Ik zie een Atleet en een Blondine, die gezellig gezeten op de grond voor een uit de kluiten gewassen televisie, mij het nieuwste -hot hot hot- product van Telsell aanprijzen; de Arcade Action !
Is er niets op TV? Geen nood ! U heeft niet eens computer nodig - u hoeft alleen maar de ARCADE ACTION op uw Televisie aan te sluiten en u vermaakt zich urenlang -gegarandeerd - !
Met behendige vingertjes glijdt de Blondine over de knopjes van een controller - formaat duikboot anno 1930 - en toont de allernieuwste game op de Arcade Action : Challenger !
Verbazingwekkende, state-of-the-art graphics flitsen over het beeld.
Van een dergelijk spel zou ik, destijds op mijn Commodore 64 in 1986, bijzonder treurig worden, maar de Blondine en de Atleet vinden het gewèldig. En hun enthousiasme slaat nu ook op mij over !
Uitgespeeld? De Atleet start Chack and Pop ! Een olijk mannetje gaat al vliegend ninja's te lijf! En beschikt over wel 4 verschillende wapens! De Blondine, gevat als zij is, merkt meteen de verbluffende uiterlijke gelijkenis met Mario op. Nou je het zegt ! Je kunt ook nog springen, slakken doden en meloenen pakken. En dat alles geheel in kleur ! Het is mij nu wel duidelijk dat dit apparaat in staat is tot verbluffende prestaties, en het allerlaatste te bieden heeft op gamegebied !
De Blondine en de Atleet demonstreren nu Decathlon- door ieder weldenkend mens reeds jaren geleden uitgekotst en verguisd - en wrijven de welbekende blaren op de handpalmen teneinde de 4-bit sprite zo rap mogelijk van links naar rechts te bewegen.
De Blondine wint en schatert het uit ! De Atleet kijkt sip - hij heeft verloren. Mijn blik dwaalt inmiddels hebberig af naar de telefoon. Wat zoudie kosten?
Maar dat is niet alles! Want als u nu de Arcade Action bestelt, krijgt u er een hypermodern lichtpistool bij. U raakt in de war? Geen nood, de Veelzijdige Blondine demonstreert het ! Zij gaat kleiduiven schieten! Grote blokken die blijkbaar kleiduiven voorstellen schuiven houterig over het beeld terwijl de rondborstige dame speels het wapen van zo'n 10 centimeter afstand op de buis richt. Bij elk schot zien we ongezonde flitsen op het beeld die normaal gesproken het accute einde van je televisie inluiden.
Ondanks de talloze repetities, waarbij de blondine dagenlang tot huilens toe 4-bits games heeft moeten oefenen teneinde deze op TV te kunnen demonstreren, raakt zij geen enkele kleiduif. Dat kunnen wij vast beter !
Nee, in het tijdperk van Technologische Vooruitgang vol X-Boxen, Playstations en Gamecubes, in een tijd dat kermishorloges ontwikkelder zijn dan deze Arcade Action, meent Telsell preciés te weten waar de kids van vandaag behoefte aan hebben !
Haal 'm snel in huis, bel vandaag nog !
Geweldig verhaal of niet ???
quote:Beetje lang ??? Lezen is
Op vrijdag 20 juni 2003 09:57 schreef heal_me_ffs het volgende:
Beetje lang
Ik vind dat ding wel nice, en degene die dat niet vinden, zijn cultuurbarbaren.
PS: Dat lichtpistool is totaaaaaaaal niet schadelijk, je mikt niet eens op je TV, maar op een receiver
INSTANT ACTION RULED!
quote:Ben gek
Op vrijdag 20 juni 2003 09:58 schreef Frollo het volgende:
Leuk stukje, zelf geschreven?(
)
quote:Maar als je op je receiver mikt, dan kan je toch ook nooit de eendjes raken?
Op vrijdag 20 juni 2003 09:59 schreef Maichel het volgende:
Nee...kut verhaal!Ik vind dat ding wel nice, en degene die dat niet vinden, zijn cultuurbarbaren.
PS: Dat lichtpistool is totaaaaaaaal niet schadelijk, je mikt niet eens op je TV, maar op een receiver
INSTANT ACTION RULED!
quote:Dus inderdaad niet fucken met dit ding.....dit is pure cultuur
Op vrijdag 20 juni 2003 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
het pistool is van de NES, de controllers van SNES en het uiterlijk van de N64....
quote:Cultuurbarbaren ?? Da ding da stinkt gewoon net zoals heel dat Tell Sell stinkt en die twee irritante mensen die dat presenteren die stinken al helemaal
Op vrijdag 20 juni 2003 09:59 schreef Maichel het volgende:cultuurbarbaren.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
het pistool is van de NES, de controllers van SNES en het uiterlijk van de N64....
quote:De spellen lijken ook NET niet, of heten net iets anders. Echt randje hoor, dit.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:08 schreef De_Grote_Oeroeboeroe het volgende:
Dat ding lijkt wel erg op de N64. Zou dat niet illegaal zijn? Misschien kunnen we Nintendo even tippen zodat ze die lui van Tellsell juridisch aanpakken. Zijn wij meteen van dat mensonterende televisieprogramma af.
quote:Dikke kans dat ze juist een licentie hebben op de n64 in een andere verpakking. Resellen heet dat. Dus eigenlijk Tell Resell! Of dacht je dat
Op vrijdag 20 juni 2003 10:08 schreef De_Grote_Oeroeboeroe het volgende:
Dat ding lijkt wel erg op de N64. Zou dat niet illegaal zijn? Misschien kunnen we Nintendo even tippen zodat ze die lui van Tellsell juridisch aanpakken. Zijn wij meteen van dat mensonterende televisieprogramma af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |