abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10319753
op http://www.bicat.net zijn nog al wat extreem-rechtse links te vinden tussen het normale Robert Jensen-achtige shownieuws. Nu ben ik geen KAFKA-wannabee-moederneuker maar ik wil toch wel weten wat dit voor een site is. Iemand die vaker op deze site komt?

is dit het goede forum overigens?

pi_10319781
Waarschijnlijk is het allemaal grappig bedoeld, maar hier kan ik toch niet om lachen:

pi_10319805
* afkeurend kijkt
#geen
pi_10319871
Dat plaatje vind ik opzich leuk gedaan, maar de gedachte die er achter steekt vind ik fout.

En heb ff rondgekeken op die site, maar er staan ook normale dingen tussen.

Denk dat er overal (dus elke website) wel van zulke plaatjes opduiken.

vrijdag 9 mei 2003 @ 14:42:02 #5
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_10319881
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
op http://www.bicat.net zijn nog al wat extreem-rechtse links te vinden tussen het normale Robert Jensen-achtige shownieuws. Nu ben ik geen KAFKA-wannabee-moederneuker maar ik wil toch wel weten wat dit voor een site is. Iemand die vaker op deze site komt?

is dit het goede forum overigens?

Wat DOE je dan op zulke sites als je geen extreem LINKSE KAFKA wannabee bent?????
Schwanzilein
pi_10319930
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.bicat.net/archives/

het archief is wel interessant

Ja, dat zit ik nu ook door te lezen, en denk tock dat ik mijn vorige antwoord maar terug neem. Zitten toch best wel wat zieke dingen tussen.
pi_10319938
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:42 schreef Plompzak het volgende:

[..]

Wat DOE je dan op zulke sites als je geen extreem LINKSE KAFKA wannabee bent?????

via het communisme topic kwam ik er. Ik zat bij Google te achterhalen waar een bepaalde column vandaan kwam. Hij stond op meervrijheid maar ook op deze site. En zo ben ik er gekomen.
pi_10319983
quote:
Led zeppelin brengt archiefmateriaal uit.

Kijk, daar word ik nou vrolijker van.
Jimmy Page, Robert Plant. Rasartiesten die je met Rock 'n Roll om de oren slaan zoals de gekruisigde idioot hetzelf bedoeld zou hebben.
Een blik op de hedendaagse hitlijsten bezorgt mij spontaan een druiper in m'n satijnen slip. Als de Jamai's, Jim's en neger-ensemble's met klinkende namen als Bitch Ass Nigga, Sunglass Bee M. Double U en I stole your Granny's gold between 2 mothafuckin' c0pz de hitlijsten beheersen dat weet je dat echte muziekliefhebbers afgehaakt zijn.
Ach; in mijn nederige opinie moeten we als simpele nederlanders een niet al te grote bek hebben.

dit soort dingen.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:46:12 #10
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_10319997
communisme is smerig. Daar moet je niet eens columns over willen lezen...

getver

Schwanzilein
pi_10320002
Vind het een beetje een kansloze site.
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 14:47:33 #12
39083 Plompzak
SuperSpinnerei
pi_10320037
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

dit soort dingen.

emmmmmmmmm, ik snap het niet.....
Schwanzilein
pi_10320267
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:47 schreef Plompzak het volgende:

[..]

emmmmmmmmm, ik snap het niet.....

het was overigens een column tegen het communisme.

nog meer dingen posten of ben je nog van plan zelf een bezoek te brengen aan de site?

pi_10334396
Ik vind jullie nogal kansloos eigenlijk. En nou snel weer "foute sites" opsporen, kinderen van het licht! Ga nog maar een keertje bij Bicat kijken als je ook schaamhaar hebt en wel enigzins kunt nadenken (maar dat zal er wel niet inzitten) Tabee!
pi_10334405
Lang leve mijn driekoppige dwerg.
pi_10335196
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarschijnlijk is het allemaal grappig bedoeld, maar hier kan ik toch niet om lachen:

[afbeelding]

Kijk, dat jij de bloggerscene niet kent, a la. Dat jij Retecool's FFV niet kent, ook best. Maar onthoud je dan van dom commentaar, ja? Je vindt een plaatje, roept "OOOOOOOOOHH!" en komt dan hier janken zonder dat je je verdiept in de context. Over kansloos gesproken.
pi_10336462
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 10:34 schreef G-Rover het volgende:

[..]

Kijk, dat jij de bloggerscene niet kent, a la. Dat jij Retecool's FFV niet kent, ook best. Maar onthoud je dan van dom commentaar, ja? Je vindt een plaatje, roept "OOOOOOOOOHH!" en komt dan hier janken zonder dat je je verdiept in de context. Over kansloos gesproken.

quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 04:57 schreef Dreknek het volgende:
Ik vind jullie nogal kansloos eigenlijk. En nou snel weer "foute sites" opsporen, kinderen van het licht! Ga nog maar een keertje bij Bicat kijken als je ook schaamhaar hebt en wel enigzins kunt nadenken (maar dat zal er wel niet inzitten) Tabee!
Kijk eens aan. Iemand die wel erg emotioneel reageert. Iemand van een bepaalde scene ook nog. Ik ben, zoals ik al in het topic vermeld heb, bij toeval op deze site beland. Ik heb het topic geopend om te vragen wie er me meer over kan vertellen omdat ik het spul op de site toch niet erg normaal vind. Jij beschuldigt me van het niet verdiepen in de context. O, is die er dan? Okay, je mag me dan vertellen wat die context is. Want DAT vertel je er niet bij.

Ben dat asociale gedrag van sommige mensen op dit forum een beetje zat aan het worden. Je kunt ook met fatsoen reageren.

pi_10336509
Overigens hebben de mensen achter van Bicat dit topic op hun site gezet. Beetje vreemd dat iemand van FOK! zijn of haar eigen forum gaat afzeiken op een dubieuze site.

Ik heb de site nog eens bekeken en ik kan de mensen van deze 'site' alleen beschuldigen van hun slechte smaak. Het is gewoon niet leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 10-05-2003 12:27]

pi_10336539
quote:
FOK!
"op http://www.bicat.net zijn nog al wat extreem-rechtse links te vinden tussen het normale Robert Jensen-achtige shownieuws. Nu ben ik geen KAFKA-wannabee-moederneuker maar ik wil toch wel weten wat dit voor een site is. Iemand die vaker op deze site komt?"

"quote: http://www.bicat.net/archives/ het archief is wel interessant

Ja, dat zit ik nu ook door te lezen, en denk tock dat ik mijn vorige antwoord maar terug neem. Zitten toch best wel wat zieke dingen tussen."

"Vind het een beetje een kansloze site."

Wel, wel. De poepluiers van FOK beoordelen bicat.net
geraaskald om04:00 AM[link] [Zo. Dat staat!]

zaterdag 10 mei 2003 @ 12:37:27 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_10336670
Bicat is gewoon een leuke weblog zonder bijbedoelingen verder. Soms hebben ze wel een beetje extreemrechtse plaatjes maar dat is alleen om te provoceren
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 10 mei 2003 @ 12:41:54 #21
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10336731
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[afbeelding]

dan lach je toch niet......
ik lach ook niet om animalsex...
pi_10336756
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 12:37 schreef Maanvis het volgende:
Bicat is gewoon een leuke weblog zonder bijbedoelingen verder. Soms hebben ze wel een beetje extreemrechtse plaatjes maar dat is alleen om te provoceren
Kijk, dat wilde ik horen en niet dat KAFKA gezeik van die andere twee. Nou dan kan ik nu met gerust hart gaan slapen hoewel ik het smakeloos blijf vinden overigens.
pi_10337527
Als jullie Bicat nou eens bedanken voor het blokje kaas ipv te zeiken over zijn (overigens uitstekende) weblog...
pi_10337533
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 13:40 schreef Slagers het volgende:
Als jullie Bicat nou eens bedanken voor het blokje kaas ipv te zeiken over zijn (overigens uitstekende) weblog...
.
pi_10337637
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 13:40 schreef Slagers het volgende:
Welkom op Fok! mijn beste Bicatlid. Je weet wat een vraagteken is? Je wel, zo'n tegen dat een vraagzin afsluit. Welnu kijk naar de topictitel en wat valt je op..? Juist óók een vraagteken! Precies. Welnu, wat bedoel ik nu met de topictitel: ik vraag me af of de site nu fout is of niet.
En wat blijkt: het valt mee! Het is niet de nazisite met de daarbij bebehorende nazilosers en rascisten die ik dacht dat het was.

Snappie? Nog veel FOK!-plezier!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')