het TTT-Extended is: Dan is het Theodred

Als het ROTK is dan is het.... die andere

Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_12989133
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 18:19 schreef Wuder het volgende:
Staat er op de Site: TTT-Extended of ROTK?

Als het TTT-Extended is: Dan is het Theodred

Als het ROTK is dan is het.... die andere


TTT is het, kom er net achter. Niet helemaal het goede topic. Moet ik ze laten staan of weghalen?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12989488
Maak er de URL van en post ze nog een keer in TTT topic?
pi_12989568
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 21:51 schreef Trence het volgende:
Maak er de URL van en post ze nog een keer in TTT topic?
Ik haal ze hier zo wel weg, OK? En daarna staan ze in het TTT topic.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12990579
Ook goed, ik heb ze al gesaved .

Hier staan er nog een zooi van TTT:EE, vandaar.

Voor de rest valt het gebrek aan updates me eigenlijk tegen, weinig nieuws en hints te vinden zo op internet eigenlijk.

Binnenkort maar even het derde deel snel lezen, een paar dingen staan me niet zo helder meer voor de geest. Van wat ik van de foto's heb gezien heeft Jackson wel een paar dei ex machina weggelaten.

pi_13013197
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_13034261
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 16:45 schreef Joppe het volgende:
De scene met de Witchking en Gandalf daarvoor is veeeeeeeel stoerder. Een geweldige dialoog bij de poort van Minas Tirith; die line van de Witchking is mijn favoriete uit het hele boek:

'You cannot enter here,' said Gandalf, and the huge shadow halted. 'Go back to the abyss prepared for you! Go back! Fall into nothingness that awaits you and your Master. Go!'
The Black Rider flung back his hood, and behold! he had a kingly crown; and yet upon no head visible was it set. The red fires shone between it and the mantled shoulders vast and dark. From a mouth unseen there came a deadly laughter.
'Old fool! he said. 'Old fool! This is my hour. Do you not know Death when you see it? Die now and curse in vain!' And with that he lifted high his sword and flames ran down the blade.
Gandalf did not move."

Je moet eens horen hoe die quote in het LOTR hoorspel klinkt
Ik kan alleen maar hopen dat Jackson dit in de film stopt. Dan kan deze wat mij betreft niet meer stuk


Ik denk dat die quote van jou bij deze foto hoort:

overigens een schat aan informatie op deze site www.theonering.net

pi_13034315
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:07 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik denk dat die quote van jou bij deze foto hoort:

[afbeelding]

overigens een schat aan informatie op deze site www.theonering.net


Denk het ook, en je hebt btw een leuke ondertitel. (En je sig is One Ring to rule them all... in de taal van Mordor, klopt?)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13034530
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Denk het ook, en je hebt btw een leuke ondertitel. (En je sig is One Ring to rule them all... in de taal van Mordor, klopt?)


Dank je! Mijn sig is inderdaad "One ring to rule them all" In de taal van Mordor. "wich i will not speak free here" zei Gandalf

Weet je ook wie mijn ondertitel sprak in TTT?

Zo kort, maar ik lag dubbel!

Jou sig trouwens ook! Gimli!

  maandag 8 september 2003 @ 22:17:45 #47
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13034601
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:15 schreef fratsman het volgende:
Weet je ook wie mijn ondertitel sprak in TTT?

Zo kort, maar ik lag dubbel!


Dat was toch Gollum?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13034696
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:17 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dat was toch Gollum?


Ik moet trouwens nog zo'n 400 pagina's van het boek lezen, ik kan het maar moeilijk wegleggen omdat het zo spannend is, maar eigenlijk wil ik het nog niet weten omdat ik eerst de film wil zien!

pi_13034706
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:15 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dank je! Mijn sig is inderdaad "One ring to rule them all" In de taal van Mordor. "wich i will not speak free here" zei Gandalf

Weet je ook wie mijn ondertitel sprak in TTT?

Zo kort, maar ik lag dubbel!

Jou sig trouwens ook! Gimli!


Gollum. En mijn sig is een beetje knippen en plakken, wordt niet letterlijk gezegd. Eerst zegt Gimli van Toss me, dan zegt Aragorn iets van Are You Sure. En dan zegt Gimli Binnensmonds yes, en dan Don't Tell The Elf. En dan zegt Aragorn Not A Word, en dan gaat Gimli vliegen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13034749
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:20 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik moet trouwens nog zo'n 400 pagina's van het boek lezen, ik kan het maar moeilijk wegleggen omdat het zo spannend is, maar eigenlijk wil ik het nog niet weten omdat ik eerst de film wil zien!


Ik heb de boeken al iets van 20 keer gelezen, en ze zijn nog steeds leuk. (10 x in NL, en 10 x in Engels)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 8 september 2003 @ 22:22:08 #51
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13034762
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:20 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik moet trouwens nog zo'n 400 pagina's van het boek lezen, ik kan het maar moeilijk wegleggen omdat het zo spannend is, maar eigenlijk wil ik het nog niet weten omdat ik eerst de film wil zien!


Ik heb juist een aantal jaren geleden het boek gelezen, omdat ik hem uit wilde hebben voordat de film uitkwam.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13034796
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Gollum. En mijn sig is een beetje knippen en plakken, wordt niet letterlijk gezegd. Eerst zegt Gimli van Toss me, dan zegt Aragorn iets van Are You Sure. En dan zegt Gimli Binnensmonds yes, en dan Don't Tell The Elf. En dan zegt Aragorn Not A Word, en dan gaat Gimli vliegen.


"Whats going on?!? I can't see!"
"Shall i describe it to you.....? Or do you want me to find you a box?(!)
pi_13034882
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:22 schreef fratsman het volgende:

[..]

"Whats going on?!? I can't see!"
"Shall i describe it to you.....? Or do you want me to find you a box?(!)


Legolas Ook een heerlijke quote. Maar de special Effects van Legolas, zijn die zelf gedaan? (Waarschijnlijk wel in slow-motion, of met trucage.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13034899
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:22 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ik heb juist een aantal jaren geleden het boek gelezen, omdat ik hem uit wilde hebben voordat de film uitkwam.


Aan de ene kant wel, omdat ik razend nieuwsgierig ben over hoe het afloopt, en aan de andere kant ook weer niet omdat ik razend benieuwd ben naar de film!
* fratsman is pas begonnen met lezen na het zien van de eerste 2 films....
pi_13034963
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Legolas Ook een heerlijke quote. Maar de special Effects van Legolas, zijn die zelf gedaan? (Waarschijnlijk wel in slow-motion, of met trucage.)


Bij het gevecht tegen de Warg-riders, als ie zich zo op dat paard slingert.
Ik zeg dat het special-effect is....
Mijn vriendin zegt dat het beeld gewoon is teruggespoeld...
pi_13035039
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:27 schreef fratsman het volgende:

[..]

Bij het gevecht tegen de Warg-riders, als ie zich zo op dat paard slingert.
Ik zeg dat het special-effect is....
Mijn vriendin zegt dat het beeld gewoon is teruggespoeld...


Special Effect, denk ik, terugspoelen is moeilijk, dan moet je alles omgekeerd doen, en ook nog eens onder een rijdend paard doorgaan, dacht ik, dus doe maar trucage.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13035101
Ik ga de film wel in de bios kijken maar tis niet zo dat ik meteen de eerste beste dag dat ie in premiere gaat hem wil zien, het boek is toch veel beter, heb niet vaak (eigenlijk nooit) dat ik emotioneel wordt tijdens het lezen van een boek, maar bij LotR had ik dit wel!

Zijn hier veel mensen die de Silmarillion hebben gelezen, ik kom maar met moeite door de eerste hoofdstukken heen (raak overzicht kwijt met al die namen en plaatsen), hoop dat het daarna een stukje leuker wordt.

Edit:

quote:
Op maandag 8 september 2003 22:27 schreef fratsman het volgende:

[..]

Bij het gevecht tegen de Warg-riders, als ie zich zo op dat paard slingert.
Ik zeg dat het special-effect is....
Mijn vriendin zegt dat het beeld gewoon is teruggespoeld...


Volgens mij is dat geen special effect, het lijkt alleen sneller dan dat het in werkelijkheid is, maar heb weleens vaker gezien dat iemand een voorbijsnellend paard aan een lus oid van het zadel pakt en zo zichzelf op het paard "zwaait".

[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 08-09-2003 22:34]

"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_13035152
Iemand trouwens al plaatjes van Shelob gevonden?
Met google vind ik alleen dit:

Dit stuk lijkt me gewoon zo vet in de film, net als the Paths of Death....

pi_13035195
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:32 schreef fratsman het volgende:
Iemand trouwens al plaatjes van Shelob gevonden?
Met google vind ik alleen dit:
[afbeelding]

Dit stuk lijkt me gewoon zo vet in de film, net als the Paths of Death....


Paths of the Dead staan eerder in dit Topic, dacht ik. Shelob wordt geheim gehouden, maar lijkt me idd vet.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13035230
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:31 schreef franske19 het volgende:
Ik ga de film wel in de bios kijken maar tis niet zo dat ik meteen de eerste beste dag dat ie in premiere gaat hem wil zien, het boek is toch veel beter, heb niet vaak (eigenlijk nooit) dat ik emotioneel wordt tijdens het lezen van een boek, maar bij LotR had ik dit wel!

Zijn hier veel mensen die de Silmarillion hebben gelezen, ik kom maar met moeite door de eerste hoofdstukken heen (raak overzicht kwijt met al die namen en plaatsen), hoop dat het daarna een stukje leuker wordt.


Had ik bij het gewone boek ontzettend last van in het begin, de namen plaatsnamen, jaartallen alles. (Ik heb de eerste 2 boeken ook gelezen met de film in mn achterhoofd en de rest erbij gefantaseerd, anders was ik niet zo ver gevorderd)

Is de Silmarillion gewoon in het nederlands verkrijgbaar?

pi_13035307
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:34 schreef fratsman het volgende:

[..]

Had ik bij het gewone boek ontzettend last van in het begin, de namen plaatsnamen, jaartallen alles. (Ik heb de eerste 2 boeken ook gelezen met de film in mn achterhoofd en de rest erbij gefantaseerd, anders was ik niet zo ver gevorderd)

Is de Silmarillion gewoon in het nederlands verkrijgbaar?


I hope so, en ook in het Engels, moet later dit jaar een boekverslag maken. Ik was in het eerste deel tot Moria gekomen, en toen er mee opgehouden, en toen eenmaal de 1e film uitkwam ben ik maar weer gaan lezen. (Helaas had ik de 1e film niet in de bios gezien. Ik heb wel de Hobbit in het Engels, maar niet in het NL. )

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 08-09-2003 22:39]

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13035316
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:34 schreef fratsman het volgende:

[..]

Had ik bij het gewone boek ontzettend last van in het begin, de namen plaatsnamen, jaartallen alles. (Ik heb de eerste 2 boeken ook gelezen met de film in mn achterhoofd en de rest erbij gefantaseerd, anders was ik niet zo ver gevorderd)

Is de Silmarillion gewoon in het nederlands verkrijgbaar?


Had de hele serie al gelezen voordat de eerste film uitkwam, maar heb een maand geleden ook the hobbit en silmarillion gekocht om wat meer van de geschiedenis van Middle Earth te weten te komen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  FOK!fotograaf maandag 8 september 2003 @ 22:41:16 #63
17893 Forno
pi_13035442
Ik heb het boek net uit en ben heel benieuwd naar de film. Wat een verhaal, knap dat iemand zo'n verhaal uit zijn duim kan zuigen.
pi_13035478
The Silmarillion is ook in het Nederlands verkrijgbaar ja. Maar in het Engels is het boek (zoals al het werk van Tolkien) mooier
pi_13035531
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:41 schreef Forno het volgende:
Ik heb het boek net uit en ben heel benieuwd naar de film. Wat een verhaal, knap dat iemand zo'n verhaal uit zijn duim kan zuigen.

Tolkien is dan ook z'n halve leven bezig geweest met zuigen

wat een woordspeling....

pi_13039852
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:42 schreef Joppe het volgende:
The Silmarillion is ook in het Nederlands verkrijgbaar ja. Maar in het Engels is het boek (zoals al het werk van Tolkien) mooier
In het Engels is het gewoon mooier, maar je Engels moet dan wel van een redelijk niveau zijn, denk ik. Ik lees nu ook niet meer LotR in het NL, omdat het Engels zo mooi is, en ondertiteling van de DVD van TTT is in het Engels bij mij.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13040111
De morgenstond heeft goud in de mond, en ook een paar nieuwe pics van RotK:

Faramir in Minias Tirith, in gesprek met zijn vader:

"Shelobs Lair" :

Soldaten van Gondor:

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 9 september 2003 @ 08:26:33 #68
63141 Pooks
You've Got My Love...
pi_13040119
Kan ook niet wachten tot de film in de bios komt!
Afijn, dat is het hem juist wat ik wilde vragen/zeggen/opmerken..
Vorig jaar hadden ze al de primeur met deel I en II achter elkaar te laten zien in de bioscoop, dit jaar I, II EN III... aargh!!!!
Wie gaat? Wie overleeft dit? minimaal 9 uur geplakt zitten op je biosscoopstoel, je komt pas rond half 4/4uur in de nacht uit de bioscopp rollen met je kleine oogjes. Maar zeer de moeite waard!
Mijn kaartje is al opgehaald! Gaan er nog meer FOK!-ers??
Loyal..with a heart of solid gold.
  dinsdag 9 september 2003 @ 09:30:16 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13040753
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Special Effect, denk ik, terugspoelen is moeilijk, dan moet je alles omgekeerd doen, en ook nog eens onder een rijdend paard doorgaan, dacht ik, dus doe maar trucage.


Jazeker, is een CGI effectje... Animatie klopt niet 100%, maar de vreemde beweging komt omdat ie zichzelf catapulteerd door het paard rechts door te laten lopen terwijl ie het beest vast heeft gepakt, waardoor zijn arm om het dier heenslaat en door die plotse versneling lanceert hij zichzelf van links van het paard om de voorkant heen naar rechtsboven... Werd me pas na de 3e keer kijken duidelijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 9 september 2003 @ 09:33:53 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13040805
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 08:26 schreef Pooks het volgende:
Kan ook niet wachten tot de film in de bios komt!
Afijn, dat is het hem juist wat ik wilde vragen/zeggen/opmerken..
Vorig jaar hadden ze al de primeur met deel I en II achter elkaar te laten zien in de bioscoop, dit jaar I, II EN III... aargh!!!!
Wie gaat? Wie overleeft dit? minimaal 9 uur geplakt zitten op je biosscoopstoel, je komt pas rond half 4/4uur in de nacht uit de bioscopp rollen met je kleine oogjes. Maar zeer de moeite waard!
Mijn kaartje is al opgehaald! Gaan er nog meer FOK!-ers??
Als ik kon dan ging ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_13057679
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 09:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als ik kon dan ging ik...


Anders ik wel....
Maar nog geen enkele bioscoop hier in de buurt heeft bekendgemaakt dat ze zo'n marathon gaan houden!!!!!!!
pi_13057839
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 09:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als ik kon dan ging ik...


Tja, ik ben niet écht bij machte om dat te doen, kan niet tegen lang stilzitten. (En ben nog maar 14, daar ligt het ook gedeeltelijk aan)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13058147
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Tja, ik ben niet écht bij machte om dat te doen, kan niet tegen lang stilzitten. (En ben nog maar 14, daar ligt het ook gedeeltelijk aan)


He daar issie weer!

Als je er over nadenkt is het ook wel ontzettend lang hoor, alles bij elkaar met pauze en alles denk ik dat je onderhand de klok rond bent.

Weet iemand trouwens al wanneer de trailer in de bioscoop komt?

pi_13058199
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:46 schreef fratsman het volgende:

[..]

He daar issie weer!

Als je er over nadenkt is het ook wel ontzettend lang hoor, alles bij elkaar met pauze en alles denk ik dat je onderhand de klok rond bent.

Weet iemand trouwens al wanneer de trailer in de bioscoop komt?


Op het einde is het . Ik kom btw zometeen met een andere quote uit het werk van Tolkien, en jij mag dan raden wie die zegt.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13058234
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Op het einde is het . Ik kom btw zometeen met een andere quote uit het werk van Tolkien, en jij mag dan raden wie die zegt.


* fratsman pakt het boek er ff bij!

Vermeld je het hoofdstuk ook even?!?

pi_13058341
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:49 schreef fratsman het volgende:

[..]

* fratsman pakt het boek er ff bij!

Vermeld je het hoofdstuk ook even?!?


Tuurlijk. Hoofdstuk 5: Riddles in the Dark

"A box without hinges, key or lid,
Yet golden treasure inside is hid"

Wie zei dit, en wat is het antwoord?

Ff ontopic. Ik weet niet wanneer er een trailer uitkomt, ik hoop snel.

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13058450
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Tuurlijk. Hoofdstuk 5: Riddles in the Dark

"A box without hinges, key or lid,
Yet golden treasure inside is hid"

Wie zei dit, en wat is het antwoord?

Ff ontopic. Ik weet niet wanneer er een trailer uitkomt, ik hoop snel.


spoiler:
The Hobbit, Bilbo, Eggses
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_13058456
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

"A box without hinges, key or lid,
Yet golden treasure inside is hid"


.


Jij bent een mooie! Ik lees de NL.-versie!
* fratsman is driftig aan het zoeken....

Het is een rijmpje..... Tom Bombadil?

pi_13058547
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:55 schreef fratsman het volgende:

[..]

Jij bent een mooie! Ik lees de NL.-versie!
* fratsman is driftig aan het zoeken....

Het is een rijmpje..... Tom Bombadil?


Fout, in de spoiler boven je staat het goede antwoord btw.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13058691
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Fout, in de spoiler boven je staat het goede antwoord btw.


Is ook veel te vroeg in het boek...
Hoe open ik die spoiler?
En heb je btw de NL. versie niet? is voor mij wat makkelijker....
pi_13058754
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:01 schreef fratsman het volgende:

[..]

Is ook veel te vroeg in het boek...
Hoe open ik die spoiler?
En heb je btw de NL. versie niet? is voor mij wat makkelijker....


Gewoon selecteren, Riddles in the dark is het vijfde hoofdstuk van the Hobbit! De andere raadseltjes zijn ook wel leuk!
quote:
Thirsty white horses on a red hill,
First they champ,
Then they stamp,
Then they stand still.

[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 09-09-2003 22:05]

"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_13058787
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:01 schreef fratsman het volgende:

[..]

Is ook veel te vroeg in het boek...
Hoe open ik die spoiler?
En heb je btw de NL. versie niet? is voor mij wat makkelijker....


Selecteren, en ik zal je het antwoord maar geven. Het kwam uit The hobbit, Bilbo zei het, en het antwoord was Eggses. En ik heb de NL versie van The Hobbit niet, die dingen zijn volgens mij erg zeldzaam, ik kan ze iig niet vinden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13058875
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Selecteren, en ik zal je het antwoord maar geven. Het kwam uit The hobbit, Bilbo zei het, en het antwoord was Eggses. En ik heb de NL versie van The Hobbit niet, die dingen zijn volgens mij erg zeldzaam, ik kan ze iig niet vinden.


Hahaha! grapjas , ik dacht dat jij het gewoon over deel I; de Reisgenoten had! Kom jij met The Hobbit aanzetten, die moet ik nog lezen.... Komt ook nog wel.
pi_13059010
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:05 schreef fratsman het volgende:

[..]

Hahaha! grapjas , ik dacht dat jij het gewoon over deel I; de Reisgenoten had! Kom jij met The Hobbit aanzetten, die moet ik nog lezen.... Komt ook nog wel.


Is een aanrader, dat zeker. Voor jou, een Engelse quote uit The Fellowship. "I was the herald of Gil-Galad" Wie zei dit, en dis een eitje.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13059116
Elrond.


please laat het goed zijn...

Jep! In het NL.: Ik was de heraut van Gil-Galad.....

[Dit bericht is gewijzigd door fratsman op 09-09-2003 22:15]

pi_13059219
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:12 schreef fratsman het volgende:
Elrond.


please laat het goed zijn...


Je bent geen "Stupid, Fat Hobbit" want het is goed.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13059374
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Je bent geen "Stupid, Fat Hobbit" want het is goed.


dank je!

Eentje voor jou, ik denk ook niet te moeilijk

Door wie en waar werden deze woorden gesproken:
Annon edhellen, edro hi ammen!
Fennas Nogothrim, lasto beth lammen!

pi_13059416
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

dank je!

Eentje voor jou, ik denk ook niet te moeilijk

Door wie en waar werden deze woorden gesproken:
Annon edhellen, edro hi ammen!
Fennas Nogothrim, lasto beth lammen!


Laatste dan, OK, ga zo . Gandalf, Moria. (En sorry, speelde alleen maar in op je Ondertitel) "Edro, Edro" 'Open, Open'
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13059457
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Laatste dan, OK, ga zo . Gandalf, Moria. (En sorry, speelde alleen maar in op je Ondertitel)


1-1 Kijk morgen wel of ik nog leuke quotes vind
pi_13059491
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:20 schreef fratsman het volgende:

[..]

1-1 Kijk morgen wel of ik nog leuke quotes vind


Lees dan eerst ff het 3e boek, dan blijven we nog een beetje ontopic.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13059527
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

dank je!

Eentje voor jou, ik denk ook niet te moeilijk

Door wie en waar werden deze woorden gesproken:
Annon edhellen, edro hi ammen!
Fennas Nogothrim, lasto beth lammen!


Gandalf
als hij voor de poorten van Moria staat om binnen te komen

edit: te laat

  woensdag 10 september 2003 @ 00:56:01 #92
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13063360
Wie zou na de dood van Gil-Galad de titel 'High King of the Noldor in Middle-Earth' kunnen claimen en waarom?
pi_13063827
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:56 schreef Leshy het volgende:
Wie zou na de dood van Gil-Galad de titel 'High King of the Noldor in Middle-Earth' kunnen claimen en waarom?
Ben nog bezig met Silmarillion!

Edit:
Zomaar een mooi plaatje!
http://img-fan.theonering.net/rolozo/images/whelan/eagles.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 10-09-2003 04:35]

"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_13064195
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:56 schreef Leshy het volgende:
Wie zou na de dood van Gil-Galad de titel 'High King of the Noldor in Middle-Earth' kunnen claimen en waarom?
Is al dit gevraag niet meer wat voor het pats topic

Of in ieder geval voor literatuur. Bijna alles wat nu gevraagd wordt komt niet in de films voor, dus lijkt het me aardig off-topic

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_13064265
quote:
Op woensdag 10 september 2003 01:52 schreef franske19 het volgende:

[..]

Ben nog bezig met Silmarillion!

Edit:
Zomaar een mooi plaatje!
http://img-fan.theonering.net/rolozo/images/whelan/eagles.jpg


Wel een mooi plaatje, toegegeven.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 10 september 2003 @ 11:07:08 #96
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13066354
quote:
Op woensdag 10 september 2003 07:08 schreef maarteniscrazy het volgende:
Of in ieder geval voor literatuur. Bijna alles wat nu gevraagd wordt komt niet in de films voor, dus lijkt het me aardig off-topic
Hm, daar heb je gelijk in. Aan de andere kant moet je wat om de tijd tot 19 december door te brengen

Overigens ben ikzelf niet helemaal zeker van het antwoord op die vraag, ik hoopte eigenlijk dat iemand hier toevallig het definitieve antwoord wist

pi_13067484
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:07 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hm, daar heb je gelijk in. Aan de andere kant moet je wat om de tijd tot 17 december door te brengen

Overigens ben ikzelf niet helemaal zeker van het antwoord op die vraag, ik hoopte eigenlijk dat iemand hier toevallig het definitieve antwoord wist


Ik weet het niet.... Het wachten is nu op Legolas Greenleaf, die weet het volgens mij wel.
pi_13068961
LET OP!!!!!!! SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pippin houdt een zwaar gewonde Merry vast.

Gandalf kijkt uit over de Pellenor fields

Treebeard inspecteert Isengard

Het lichaam van Theoden

Gollum, Frodo en Sam in Shelobs lair

pi_13069132
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:31 schreef fratsman het volgende:
LET OP!!!!!!! SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pippin houdt een zwaar gewonde Merry vast.
[afbeelding]
Gandalf kijkt uit over de Pellenor fields
[afbeelding]
Treebeard inspecteert Isengard
[afbeelding]
Het lichaam van Theoden
[afbeelding]
Gollum, Frodo en Sam in Shelobs lair
[afbeelding]


Mooi weer hoor. Gelukkig zit Treebeard nog in de film. Ziet er allemaal fantastisch uit. Nog minder dan 100 dagen!!!!
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_13069362
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:38 schreef maarteniscrazy het volgende:

[..]

. Gelukkig zit Treebeard nog in de film.


niet verder vertellen..... hij bestaat echt!
  woensdag 10 september 2003 @ 13:56:35 #101
42190 Treebeard
Return of the King
pi_13069475
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:50 schreef fratsman het volgende:

[..]

niet verder vertellen..... hij bestaat echt!
[afbeelding]


Uiteraard, geloofde je daar dan niet in?
De wraak van de Natuur. Wij ents zullen de wereld veranderen.
pi_13069599
quote:
Op woensdag 10 september 2003 13:56 schreef Treebeard het volgende:

[..]

Uiteraard, geloofde je daar dan niet in?


Voor een Ent reageer je anders verdacht snel!
pi_13070812
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
spoiler:
Ik kan bijna niet wachten op het moment dat Gollum Frodo's vinger afbijt en met ring en al in een spleet van de Doemberg valt. Dit lijkt me zo geweldig om te zien.

bestonden er maar meer mongolen zoals jij, bedankt he, nou al geen zin meer om de film te kijken.

even er bij zetten waar de spoiler over gaat zou niet overbodig zijn.

pi_13070847
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:57 schreef Thunk het volgende:

[..]

bestonden er maar meer mongolen zoals jij, bedankt he, nou al geen zin meer om de film te kijken.

even er bij zetten waar de spoiler over gaat zou niet overbodig zijn.


Blijf gewoon weg uit dit topic als je nog niet wilt weten waar de film over gaat!
lijkt me wel zo slim...
pi_13071189
Het gaat hier over de FILM, dus niet over het BOEK

F I L M
B O E K

DAT BETEKENT: HET KOMT NIET OVEREEN

was benieuwd naar preview informatie, trailertje ofzo, plaatjes. prima, tot iemand ineens vanuit t niets over t einde van t boek begint te lullen :|

pi_13071831
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:04 schreef maarteniscrazy het volgende:

[..]

Je zou toch maar niet de boeken hebben gelezen en per ongeluk, of omdat je toch benieuwd was wat de spoiler was, de tekst selecteren!!!

Dat zou toch echt niet leuk zijn. NIET DOEN DUS!!!!


KOLLOSALE WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!
blijf er dan asjeblieft vanaf....
  Moderator woensdag 10 september 2003 @ 15:52:12 #107
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13072067
Daarvoor hadden we nou net die nieuwe spoiler-tags, mensen. Als je dan TOCH nog gaat kijken, tja...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 10 september 2003 @ 15:52:35 #108
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13072078
quote:
Op woensdag 10 september 2003 15:13 schreef Thunk het volgende:

F I L M
B O E K

DAT BETEKENT: HET KOMT NIET OVEREEN


Als het niet overeenkomt dan is er nog niks gespoiled.

Ik vind het ook stom dat hij het einde daar neer heeft gezet, maar ik vind het erg dom van jou dat je in die spoiler hebt gekeken. Als er spoiler staat betekend het dat er een plottwist of einde besproken word.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13072359
quote:
Op woensdag 10 september 2003 15:52 schreef Mike het volgende:
Daarvoor hadden we nou net die nieuwe spoiler-tags, mensen. Als je dan TOCH nog gaat kijken, tja...
dat probeerde ik hem al 3 reacties lang aan zijn verstand te peuteren maar ja.....
pi_13074556
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:56 schreef Leshy het volgende:
Wie zou na de dood van Gil-Galad de titel 'High King of the Noldor in Middle-Earth' kunnen claimen en waarom?
Hier is een stamboom te vinden van de House of Finwe, waartoe Gil Galad behoort. Ik ben niet zo goed thuis in dit soort zaken maar aangezien Gil galad geen nakomelingen heeft gaat dit recht als eerst naar zijn broers of zusters (Idril, Maeglin) en vervolgens naar de nakomelingen van z'n broers en zusters (Earendil, Elwing) en vervolgens naar hen nakomelingen (Elrond, Elros)!

Als het niet klopt hoor ik het wel.

http://fan.theonering.net/middleearthtours/houseoffinwe.html

"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_13093323
LET OP!!!!!!!! WEDEROM SPOILERS!!!!!!!


wat foto's van Aragorn en eentje van Merry op pad met de Rohirrim





pi_13095823
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:28 schreef fratsman het volgende:
LET OP!!!!!!!! WEDEROM SPOILERS!!!!!!!


wat foto's van Aragorn en eentje van Merry op pad met de Rohirrim


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Mooie pics.

spoiler:

Op de onderste foto kan je nét het hoofd van Gimli een stukje zien
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13095878
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Mooie pics.

spoiler:

Op de onderste foto kan je nét het hoofd van Gimli een stukje zien

Ja inderdaad, is waarschijnlijk een plaatje van de Paths of Death.
Vind jij ook niet dat Aragorn op die 2e pic een ontzettend dikke kop heeft?!?
pi_13095990
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:21 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ja inderdaad, is waarschijnlijk een plaatje van de Paths of Death.
Vind jij ook niet dat Aragorn op die 2e pic een ontzettend dikke kop heeft?!?


Iets dikker, en hij is ook wat bleker dan dattie eigenlijk is. Misschien is dat opgenomen op een winterdag?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13096077
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Iets dikker, en hij is ook wat bleker dan dattie eigenlijk is. Misschien is dat opgenomen op een winterdag?


.
Zou kunnen, op de vorige pagina's heb ik ook wat nieuwe pics gepost van ROTK. Heb je die al gezien?
pi_13096586
quote:
Op woensdag 10 september 2003 12:16 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik weet het niet.... Het wachten is nu op Legolas Greenleaf, die weet het volgens mij wel.


Helaas heb ik maar 2 boeken van Tolkien gelezen, The Hobbit en LotR, dus het gaat niet op. Maar ik ben naarstig aan het zoeken naar andere dingen, zoals de Silmarillion.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 11 september 2003 @ 15:53:55 #117
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_13096708
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Helaas heb ik maar 2 boeken van Tolkien gelezen, The Hobbit en LotR, dus het gaat niet op. Maar ik ben naarstig aan het zoeken naar andere dingen, zoals de Silmarillion.


Ik heb the Silmarillion in het engels gelezen. Goed boek dat wel. Maar bereidt je wel voor op een boek waarbij je echt regelmatig een pagina of 3 terug moet slaan om weer opnieuw te beginnen. Er worden in een snel tempo heel wat rassen en personages geintroduceerd en je kan nogal makkelijk de draad kwijtraken.

Wel het lezen waard .Zeker als je wilt weten waar Melkor, Gandalf en de anderen nu werkelijk vandaan komen.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_13098977
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:53 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik heb the Silmarillion in het engels gelezen. Goed boek dat wel. Maar bereidt je wel voor op een boek waarbij je echt regelmatig een pagina of 3 terug moet slaan om weer opnieuw te beginnen. Er worden in een snel tempo heel wat rassen en personages geintroduceerd en je kan nogal makkelijk de draad kwijtraken.

Wel het lezen waard .Zeker als je wilt weten waar Melkor, Gandalf en de anderen nu werkelijk vandaan komen.


Dat soort boeken houd ik wel van, dus dat kan leuk zijn. Maar bedankt voor de waarschuwing.

Enne, fratsman, die pics had ik idd al gezien.

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13108168
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:25 schreef franske19 het volgende:

[..]

Hier is een stamboom te vinden van de House of Finwe, waartoe Gil Galad behoort. Ik ben niet zo goed thuis in dit soort zaken maar aangezien Gil galad geen nakomelingen heeft gaat dit recht als eerst naar zijn broers of zusters (Idril, Maeglin) en vervolgens naar de nakomelingen van z'n broers en zusters (Earendil, Elwing) en vervolgens naar hen nakomelingen (Elrond, Elros)!

Als het niet klopt hoor ik het wel.

http://fan.theonering.net/middleearthtours/houseoffinwe.html


dat zou wel kunnen ja ,waar ik zoek het nog eens na in 'tolkien lexicon'
pi_13108299
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:06 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

dat zou wel kunnen ja ,waar ik zoek het nog eens na in 'tolkien lexicon'


Ongelooflijk eigenlijk he, hoe ver dat Tolkien is gegaan met het verzinnen van deze wereld.
Je zou onderhand denken dat die man de hele dag niks anders te doen had!
pi_13108398
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:10 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ongelooflijk eigenlijk he, hoe ver dat Tolkien is gegaan met het verzinnen van deze wereld.
Je zou onderhand denken dat die man de hele dag niks anders te doen had!


volgens mij had hij ook niets anders te doen

maar echt geweldig ,hoe verzin je het, de taal, het land alles tot in de puntjes goed gemaakt echte top

pi_13108493
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:14 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

volgens mij had hij ook niets anders te doen


Die man was leraar op een universiteit. Anglicaanse taal ofzo,
Ik zal de special disc van FOTR er eens op nakijken
pi_13109328
Vond in een vorig topic nog een geweldig geile link met pics die ik nog niet eens gezien had!
LET OP!!!!!!!! GIGANTISCHE SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://www.kojiroabe.com/rotk/

[Dit bericht is gewijzigd door fratsman op 12-09-2003 19:08]

pi_13111390
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

Die man was leraar op een universiteit. Anglicaanse taal ofzo,
Ik zal de special disc van FOTR er eens op nakijken


Hij was idd leraar op de universiteit van Oxford, dacht ik. Maar wat ie gaf weet ik niet, het staat niet in mijn LotR boek. Het was geloof ik iets met talen, misschien Engels?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 12 september 2003 @ 08:16:47 #125
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_13111401
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:28 schreef fratsman het volgende:
LET OP!!!!!!!! WEDEROM SPOILERS!!!!!!!


wat foto's van Aragorn en eentje van Merry op pad met de Rohirrim


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


en wat moet hier spoilerend aan zijn?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_13111424
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:54 schreef fratsman het volgende:
Vond in een vorig topic nog een geweldig geile link met pics die ik nog niet eens gezien had!

http://www.kojiroabe.com/rotk/


Die pics zijn mooi, maar er staan SPOILERS op die site. Iedereen die dus niet bepaalde dingen wil weten, ga er dan NIET heen!!
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13112004
kicku, ik vond deel 1 en 2 al zo koel, nu komt 3 (wist wel dat ie kwam, maar wanneer)
Sj0erd666 :(
  vrijdag 12 september 2003 @ 21:30:19 #128
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13129180
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:25 schreef franske19 het volgende:
en vervolgens naar hen nakomelingen (Elrond, Elros)!
Elrond staat, puur stamboomtechnisch gezien, het dichtstbij Gil-Galad, en zou om die reden dus aanspraak kunnen maken op de titel (aangenomen dat er nog genoeg Noldor in Middle-Earth zouden zijn).

Aan de andere kant is er ook nog Galadriel. Zij staat als zus van Finrod verder af van de 'line of High Kings', maar zij heeft wel enkele voordelen boven Elrond: Ze is 100% elven, terwijl Elrond dat niet is (dankzij Tuor). Bovendien was ze een van de Noldor die origineel vanuit Valinor naar Middle-Earth vertrokken met Feänor, en gaat dus al iets langer mee. Daarentegen is ze wel weer een vrouw en ik weet niet of die in aanmerking komen.

Gewoon iets wat ik me afvroeg en nog geen antwoord op heb kunnen vinden

pi_13129945
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:30 schreef Leshy het volgende:

[..]

Elrond staat, puur stamboomtechnisch gezien, het dichtstbij Gil-Galad, en zou om die reden dus aanspraak kunnen maken op de titel (aangenomen dat er nog genoeg Noldor in Middle-Earth zouden zijn).

Aan de andere kant is er ook nog Galadriel. Zij staat als zus van Finrod verder af van de 'line of High Kings', maar zij heeft wel enkele voordelen boven Elrond: Ze is 100% elven, terwijl Elrond dat niet is (dankzij Tuor). Bovendien was ze een van de Noldor die origineel vanuit Valinor naar Middle-Earth vertrokken met Feänor, en gaat dus al iets langer mee. Daarentegen is ze wel weer een vrouw en ik weet niet of die in aanmerking komen.

Gewoon iets wat ik me afvroeg en nog geen antwoord op heb kunnen vinden


ja zoiets was ik ook al achtergekomen, maar eigelijk is de dood van Gil-galad het einde van de titel die nooit is herstelt

uiteindelijk werd de leiding van de nog overgebleven eldar,zowel noldar als sindar,aan elrond van imladris gegeven.

pi_13131291
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 22:01 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

ja zoiets was ik ook al achtergekomen, maar eigelijk is de dood van Gil-galad het einde van de titel die nooit is herstelt

uiteindelijk werd de leiding van de nog overgebleven eldar,zowel noldar als sindar,aan elrond van imladris gegeven.


Er waren amper nog Noldor over. De meesten waren of gedood of zijn teruggekeerd naar Valinor. Eén van de weinige (hoge) Noldor die overbleef was Galadriel. Zij staat overigens gewoon op gelijke voet met Elrond; Elrond is niet haar meerdere. De leiders der Eldar verenigden zich in de 'White Council'. Daar zaten zowel Galadriel en Elrond in, evenals Gandalf. Zij werden geleid door Saruman. Wanneer het verraad van 'The White Wizard' echter bekend wordt, wordt de 'White Council' ontbonden. Later, wanneer Gandalf sterft maar door de Valar wordt teruggestuurd naar Middle-Earth, is hij de White Wizard. Vanaf dan hij dus eigenlijk de leiding over de (inmiddels niet meer bestaande) White Council.
  zaterdag 13 september 2003 @ 03:29:03 #131
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_13134960
Ik kan niet wachten Ff snel kaartjes voor de marathon gaan halen
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  zaterdag 13 september 2003 @ 17:11:14 #132
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_13142862
AAARGH!!! WAS HET MAAR DECEMBER!!!
Weet iemand of je al "echte" posters ergens kunt kopen? Van die hoge smalle posters dus...

Extra vraagje: ik heb net Two Towers gehuurd omdat ik had gelezen dat de trailer van RotK daarop zou staan. Maar nee dus, niet op de rental version. Omdat ik uiteraard de 4dvd versie ga kopen wil ik die officiele (?) trailer eigenlijk downloaden, weet iemand een adres? (of is dat illegaal?)

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  zaterdag 13 september 2003 @ 18:37:05 #133
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13144328
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:11 schreef JeOma het volgende:

Extra vraagje: ik heb net Two Towers gehuurd omdat ik had gelezen dat de trailer van RotK daarop zou staan. Maar nee dus, niet op de rental version. Omdat ik uiteraard de 4dvd versie ga kopen wil ik die officiele (?) trailer eigenlijk downloaden, weet iemand een adres? (of is dat illegaal?)


lama

[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 13-09-2003 18:38]

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13144356
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ga naar:

http://www.lordoftherings.net/

Dan zie je rechtsonder, meteen onder de balk met afbeeldingen:

THE TWO TOWERS THEATRICAL TRAILER

Klik hierop, en nog een keer klikken dan krijg je download optie's.


Hij bedoelt die ROTK preview.
  zaterdag 13 september 2003 @ 18:39:02 #135
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13144365
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 18:38 schreef Joppe het volgende:

[..]

Hij bedoelt die ROTK preview.


Ik kwam er net achter.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13146348
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:11 schreef JeOma het volgende:
AAARGH!!! WAS HET MAAR DECEMBER!!!
Weet iemand of je al "echte" posters ergens kunt kopen? Van die hoge smalle posters dus...

Extra vraagje: ik heb net Two Towers gehuurd omdat ik had gelezen dat de trailer van RotK daarop zou staan. Maar nee dus, niet op de rental version. Omdat ik uiteraard de 4dvd versie ga kopen wil ik die officiele (?) trailer eigenlijk downloaden, weet iemand een adres? (of is dat illegaal?)


kijk eens op www.postersale.nl die hebben wel posters van LOTR
pi_13149893
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:11 schreef JeOma het volgende:
AAARGH!!! WAS HET MAAR DECEMBER!!!
Weet iemand of je al "echte" posters ergens kunt kopen? Van die hoge smalle posters dus...

Extra vraagje: ik heb net Two Towers gehuurd omdat ik had gelezen dat de trailer van RotK daarop zou staan. Maar nee dus, niet op de rental version. Omdat ik uiteraard de 4dvd versie ga kopen wil ik die officiele (?) trailer eigenlijk downloaden, weet iemand een adres? (of is dat illegaal?)


Op internet heeft een tijdje geleden een .avitje van de 13 minuten durende preview van RotK. Er is nu al wel een bittorent met alle extra's van de Two towers 2 disc versie en daar staat die dus ook op in superkwaliteit (133 Mb) . Heb al 3 keer gekeken
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
  zaterdag 13 september 2003 @ 22:53:57 #138
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_13150469
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 22:22 schreef maarteniscrazy het volgende:

[..]

Op internet heeft een tijdje geleden een .avitje van de 13 minuten durende preview van RotK. Er is nu al wel een bittorent met alle extra's van de Two towers 2 disc versie en daar staat die dus ook op in superkwaliteit (133 Mb) . Heb al 3 keer gekeken


Wat is een bittorent?? Ik heb al wel effe gezocht via de gebruikelijke wegen, maar een preview van 13 minuten heb ik helaas nog niet gevonden.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_13157020
Heb een trailer gevonden van 2.17 en die ziet er ook geweldig uit!!!!
check dit adres:
http://www.lathamfilm.com/king.html


p.s:

Diegene die nog niets van de film willen weten, gelieve niet op deze link te klikken!!!!!!!!!!!!!

dit in verband met spoilers....

  zondag 14 september 2003 @ 13:14:36 #140
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_13157300
quote:
Op zondag 14 september 2003 12:56 schreef fratsman het volgende:
Heb een trailer gevonden van 2.17 en die ziet er ook geweldig uit!!!!
check dit adres:
http://www.lathamfilm.com/king.html


p.s:

Diegene die nog niets van de film willen weten, gelieve niet op deze link te klikken!!!!!!!!!!!!!

dit in verband met spoilers....


AAH crap!! Zit gewoon met kippenvel te kijken, prachtig! (is dit trouwens dezelfde trailer als op de 2dvd versie van TT staat?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_13157342
quote:
Op zondag 14 september 2003 13:14 schreef JeOma het volgende:

[..]

AAH crap!! Zit gewoon met kippenvel te kijken, prachtig! (is dit trouwens dezelfde trailer als op de 2dvd versie van TT staat?


Nee, die van de TTT-dvd duurt iets van 12 minuten, ik ben hem aan het zoeken maar tot nu toe geen resultaat..

en kippevel, inderdaad....
maar ik denk dat dat vooral door de muziek komt....Oh Fortuna.

Ach, nog maar 3 maanden wachten, en op 17 november al, komt de TTT extended edition....
spoiler:

Als die Nazgul met z'n draak dat afweergeschut grijpt..... Woei!!!!
pi_13158250
quote:
Op zondag 14 september 2003 13:14 schreef JeOma het volgende:

[..]

AAH crap!! Zit gewoon met kippenvel te kijken, prachtig! (is dit trouwens dezelfde trailer als op de 2dvd versie van TT staat?


Nee, het is gewoon een fan-made trailertje. Ik vind em niet zo bijzonder eigenlijk; slechte montage.
pi_13168561
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 22:53 schreef JeOma het volgende:

[..]

Wat is een bittorent?? Ik heb al wel effe gezocht via de gebruikelijke wegen, maar een preview van 13 minuten heb ik helaas nog niet gevonden.


bittorent is een nieuw progje om leuke dingetjes van het internet te downloaden, voor meer informatie: Bittorent

En op deze site kun je dan onder movies en daar weer onder samples/trailers de betreffende link vinden.

Als je trouwens tijd en bandbreedte hebt kun je daar ook de tweede disc van de TTT dvd downloaden en daar staat de preview ook op alleen dan in geweldige kwaliteit (al drie keer gezien en nu ik er aan denk ga ik hem nog meer aans op m'n tv kijken . Alleen die preview is nogal crap kwaliteit alleen wel leuk om een keertje te zien.

Succes

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_13169438
quote:
Op zondag 14 september 2003 12:56 schreef fratsman het volgende:
Heb een trailer gevonden van 2.17 en die ziet er ook geweldig uit!!!!
check dit adres:
http://www.lathamfilm.com/king.html


p.s:

Diegene die nog niets van de film willen weten, gelieve niet op deze link te klikken!!!!!!!!!!!!!

dit in verband met spoilers....


Echt een matige trailer ja. Zitten gewoon stukjes in van de TTT extended edition:
spoiler:

begrafenis van de zoon van Theoden en Merry en Pippin die allemaal lekkers vinden in Isengard.

Echt matig

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_13190841
Wat kunne jullie klagen zeg!

Lever je een leuk trailerfilmpje fanmade, niet origineel
Is het nog niet goed!

Stelletje verwende nesten!

  dinsdag 16 september 2003 @ 18:15:22 #146
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_13214543
JAAA! Ik heb 'm gevonden!! De 12-minuten "trailer" (het is meer een halve making-of trouwens) in Xvid formaat. (=140mb ofzo)

Mochten mensen geinteresseerd zijn, blijven zoeken via de gebruikelijke weg en bijvoorbeeld naar bestandsnaam: The_Return_of_the_King_Preview_(12minutes)_DVDRIP_XVID.avi...

Was het maar vast december...

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_13214578
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:15 schreef JeOma het volgende:
JAAA! Ik heb 'm gevonden!! De 12-minuten "trailer" (het is meer een halve making-of trouwens) in Xvid formaat. (=140mb ofzo)

Mochten mensen geinteresseerd zijn, blijven zoeken via de gebruikelijke weg en bijvoorbeeld naar bestandsnaam: The_Return_of_the_King_Preview_(12minutes)_DVDRIP_XVID.avi...

Was het maar vast december...


Dat ding dat ook op de TTT dvd staat? Das idd een making of, op bepaalde punten, maar dat kan ook aan mij liggen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:41:36 #148
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_13216857
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Dat ding dat ook op de TTT dvd staat? Das idd een making of, op bepaalde punten, maar dat kan ook aan mij liggen.


"DAT DING"??? Maar ik heb dus de dvd niet gekocht (vind het overdreven om de 2dvd EN de 4dvd te gaan kopen), maar het lijkt me wel ja. Hij is toch gaaf genoeg, in de trent van de "documentaire" op dvd3 en dvd4 van The Fellowship.

Leuke quote van Elijah Wood in dat filmpje:
It (Return of the King, red.) is better than 1 and 2 combined...

Okee... ik HEB zo'n vaag vermoeden naar welke film ik in elk geval ga in december.

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_13216960
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:41 schreef JeOma het volgende:

[..]

"DAT DING"??? Maar ik heb dus de dvd niet gekocht (vind het overdreven om de 2dvd EN de 4dvd te gaan kopen), maar het lijkt me wel ja. Hij is toch gaaf genoeg, in de trent van de "documentaire" op dvd3 en dvd4 van The Fellowship.

Leuke quote van Elijah Wood in dat filmpje:
It (Return of the King, red.) is better than 1 and 2 combined...

Okee... ik HEB zo'n vaag vermoeden naar welke film ik in elk geval ga in december.


Dat ding heb ik ff gebruikt om aan te geven. Maar die quote van Elijah is idd leuk, ik hoop wel dat het waar is. Ik ga nu iig alvast mijn geld opzij leggen, want die film is er een om niet te missen!
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13217067
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:41 schreef JeOma het volgende:
Leuke quote van Elijah Wood in dat filmpje:
It (Return of the King, red.) is better than 1 and 2 combined...
Dat zegt niks natuurlijk he. Zie je het al voor je:

Elijah: "Yeah well, I don't think ROTK is better than the two previous films. It's kind of mediocre."


Ik zie er evengoed naar uit hoor

pi_13217183
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:47 schreef Joppe het volgende:

[..]

Dat zegt niks natuurlijk he. Zie je het al voor je:

Elijah: "Yeah well, I don't think ROTK is better than the two previous films. It's kind of mediocre."


Ik zie er evengoed naar uit hoor


Ik ook, maar dat zeggen ze idd nooit, maar alsnog, ik wil wel naar die film, en als ie niet zo goed is, zien we dat ná de film wel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13340669
*Klein schopje*


Weet iemand al toevallig wanneer de trailer in de nederlandse bioscopen verschijnt? Heb ook al op www.fellowship.nl gekeken maar die wisten ook nog niks, volgens www.theonering.net komt ie in Amerika aanstaande vrijdag.

Nou Nederland nog..... Iemand?

pi_13391292
*kick* Ik weet niet wanneer de trailer uitkomt. En ik wacht tevergeefs op screens van Shelob. Er is al wel een action-figure op het internet verschenen, maar verder niets...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13391382
mijn bronnen wisten te melden dat de trailer 26 september op het internet komt, samen met de bioscopen in amerika
pi_13391830
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:54 schreef Astronaut_Jones het volgende:
mijn bronnen wisten te melden dat de trailer 26 september op het internet komt, samen met de bioscopen in amerika
Dat bedoel ik ook, Hij komt bij een of andere film(die ik niet zo snel kan vinden) die hier pas eind oktober uitkomt.
Ik zal eens vragen aan een collega van me. Haar man werkt bij een bioscoop.
quote:
*kick* Ik weet niet wanneer de trailer uitkomt. En ik wacht tevergeefs op screens van Shelob. Er is al wel een action-figure op het internet verschenen, maar verder niets...
Hijs gaaf he?!?

HELE ENGE SPIN

pi_13392328
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:10 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook, Hij komt bij een of andere film(die ik niet zo snel kan vinden) die hier pas eind oktober uitkomt.
Ik zal eens vragen aan een collega van me. Haar man werkt bij een bioscoop.
[..]

Hijs gaaf he?!?

HELE ENGE SPIN


Ik hoop dat hij in de bios beter is iig.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13392560
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij in de bios beter is iig.


Anders ik wel, maar nou even genoeg over die spin: Is er ook al iets bekend over the Paths of Dead?

Dat lijkt me iig. ook of misschien

[Dit bericht is gewijzigd door fratsman op 23-09-2003 19:39]

pi_13392637
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:38 schreef fratsman het volgende:

[..]

Anders ik wel, maar nou even genoeg over die spin: Is er ook al iets bekend over the Paths of Dead?

Dat lijkt me iig. ook of misschien


Qua plaatjes is het erg stil... Voor de rest zou ik het boek lezen, en nu het nog kan je fantasie zijn werk laten doen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13392783
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Qua plaatjes is het erg stil... Voor de rest zou ik het boek lezen, en nu het nog kan je fantasie zijn werk laten doen.


Heb ik al gedaan joh! In m'n fantasie kon ik me er al een behoorlijk beeld van vormen, maar ik wil weten hoe PJ het aangepakt heeft.

Moet nog zo'n 290 pagina's dus het einde komt al flink in zicht!

pi_13393164
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:47 schreef fratsman het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan joh! In m'n fantasie kon ik me er al een behoorlijk beeld van vormen, maar ik wil weten hoe PJ het aangepakt heeft.

Moet nog zo'n 290 pagina's dus het einde komt al flink in zicht!


290 pagina's inclusief of exclusief appendix? Enfin, je hebt nog een mooi stukkie boek te gaan.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13393300
En daarna voor alle gamers onder ons..
voor op de PC:

lord Of the Rings: Battle for middle earth

http://www.gamespy.com/previews/september03/lotrbfmepc/screenshots.shtml

jajajajajajajajajjajaja
pi_13393475
Bedankt, heb het ff gecopied naar het topic in GAM over LotR.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13402894
van comingsoon:
quote:
The Return of the King Trailer Online This Monday!
Source: New Line Cinema Tuesday, September 23, 2003

New Line Cinema will debut the new trailer for The Lord of the Rings: The Return of the King in theaters around the world on Friday, September 26.

In North America, the 2 min., 30 sec. trailer will play exclusively with New Line's Secondhand Lions, now in its second weekend of release. It will be in theaters throughout the weekend and will then debut online at LordoftheRings.net on Monday, September 29.

On December 17, the Journey ends. Co-writer/director/producer Peter Jackson's adaptation of J.R.R. Tolkien's revered trilogy concludes with the worldwide release of The Lord of the Rings: The Return of the King. With intimate, emotional stories set against an epic backdrop, "The Return of the King" tells the dramatic final story of these men, their relationships and rivalries, and how through courage, commitment, and determination even the least of us can change the world.


The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_13418137
Op www.theonering.net beweerde iemand dat de trailer van ROTK er zo ongeveer uitzag....

spoiler:

Hmm.. well.. the trailer is fabulous! I actually dont remember so much of it, cause I was so suprised that they showed the trailer.

We see Eowyn and Merry on a horse, ready to fight.
Galadriel leaning against Frodo who is lying on the ground (it seems like it was a clip from a dream, that maybe Frodo has).
Gollum who talks to himself about taking the ring.
Sam who accuses Gollum for wanting to kill them, Frodo who kinda "protects" Gollum from Sam, and Gollum smiles in an evil way to Sam.
Arwen and Elrond; Elrond says to Arwen that he can't protect her any longer (I dont remember.. but it was something about Arwen and a sword, and that the King should have it..).

There are enormous battle-scenes!

We see Eomer crying with a person in his arms (maybe Theoden?)
Many Nazgul attacs.
Legolas fighting.
Frodo running inside Shelobs lair with the phial he got from Galadriel, and we se Shelob running after him!
There's something with a blue flame.

SAM IN MOUNT DOOM, AND HE SCREAMES "NO FRODO!"

And some of the text that was in the trailer: 'In every battle there are great losses' (or something like that..)

Ik weet het niet maar ik geloof het niet echt, zit er zelfs geen Gandalf in die trailer?

Ik wacht lekker tot maandag en dan ga ik het met mijn eigen ogen wel aanschouwen.

pi_13418251
Maandag via internet ja. Ik kan niet wachten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13418382
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maandag via internet ja. Ik kan niet wachten.
Nou alleen maar hopen dat de site een beetje fatsoenlijk toegankelijk is.
We zijn nou eenmaal niet de enige LOTR-fans weet je....
pi_13418424
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:29 schreef fratsman het volgende:

[..]

Nou alleen maar hopen dat de site een beetje fatsoenlijk toegankelijk is.
We zijn nou eenmaal niet de enige LOTR-fans weet je....


Weet ik, gewoon wachten. Desnoods bekijk je dat ding midden in de nacht. En geduld. Ik hoop wel dat je hem op je PC mag downen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 24 september 2003 @ 22:13:48 #168
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_13422524
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:19 schreef fratsman het volgende:
Op www.theonering.net beweerde iemand dat de trailer van ROTK er zo ongeveer uitzag....

spoiler:

etc

Ik weet het niet maar ik geloof het niet echt, zit er zelfs geen Gandalf in die trailer?

Ik wacht lekker tot maandag en dan ga ik het met mijn eigen ogen wel aanschouwen.


Ik geloof dat dit best wel de trailer kan zijn
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  donderdag 25 september 2003 @ 10:43:13 #169
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13428841
In amerika wordt er nu reclame gemaakt met een 5 sec trailertje dat de echte trailer vrijdag na een bepaalde film te zien zal zijn. Hier wat screens ervan:

Hotlinken mag jammer genoeg niet, dus moet je het doen met de link ;)

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13428949
quote:
Op donderdag 25 september 2003 10:43 schreef Hare het volgende:
In amerika wordt er nu reclame gemaakt met een 5 sec trailertje dat de echte trailer vrijdag na een bepaalde film te zien zal zijn. Hier wat screens ervan:

Hotlinken mag jammer genoeg niet, dus moet je het doen met de link ;)


Langzaam maar zeker stroomt er steeds meer informatie binnen...

Af en toe wel een beetje vage plaatjes, maar ach.. een kniesoor die daar op let.
spoiler:
Dat meisje die die helm afzet, is dat Eowyn?
zoals ik al zei, vage plaatjes.
  donderdag 25 september 2003 @ 11:04:02 #171
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13429248
quote:
Op donderdag 25 september 2003 10:49 schreef fratsman het volgende:

[..]

Langzaam maar zeker stroomt er steeds meer informatie binnen...

Af en toe wel een beetje vage plaatjes, maar ach.. een kniesoor die daar op let.
spoiler:

Dat meisje die die helm afzet, is dat Eowyn?
zoals ik al zei, vage plaatjes.

Victorinox en Fratsman willen graag dat ik dit tussen spoilertags zet, dus.....

spoiler:

jep, that's her. Ready for battle on the Pellenor Fields

[Dit bericht is gewijzigd door Hare op 25-09-2003 11:18]

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 25 september 2003 @ 11:05:21 #172
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13429284
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:04 schreef Hare het volgende:

[..]
spoiler:


jep, that's her. Ready for battle on the Pellenor Fields

Waarom denk je dat fratsman het tussen spoiler-tags gezet heeft.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  donderdag 25 september 2003 @ 11:07:17 #173
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13429328
Ik ga die trailer trouwens niet kijken, ik wil sommige stukjes niet vantevoren zien.
Het zal wel moeilijk worden de komende 3 maanden in de bioscoop.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_13429362
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:04 schreef Hare het volgende:

[..]

spoiler:

jep, that's her. Ready for battle on the Pellenor Fields

Dank u!

Zoals je ziet: Ik doe het een keer voor!

  donderdag 25 september 2003 @ 11:15:50 #175
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13429498
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:05 schreef victorinox het volgende:

[..]

Waarom denk je dat fratsman het tussen spoiler-tags gezet heeft.


wat is daar een spoiler aan? Ik zeg dat het een vrouwelijk iemand is, En een spoiler:
battle on the pellenor fields zegt toch helemaal niks

Maar goed, wil hem wel als spoiler zetten hoor, maar ik vertel niet iets dat spoilt volgens mij.

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13429754
Hare, het is ook gewoon ieder voor zich wat je tussen spoilers zet, maar het meeste wat je over ROTK vertelt, kun je het beste tussen die spoiler-tags zetten naar aanleiding van deze pipo hier:
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:57 schreef Thunk het volgende:

[..]

bestonden er maar meer mongolen zoals jij, bedankt he, nou al geen zin meer om de film te kijken.

even er bij zetten waar de spoiler over gaat zou niet overbodig zijn.


Ik heb hem toen gezegd dat ie van die spoilers af moest blijven als ie het niet wou weten. sukkel

Laten we gewoon afspreken dat als we het over bepaalde plaatsen of gebeurtenissen hebben, dat we die gewoon tussen de spoiler-tags zetten.

Kunnen wij fijn over ROTK kleppen, en al die anderen die er nog niks van willen weten, kunnen we zo ook niet voor het hoofd stoten.

  donderdag 25 september 2003 @ 11:38:22 #177
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13430035
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:27 schreef fratsman het volgende:
Hare, het is ook gewoon ieder voor zich wat je tussen spoilers zet, maar het meeste wat je over ROTK vertelt, kun je het beste tussen die spoiler-tags zetten naar aanleiding van deze pipo hier:
[..]

Ik heb hem toen gezegd dat ie van die spoilers af moest blijven als ie het niet wou weten. sukkel

Laten we gewoon afspreken dat als we het over bepaalde plaatsen of gebeurtenissen hebben, dat we die gewoon tussen de spoiler-tags zetten.

Kunnen wij fijn over ROTK kleppen, en al die anderen die er nog niks van willen weten, kunnen we zo ook niet voor het hoofd stoten.


Ik heb ze in de post na die spoiler nog gewaarschuwd dat ze niet die spoiler wilde zien omdat die het hele einde verklapte. (toen nog gepost onder maarteniscrazy). Dat sloeg echt helemaal nergens op dat hij dat deed. Dat verpest echt alles. (heeft een modje of hijzelf dat trouwens al verwijderd?)

Elk deel van de storyline verklappen is gewoon niet leuk, zeker als je niks wilt weten of de boeken niet hebt gelezen. Alleen aangezien jij tussen spoilers had staan om wie het ging vond ik het niet meer nodig hetgeen ik vertelde tussen spoilers te zetten. Ik vermeld immers de naam niet en was dat ook niet van plan te doen, want dan verklap je wel weer een belangrijk iets in de film.

Maar over het geheel genomen ben ik het helemaal met je eens hoor

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13430409
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:38 schreef Hare het volgende:

[..]

Ik heb ze in de post na die spoiler nog gewaarschuwd dat ze niet die spoiler wilde zien omdat die het hele einde verklapte. (toen nog gepost onder maarteniscrazy). Dat sloeg echt helemaal nergens op dat hij dat deed. Dat verpest echt alles. (heeft een modje of hijzelf dat trouwens al verwijderd?)

Elk deel van de storyline verklappen is gewoon niet leuk, zeker als je niks wilt weten of de boeken niet hebt gelezen. Alleen aangezien jij tussen spoilers had staan om wie het ging vond ik het niet meer nodig hetgeen ik vertelde tussen spoilers te zetten. Ik vermeld immers de naam niet en was dat ook niet van plan te doen, want dan verklap je wel weer een belangrijk iets in de film.

Maar over het geheel genomen ben ik het helemaal met je eens hoor


Nee, die sukkel waar ik het in de vorige post over had, daar is niks mee gedaan. Wel vreemd eigenlijk, hij maakte je uit voor "mongool" en daar word niks aan gedaan.flamen toch?

Mike heeft hem er wel nog even fijntjes op gewezen dat ie van de spoilers af moet blijven, aangezien die dingen er niet voor niets zijn.

nou ja, fok! hem. hier nog ff een leuk ROTK-plaatje.

spoiler:

Eowyn als Dernhelm

en nog een leuk plaatje maar die laat wel heel veel zien vind ik dus.....

PLAATJE VAN ROTK

  donderdag 25 september 2003 @ 12:57:09 #179
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13431972
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:53 schreef fratsman het volgende:

PLAATJE VAN ROTK


Hoe meer plaatjes ik te zien krijg en hoe meer er van te horen is, hoe meer ik denk dat dit echt een van de beste films aller tijden wordt

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13432887
quote:
Op donderdag 25 september 2003 12:57 schreef Hare het volgende:

[..]

Hoe meer plaatjes ik te zien krijg en hoe meer er van te horen is, hoe meer ik denk dat dit echt een van de beste films aller tijden wordt


Ik vraag me alleen af wat die miljoenen fans ter wereld dan gaan doen....
er is niks meer om naar uit te kijken behalve de DVD en Extended DVD

Er zijn er denk ik een heleboel die dan in een zwart gat vallen .

  donderdag 25 september 2003 @ 13:45:44 #181
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13433104
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:37 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af wat die miljoenen fans ter wereld dan gaan doen....
er is niks meer om naar uit te kijken behalve de DVD en Extended DVD

Er zijn er denk ik een heleboel die dan in een zwart gat vallen .


ahum, nog twee extended editions!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13433286
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:45 schreef Hare het volgende:

[..]

ahum, nog twee extended editions!!


Ik bedoel dus nadat ROTK op DVD is verschenen he! Wil je zeggen dat daar 2 verschillende Extended editions van verschijnen?
  donderdag 25 september 2003 @ 13:55:36 #183
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13433364
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:52 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik bedoel dus nadat ROTK op DVD is verschenen he! Wil je zeggen dat daar 2 verschillende Extended editions van verschijnen?


Nee, maar we hebben ook nog steeds de extended edition van TTT waar we met smart op wachten
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13433482
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:55 schreef Hare het volgende:

[..]

Nee, maar we hebben ook nog steeds de extended edition van TTT waar we met smart op wachten


Weer een illusie minder....
Nou ja 20 november is de dag die men niet vergeten mag!
voor een slordige 40 euro
pi_13433562
quote:
Op donderdag 25 september 2003 13:37 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af wat die miljoenen fans ter wereld dan gaan doen....
er is niks meer om naar uit te kijken behalve de DVD en Extended DVD

Er zijn er denk ik een heleboel die dan in een zwart gat vallen .


Niet Als je weet dat de hobbit ook nog uitgebracht gaat worden.
pi_13433647
quote:
Op donderdag 25 september 2003 14:04 schreef Pelgrim het volgende:

[..]

Niet Als je weet dat de hobbit ook nog uitgebracht gaat worden.


Dat is een gerucht, nog niet officieel.

Maar het zou wel gaaf zijn als dat gebeurde!

pi_13433870
Is geen gerucht als je de officiele trailer al gezien hebt. MAar dat was een tijd terug.
pi_13433993
quote:
Op donderdag 25 september 2003 14:17 schreef Pelgrim het volgende:
Is geen gerucht als je de officiele trailer al gezien hebt. MAar dat was een tijd terug.
bedoel je deze? http://www.lathamfilm.com/hobbit.html

als dat zo is dan moet ik je uit de droom helpen. Deze is Fanmade, net als de trailer voor ROTK die op zijn site staat.

Als je een andere trailer bedoelt, zou ik daar graag het adres van willen zien.

pi_13437067
quote:
Op donderdag 25 september 2003 14:17 schreef Pelgrim het volgende:
Is geen gerucht als je de officiele trailer al gezien hebt. MAar dat was een tijd terug.
Dat er nog steeds mensen bestaan die niet het verschil zien tussen een 'trailer' met allemaal bekende, gerecyclede beelden en een originele trailer. Die 'trailer' van de The Hobbit bestaat geheel uit beelden van films als FOTR, Dragonheart enz enz
pi_13438000
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:15 schreef Joppe het volgende:

[..]

Dat er nog steeds mensen bestaan die niet het verschil zien tussen een 'trailer' met allemaal bekende, gerecyclede beelden en een originele trailer. Die 'trailer' van de The Hobbit bestaat geheel uit beelden van films als FOTR, Dragonheart enz enz


*Checkt fotoboek*

Ja maar jij bent de recensent Film en journalistiek enzo he!

Net als die andere trailer op die site van ROTK. In mijn enthousiasme dacht ik ook dat ik een originele trailer gevonden had, maar als je dan nog eens goed gaat kijken dan zie je toch stukjes waarvan je denkt; dit klopt niet.

Conclusie:
Jij bent de kenner hier, jij ziet dat meteen.
Anderen hebben er een tweede keer voor nodig.

En geef toe: een verfilming van de Hobbit zou toch best gaaf zijn!

pi_13438323
De geruchten gingen toch dat ze er een miniserie van wilden maken ipv een film? Ian McKellen zou het iig wel willen .

Gewoon een andere regisseur neerzetten, die alle rekwisieten en programma's geven en een kopie van Nagelaten Vertellingen en de Silmarillion.

pi_13439111
quote:
Op donderdag 25 september 2003 16:44 schreef fratsman het volgende:
En geef toe: een verfilming van de Hobbit zou toch best gaaf zijn!

Ja ok, maar als de trailer er zo uit zou zien, dan weet ik niet of ik die film wel zou willen zien

Maar daarnaast; je hoeft geen 'filmkenner' te zijn om te zien dat die trailer uit allemaal materiaal bestaat dat voornamelijk afkomstig is van FOTR. En van de mensen die de LOTR films leuk vinden, mag je verwachten dat ze ook wel andere fantasyfilms kennen, ergo die herkennen dan bv. ook wel Dragonheart. Lijkt mij tenminste

[Dit bericht is gewijzigd door Joppe op 25-09-2003 17:30]

pi_13439141
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:28 schreef Joppe het volgende:

[..]

Ja ok, maar als de trailer er zo uit zou zien, dan weet ik niet of ik die film wel zou willen zien


Whehehe!

True....True....

Eerst maar eens maandag kijken wat het geworden is....

* fratsman is wel ontzettend benieuwd!

pi_13439335
Ik geef toe dat het dezelfde trailer was. Maar toch zag ik fragmenten die ik niet kende. Maar jah, deel 3 is ook al een jaar klaar ofzo. Waarom ze zo lang wachten weet ik ook niet, eigenlijk
pi_13439454
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:38 schreef Pelgrim het volgende:
Ik geef toe dat het dezelfde trailer was. Maar toch zag ik fragmenten die ik niet kende. Maar jah, deel 3 is ook al een jaar klaar ofzo. Waarom ze zo lang wachten weet ik ook niet, eigenlijk
Ik wil niet veel zeggen, maar Peter Jackson en consorten zijn nog steeds de film aan het afmonteren. Het filmen mag dan wel af zijn, wat er daarna nog allemaal bij komt kijken telt ook mee hoor!

en volgens mij zijn ze ook pas een paar weken klaar met filmen.

  donderdag 25 september 2003 @ 18:25:17 #196
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13440356
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:54 schreef fratsman het volgende:
Vond in een vorig topic nog een geweldig geile link met pics die ik nog niet eens gezien had!
LET OP!!!!!!!! GIGANTISCHE SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.kojiroabe.com/rotk/


Oh mijn god...wat een supergeile foto`s... Ik heb er nu nog meer zin in.

Er is een lange discussie geweest of het einde net hetzelfde zou zijn als in het boek. En aan die (voorlaatste) foto te zien gelukkig wel.

Nu nog de verfilming van The Hobbit en ik ben nog blijer...

Nie sloan mo schuppe!
  donderdag 25 september 2003 @ 18:31:34 #197
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13440491
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:57 schreef Thunk het volgende:

[..]

bestonden er maar meer mongolen zoals jij, bedankt he, nou al geen zin meer om de film te kijken.

even er bij zetten waar de spoiler over gaat zou niet overbodig zijn.


Stomme lapzwans....waar denk je dat SPOILER voor staat???
Als jij de tekst heb geselecteerd dan heb je dat vrijwillig gedaan.

Meestal (bij normale mensen) gaat de spoiler over hetgene waar ze
net over gepraat hebben...

Nie sloan mo schuppe!
pi_13442411
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:53 schreef fratsman het volgende:

[..]


PLAATJE VAN ROTK


Mooie Pic. spoiler:
Volgens mij is die van als Merry de Witchking van Angmar, Aka de leider van de Nazgûl heeft neergestoken, komt ook in het boek voor, dat Peppin Merry ophaald.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13447207
quote:
Op donderdag 25 september 2003 17:38 schreef Pelgrim het volgende:
Ik geef toe dat het dezelfde trailer was. Maar toch zag ik fragmenten die ik niet kende. Maar jah, deel 3 is ook al een jaar klaar ofzo. Waarom ze zo lang wachten weet ik ook niet, eigenlijk
Wederom stierenpoep; zoals al gezegd is het filmen wel klaar (hoewel er een aantal aanvullende shoots hebben plaatsgevonden), maar zoals je misschien wel zult weten (dat hoop ik dan maar) moet een film ook nog gemonteerd moet worden, de muziek moet er onder, de special effects er in enz enz
Met deze special effects hebben ze juist gewacht omdat als ze het eerder hadden gedaan, dan waren de effecten misschien nu al verouderd. En geloof me nou maar; er zit niks uit ROTK in die fanmade Hobbit trailer.
En waarom ze zo 'lang' wachten? Denk jij dat het marketing-technisch voordelig is om drie van die films vlak achter elkaar uit te brengen? Neen. Je melkt eerst de ene film helemaal uit, vlak voordat de volgende film uitkomt breng je een DVD in de schappen om het grote publiek weer op te warmen zodat iedereen weer present is bij de volgende film. Je hebt nu een hype van minstens 3 jaar, zo niet langer. Als je de films allemaal vlak na elkaar zo uitbrengen, dan heb je een mini hypje. En studio's zien over het algemeen graag grote hypes. Geld enzo.

Met een beetje nadenken kom je al ver

pi_13466149
Oh my god..... Die klojo's van New Line zitten ons steeds gekker te maken...... Kijk en beoordeel.

30 SEC TEASER

Ge...Wel...Dig!!!!!!

En dan is het nog niet eens maandag!

pi_13466296
Als je iets wil vertellen over die teaser die fratsman heeft gepost, doe dat dan in de spoiler tags, om te voorkomen dat er gasten gaan klagen. En waar kwam die trailer nou op het internet? www.lordoftherings.net?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13466370
De officiele trailer van 2.30 minuten komt maandag op www.lordoftherings.net

spoiler:


Whaaaaaa!!!! Anduril!!! Aragorn gaat ass kicken met dit zwaard! Woei!!!!!
En Gollum.... Tsja....
Come to Smeagol......


Meer!!!!! Meer!!!!!

pi_13469229
Zou dit ook in de film zitten?

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 26 september 2003 @ 23:59:50 #204
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13471447
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 19:29 schreef fratsman het volgende:
De officiele trailer van 2.30 minuten komt maandag op www.lordoftherings.net

spoiler:


Whaaaaaa!!!! Anduril!!! Aragorn gaat ass kicken met dit zwaard! Woei!!!!!
En Gollum.... Tsja....
Come to Smeagol......


Meer!!!!! Meer!!!!!


Toch hoor , ik vraag me toch echt af wat hier nou in hemelsnaam een spoiler in is? Is allemaal al bekend hoor (1e film, sword of narsil), en zo niet, wat maakt het uit of je de naam van het zwaard noemt? En gollum/smeagol kent iedereen wel.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13472085
Hahaha, de trailer stond net op TheOneRing.net; bijna meteen de hele server plat
Kwaliteit was (erg) slecht (Japanse tekens er doorheen, beetje donker), maar toch indrukwekkend. Ben benieuwd naar de goede kwaliteit trailer maandag.
pi_13502327
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 00:39 schreef Joppe het volgende:
Hahaha, de trailer stond net op TheOneRing.net; bijna meteen de hele server plat
Kwaliteit was (erg) slecht (Japanse tekens er doorheen, beetje donker), maar toch indrukwekkend. Ben benieuwd naar de goede kwaliteit trailer maandag.
Trailer zag er jammer genoeg brak uit. Nou ja een kniesoor die daar op let.
En op www.lordoftherings.net zal het morgen niet veel beter zijn met de server denk ik.....
pi_13507015
* kaartje heeft, voor de marathon in Utrecht *
  maandag 29 september 2003 @ 09:31:06 #208
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13513789
quote:
Op zondag 28 september 2003 21:26 schreef Rhapsody het volgende:
* kaartje heeft, voor de marathon in Utrecht *
Ik wil ook graag naar de marathon..

Alleen kan ik niemand meekrijgen qua familieleden of vriendje want
andereen vind het te lang en is bang om een houten kont te krijgen ..

Nie sloan mo schuppe!
  maandag 29 september 2003 @ 13:48:29 #209
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13519271
Er zijn weer twee nieuwe versies online van de trailer-- de één wat beter van kwaliteit dan de ander, maar natuurlijk meer dan de moeite waard.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  maandag 29 september 2003 @ 14:20:34 #210
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13520056
Hier kun je de trailer downloaden!

Het is nog geen goede kwaliteit, soms erg veel pixels en geen grote resolutie. Die moet vandaag nog wel uitkomen.

Maar goed, om jezelf alvast even lekker te maken voor de echte!!!

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13525181
Kan iemand de link van de plek waar je hem op lordoftherings.net kan downen? Ik kan hem niet vinden namelijk, of staat hij er gewoon nog niet.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13525370
Ff compleet offtopic, maar hoe speel je die trailer af, ik weet niet hoe je een .mov bestand afspeeld, en waar. Plz help me, ik wil die trailer zien!!!!
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 29 september 2003 @ 17:46:23 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_13525562
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:20 schreef Hare het volgende:
Hier kun je de trailer downloaden!

Het is nog geen goede kwaliteit, soms erg veel pixels en geen grote resolutie. Die moet vandaag nog wel uitkomen.

Maar goed, om jezelf alvast even lekker te maken voor de echte!!!


.

Wel veel spoilers weer..

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 29 september 2003 @ 18:15:49 #214
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_13526156
.mov speel je af via Quicktime.

De trailer staat -nog- niet op Lordoftherings.net

En btw, van de Zweedse site gaat 'ie het snelst. (via TheOneRing.net)

Zo. Succes

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  maandag 29 september 2003 @ 19:52:55 #215
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13528451
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13530007
[onder de indruk zijnde stilte.........]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[/onder de indruk zijnde stilte]
-
-
-
-

Ik kijk de trailer nog een paar keer en dan kom ik met m'n eigen reactie.....
-
-
-
-
* fratsman zit echt met open mond te kijken.

Ow en Patch: bedankt voor de link. die ging een stuk sneller dan die van www.lordoftherings.net

  maandag 29 september 2003 @ 21:01:29 #217
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13530040
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:59 schreef fratsman het volgende:

Ow en Patch: bedankt voor de link. die ging een stuk sneller dan die van www.lordoftherings.net


Niks te danken
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 29 september 2003 @ 21:03:18 #218
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_13530086
............. kijkend met open mond en stilte...........


OMFG!! : '(

There can be no Triumph, without loss.. No Victory, without Suffering..No Freedom, without Sacrifice!

Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  maandag 29 september 2003 @ 21:10:17 #219
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_13530293
http://www.apple.com/trailers/newline/returnoftheking/trailer_large.html

Voor mensen die normale verbindingen hebben. Redelijk snel. Nog

pi_13530621
quote:
Op maandag 29 september 2003 21:10 schreef Douwe het volgende:
http://www.apple.com/trailers/newline/returnoftheking/trailer_large.html

Voor mensen die normale verbindingen hebben. Redelijk snel. Nog


Tnx, op 80% bleef hij bij mij steken, maar wat ik heb gezien, mag er zeker wezen...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_13531180
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:20 schreef Hare het volgende:
Hier kun je de trailer downloaden!

Het is nog geen goede kwaliteit, soms erg veel pixels en geen grote resolutie. Die moet vandaag nog wel uitkomen.

Maar goed, om jezelf alvast even lekker te maken voor de echte!!!



Mooi.....

[klaagzang]Waarom is het nu geen December....[/klaagzang]

Toch maar ff quicktime gedowned, en niet zonder resultaat

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 29 september 2003 @ 21:47:05 #222
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13531398
Hier de drie kwaliteiten even op een rijtje (ook voor degene met een iets mindere verbinding:

Hi-res versie

Med-res versie

Hi-res versie

Enjoy!

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13531454
quote:
Op maandag 29 september 2003 21:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]


[klaagzang]Waarom is het nu geen December....[/klaagzang]

Toch maar ff quicktime gedowned, en niet zonder resultaat


* fratsman klaagt fijn met Legolas mee......

Damn. damn.. DAMN!!!!!

Geweldig gewoon! Heb nu al zo'n 8 keer gekeken en ik kan er nog geen genoeg van krijgen. Die beelden prachtig!
spoiler:


Nazgul in duikvlucht richting Minas Tirith.
Heeeeeeeeeeeeel klein stukkie van Shelob.
Aragorn die het zwaard Anduril krijgt

Dit deel gaat zwaar roeleren. Dit wordt DE hit van dit jaar. Andere films: MOVE OVER!!!!

Maar erg happy wordt het niet denk ik.....

"The board is set...... Pieces moving..... We come to it at last.... The great battle of our time....."
quote om kippevel van te krijgen....

December here i come!

pi_13532249
Ik heb niet de superkwaliteit, maar toch goed genoeg. Het is btw the Pieces are moving We Cannot Achieve Victory Through Strength Of Arms. Not For Ourselves, But We Can Give Frodo A Chance Ook een mooie quote.

Iets zegt me dat deze film nog beter is dan TTT. Ik ga alvast mijn geld opzij zetten voor December.

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13532608
Vreemd dat er geen trailer is met kwaliteit 640. Dat was bij TTT en FOTR wel zo. Maar ach, tis zo ook mooi.
  maandag 29 september 2003 @ 22:25:52 #226
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13532613

WOW!

Ik had hem al op die crappy kwaliteit gezien, maar dit is gewoon niet te geloven zo mooi. Je leeft al twee films mee met al die lui en dit is het allerlaatste deel. Ik voel gewoon mee, ik voel de emotie. Alleen al bij deze trailer.

Moet je je voorstellen hoe dat is bij de echte film. Zeker de film van het jaar. Waarschijnlijk voor mij de beste film ever. (hoewel het natuurlijk eigenlijk gewoon 1 film is).

Wat ben ik blij dat ik dit mee mag maken!!

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13533597
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:25 schreef Hare het volgende:

WOW!

Ik had hem al op die crappy kwaliteit gezien, maar dit is gewoon niet te geloven zo mooi. Je leeft al twee films mee met al die lui en dit is het allerlaatste deel. Ik voel gewoon mee, ik voel de emotie. Alleen al bij deze trailer.

Moet je je voorstellen hoe dat is bij de echte film. Zeker de film van het jaar. Waarschijnlijk voor mij de beste film ever. (hoewel het natuurlijk eigenlijk gewoon 1 film is).

Wat ben ik blij dat ik dit mee mag maken!!


Geweldig toch?!?

Onze ouders hebben de eerste starwarsfilms in de bioscoop gezien, Wij kunnen over 25 jaar zeggen dat wij de LOTR-trilogie in de bioscoop hebben gezien!!!

pi_13537297
Shelob zit ook in die trailer. Ik kan geen genoeg van die Trailer krijgen, zo goed is ie. (En ik bekijk hem op crappy kwaliteit, heb nog té weinig tijd gehad voor de goede kwaliteit.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 30 september 2003 @ 08:06:23 #229
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13537338
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 07:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Shelob zit ook in die trailer. Ik kan geen genoeg van die Trailer krijgen, zo goed is ie. (En ik bekijk hem op crappy kwaliteit, heb nog té weinig tijd gehad voor de goede kwaliteit.)
Ik schrok zelfs van Shelob, terwijl ik voelde dat ze erin zat
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 30 september 2003 @ 11:40:12 #230
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13541045
spoiler:

Wat ik wel opvallend vind is dat Aragorn in deze film pas Anduril krijgt, terwijl in de boeken hij hem toch gewoon meteen meeneemt uit Rivendell. Misschien benadrukt het meer dat de koning weer terugkomt ofzo, daar hoort natuurlijk ook dat zwaard bij.
Voor de films is het denk ik dus wel een goede keus, al vraag ik me dan wel af welk zwaard Aragorn in de eerste twee films gebruikt
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13541667
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 08:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik schrok zelfs van Shelob, terwijl ik voelde dat ze erin zat


Is het nou maar een deeltje van wat we van Shelob zien?
Anders is ze niet echt groot....
* fratsman hoopt dat ie het mis heeft...
pi_13549631
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 12:07 schreef fratsman het volgende:

Is het nou maar een deeltje van wat we van Shelob zien?
Anders is ze niet echt groot....
* fratsman hoopt dat ie het mis heeft...


Ze ziet er toch vrij groot uit en het blijft een wezen dat in gangen ronddwaald, 't is perfect de grote die ik mij had voorgesteld eigenlijk
pi_13550515
Creepy Spider, en groot hoeft niet, als ze maar eng is...<Dracula smiley>
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 30 september 2003 @ 18:17:04 #234
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13550635
Iemand beweert bij hoog en laag dat ie LOTR TROTK op dvd heeft vanaf afgelopen zaterdag, wellicht via internet, lijkt me sterk, wellicht via een ander bron.
Nu lijkt die kans me vrij klein allemaal, maarre, diegene wil met me wedden dat hij de film echt heeft.
Hoeveel geld kan ik inzetten?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13551024
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:17 schreef Patch het volgende:
Iemand beweert bij hoog en laag dat ie LOTR TROTK op dvd heeft vanaf afgelopen zaterdag, wellicht via internet, lijkt me sterk, wellicht via een ander bron.
Nu lijkt die kans me vrij klein allemaal, maarre, diegene wil met me wedden dat hij de film echt heeft.
Hoeveel geld kan ik inzetten?

Veel
  dinsdag 30 september 2003 @ 18:35:13 #236
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13551074
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:32 schreef kreischer2000 het volgende:

[..]

Veel


dacht ik al
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13551592
Film is nog niet eens af bij mijn weten.
pi_13552500
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:58 schreef Joppe het volgende:
Film is nog niet eens af bij mijn weten.
Bij mijn weten ook niet, er moet nog worden gekloot met de scenes, en nog een paar dingen zoals geluid e.d.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:45:33 #239
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13552674
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:17 schreef Patch het volgende:
Iemand beweert bij hoog en laag dat ie LOTR TROTK op dvd heeft vanaf afgelopen zaterdag, wellicht via internet, lijkt me sterk, wellicht via een ander bron.
Nu lijkt die kans me vrij klein allemaal, maarre, diegene wil met me wedden dat hij de film echt heeft.
Hoeveel geld kan ik inzetten?

Nou ik wil er mijn hele maandsalaris op wedden!
Mijn nicht werkt als productieassistente bij New Line Cinema
en ik weet uit haar zeer betrouwbare bron dat op dit moment
de laaste handen nog aan ROTK worden gelegd qua geluid en
mixing.

Dus kom maar op!

Nie sloan mo schuppe!
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:53:09 #240
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_13552830
quote:
Op maandag 29 september 2003 22:56 schreef fratsman het volgende:

[..]

Geweldig toch?!?

Onze ouders hebben de eerste starwarsfilms in de bioscoop gezien, Wij kunnen over 25 jaar zeggen dat wij de LOTR-trilogie in de bioscoop hebben gezien!!!


En dan heb je een selecte groep mensen die BEIDE trilogiën in de bioscoop hebben gezien (waar ondergetekende er 1 van is )

Ik ga ook naar de marathon

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_13553703
Ff de trailer op goede kwaliteit gedowned. (26 MB) En ik kan niet anders zeggen dan:
(Na een hele lange stilte) Wat mooi, met goede kwaliteit is hij nóg beter. Jammer dat het hierna is afgelopen. P.J. heeft de ladder dan wel héél hoog gelegd, hij heeft de verwachtingen voor 100 % (Of meer) waargemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 30-09-2003 20:26]

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 30 september 2003 @ 20:31:23 #242
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_13553904
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:45 schreef Sas22 het volgende:

[..]

Nou ik wil er mijn hele maandsalaris op wedden!
Mijn nicht werkt als productieassistente bij New Line Cinema
en ik weet uit haar zeer betrouwbare bron dat op dit moment
de laaste handen nog aan ROTK worden gelegd qua geluid en
mixing.

Dus kom maar op!


Daar was ik me dus ook bewust van.
Dus ik kan best 1000 euro erom wedden dat diegene TROTK dus absoluut niet heeft. Ben ik 1000 euro rijker
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_13555244
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:53 schreef Hallahan het volgende:

[..]

En dan heb je een selecte groep mensen die BEIDE trilogiën in de bioscoop hebben gezien (waar ondergetekende er 1 van is )


Ouwe Bok!

Patch, zet je spaarbankboekje maar in!
* fratsman gelooft er ook geen ruk van.

pi_13558066
spoiler:
Dat stukje op het eind van de Trailer, waar Sam hard NO!!! schreeuwd, is dat op Mt. Doom?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:18:48 #245
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13558354
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 22:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
spoiler:
Dat stukje op het eind van de Trailer, waar Sam hard NO!!! schreeuwd, is dat op Mt. Doom?

Mmm, erg lastig te zien
spoiler:
op de achtergrond ziet het er wel erg warm uit, dus misschien zegt ie wel NOOOO!!! omdat ie gollum Frodo ziet aanvallen ofzo.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_13558670
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 22:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
spoiler:
Dat stukje op het eind van de Trailer, waar Sam hard NO!!! schreeuwd, is dat op Mt. Doom?

Dat dacht ik dus ook!
Er wordt trouwens op www.fellowship.nl gezegd dat ROTK
3 1/2 UUR GAAT DUREN!!!!!!!

ben ik trouwens de enige die constant zit te F5-en in FTR?!?

  dinsdag 30 september 2003 @ 23:27:55 #247
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_13560906
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 21:05 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ouwe Bok!


Hehehehehe
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:56:56 #248
21467 franske19
Hit the deck!
pi_13561427
quote:
Op maandag 29 september 2003 21:47 schreef Hare het volgende:
Hier de drie kwaliteiten even op een rijtje (ook voor degene met een iets mindere verbinding:

Hi-res versie

Med-res versie

Hi-res versie

Enjoy!


OMG ziet er weer goed uit! Alleen ziet de White City er wat zielig uit, had me er wat meer van voor gesteld. Ze hebben geloof ik ook dezelfde lokatie als die van Helm's Deep gebruikt, jammer genoeg.

Btw. die toren met die blauwe lichtstraal is dat Cirith Ungol?

"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_13562180
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 23:56 schreef franske19 het volgende:

[..]

OMG ziet er weer goed uit! Alleen ziet de White City er wat zielig uit, had me er wat meer van voor gesteld. Ze hebben geloof ik ook dezelfde lokatie als die van Helm's Deep gebruikt, jammer genoeg.

Btw. die toren met die blauwe lichtstraal is dat Cirith Ungol?


Nah, ik denk Minas Morgul. Het geheel lijkt namelijk op wat we al eerder van Minas Morgul zagen. Of misschien heeft Barad-dûr nieuwe feestverlichting, kan ook.
Cirith Ungol is trouwens die tunnel/pas, maar ik neem aan dat je de wachttoren boven de pas bedoelt Dat is gewoon een simpele wachttoren (afgezien van die dingen bij de poort dan) dus het lijkt me niet dat daar opeens groene bliksems uitkomen
pi_13562811
Trailer.....

*stil*
*mooi*

pi_13563205
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:50 schreef Joppe het volgende:

[..]

Nah, ik denk Minas Morgul. Het geheel lijkt namelijk op wat we al eerder van Minas Morgul zagen. Of misschien heeft Barad-dûr nieuwe feestverlichting, kan ook.
Cirith Ungol is trouwens die tunnel/pas, maar ik neem aan dat je de wachttoren boven de pas bedoelt Dat is gewoon een simpele wachttoren (afgezien van die dingen bij de poort dan) dus het lijkt me niet dat daar opeens groene bliksems uitkomen


Ja, maar je vergeet dat Minas Morgul de thuisbasis is van de Nazgûl, dus het kan ook kun werk zijn, dat groene licht. Al zie ik die feestverlichting ook wel zitten.

Ik hoop dat hij 3 1/2 uur gaat duren, des de langer, des de beter.

Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13564354
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 07:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]
[quote]
Al zie ik die feestverlichting ook wel zitten.


hehehe!
quote:
Ik hoop dat hij 3 1/2 uur gaat duren, des de langer, des de beter.
Laat PJ er maar 3 1/2 uur van maken, dan kunnen we volgend jaar bij de extended edition er eens echt goed voor gaan zitten!
4 1/2 - 5 uurtjes?
pi_13564735
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 07:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ja, maar je vergeet dat Minas Morgul de thuisbasis is van de Nazgûl, dus het kan ook kun werk zijn, dat groene licht. Al zie ik die feestverlichting ook wel zitten.


Ik zeg toch ook dat het waarschijnlijk Minas Morgul is...?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:05:18 #254
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_13564812
Ik blijf maar kijken naar de Trailer. Schitterend.

Er zijn natuurlijk een heleboel scenes die ik niet wil missen.

Ik vraag me af of ze de "relatie" tussen Sam en zijn Mr. Frodo ook
zo schitterend zullen weergeven als dat in het boek uitkomt. Hoe
Sam zichzelf dwingt om voort te gaan en Frodo ook gewoon op
zijn rug draagt. Dat vind ik echt 1 van de mooiste dingen in het boek.

En Faramir.... Ik vond hem naast Aragorn wel "mijn held" hoor.
Ik zag volgens mij wel het stukje dat Gandalf met zijn staf en
het witte licht op Shadowfax naar voren reed. Volgens
mij is dat op het moment dat de Lord of the Nazgul een greep
naar Faramir deed.

Wat ik wel een beetje tegenvallen vind is het deel van Arwen in
deze film. Zwaar overdone. Het is mij wel in het verkeerde keel
gat geschoten dat ze ipv Glorfindel, Arwen in Amon-Hen lieten opdagen. En nu ook in de trailer alsof zij diegene is die Aragorn
ze zwaard bezorgt.

Ik hoop alleen maar dat ze het einde een beetje in eer houden...

Zeker dat einde wat ik vind dat het geheel wel schitterend is verfilmd maar ik miste toch wat essentiele dingen. Vooral Tom Bombadil...

Nie sloan mo schuppe!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:27:40 #255
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13565250
en het volgende deeltje staat alweer klaar!!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 10:29:04 #256
4180 Hare
Come fly with me!
pi_13565283
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')