is dit het goede forum overigens?
En heb ff rondgekeken op die site, maar er staan ook normale dingen tussen.
Denk dat er overal (dus elke website) wel van zulke plaatjes opduiken.
quote:Wat DOE je dan op zulke sites als je geen extreem LINKSE KAFKA wannabee bent?????
Op vrijdag 9 mei 2003 14:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
op http://www.bicat.net zijn nog al wat extreem-rechtse links te vinden tussen het normale Robert Jensen-achtige shownieuws. Nu ben ik geen KAFKA-wannabee-moederneuker maar ik wil toch wel weten wat dit voor een site is. Iemand die vaker op deze site komt?is dit het goede forum overigens?
quote:Ja, dat zit ik nu ook door te lezen, en denk tock dat ik mijn vorige antwoord maar terug neem. Zitten toch best wel wat zieke dingen tussen.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.bicat.net/archives/het archief is wel interessant
quote:via het communisme topic kwam ik er. Ik zat bij Google te achterhalen waar een bepaalde column vandaan kwam. Hij stond op meervrijheid maar ook op deze site. En zo ben ik er gekomen.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:42 schreef Plompzak het volgende:[..]
Wat DOE je dan op zulke sites als je geen extreem LINKSE KAFKA wannabee bent?????
quote:dit soort dingen.
Led zeppelin brengt archiefmateriaal uit.Kijk, daar word ik nou vrolijker van.
Jimmy Page, Robert Plant. Rasartiesten die je met Rock 'n Roll om de oren slaan zoals de gekruisigde idioot hetzelf bedoeld zou hebben.
Een blik op de hedendaagse hitlijsten bezorgt mij spontaan een druiper in m'n satijnen slip. Als de Jamai's, Jim's en neger-ensemble's met klinkende namen als Bitch Ass Nigga, Sunglass Bee M. Double U en I stole your Granny's gold between 2 mothafuckin' c0pz de hitlijsten beheersen dat weet je dat echte muziekliefhebbers afgehaakt zijn.
Ach; in mijn nederige opinie moeten we als simpele nederlanders een niet al te grote bek hebben.
quote:emmmmmmmmm, ik snap het niet.....
Op vrijdag 9 mei 2003 14:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
dit soort dingen.
quote:het was overigens een column tegen het communisme.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:47 schreef Plompzak het volgende:[..]
emmmmmmmmm, ik snap het niet.....
nog meer dingen posten of ben je nog van plan zelf een bezoek te brengen aan de site?
quote:Kijk, dat jij de bloggerscene niet kent, a la. Dat jij Retecool's FFV niet kent, ook best. Maar onthoud je dan van dom commentaar, ja? Je vindt een plaatje, roept "OOOOOOOOOHH!" en komt dan hier janken zonder dat je je verdiept in de context. Over kansloos gesproken.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarschijnlijk is het allemaal grappig bedoeld, maar hier kan ik toch niet om lachen:
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 10:34 schreef G-Rover het volgende:[..]
Kijk, dat jij de bloggerscene niet kent, a la. Dat jij Retecool's FFV niet kent, ook best. Maar onthoud je dan van dom commentaar, ja? Je vindt een plaatje, roept "OOOOOOOOOHH!" en komt dan hier janken zonder dat je je verdiept in de context. Over kansloos gesproken.
quote:Kijk eens aan. Iemand die wel erg emotioneel reageert. Iemand van een bepaalde scene ook nog. Ik ben, zoals ik al in het topic vermeld heb, bij toeval op deze site beland. Ik heb het topic geopend om te vragen wie er me meer over kan vertellen omdat ik het spul op de site toch niet erg normaal vind. Jij beschuldigt me van het niet verdiepen in de context. O, is die er dan? Okay, je mag me dan vertellen wat die context is. Want DAT vertel je er niet bij.
Op zaterdag 10 mei 2003 04:57 schreef Dreknek het volgende:
Ik vind jullie nogal kansloos eigenlijk. En nou snel weer "foute sites" opsporen, kinderen van het licht! Ga nog maar een keertje bij Bicat kijken als je ook schaamhaar hebt en wel enigzins kunt nadenken (maar dat zal er wel niet inzitten) Tabee!
Ben dat asociale gedrag van sommige mensen op dit forum een beetje zat aan het worden. Je kunt ook met fatsoen reageren.
Ik heb de site nog eens bekeken en ik kan de mensen van deze 'site' alleen beschuldigen van hun slechte smaak. Het is gewoon niet leuk.
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 10-05-2003 12:27]
quote:
FOK!
"op http://www.bicat.net zijn nog al wat extreem-rechtse links te vinden tussen het normale Robert Jensen-achtige shownieuws. Nu ben ik geen KAFKA-wannabee-moederneuker maar ik wil toch wel weten wat dit voor een site is. Iemand die vaker op deze site komt?""quote: http://www.bicat.net/archives/ het archief is wel interessant
Ja, dat zit ik nu ook door te lezen, en denk tock dat ik mijn vorige antwoord maar terug neem. Zitten toch best wel wat zieke dingen tussen."
"Vind het een beetje een kansloze site."
Wel, wel. De poepluiers van FOK beoordelen bicat.net
geraaskald om04:00 AM[link] [Zo. Dat staat!]
quote:dan lach je toch niet......
Op vrijdag 9 mei 2003 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarschijnlijk is het allemaal grappig bedoeld, maar hier kan ik toch niet om lachen:
quote:Kijk, dat wilde ik horen en niet dat KAFKA gezeik van die andere twee.
Op zaterdag 10 mei 2003 12:37 schreef Maanvis het volgende:
Bicat is gewoon een leuke weblog zonder bijbedoelingen verder. Soms hebben ze wel een beetje extreemrechtse plaatjes maar dat is alleen om te provoceren
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 13:40 schreef Slagers het volgende:
Als jullie Bicat nou eens bedanken voor het blokje kaas ipv te zeiken over zijn (overigens uitstekende) weblog...
quote:Welkom op Fok! mijn beste Bicatlid. Je weet wat een vraagteken is? Je wel, zo'n tegen dat een vraagzin afsluit. Welnu kijk naar de topictitel en wat valt je op..? Juist óók een vraagteken! Precies. Welnu, wat bedoel ik nu met de topictitel: ik vraag me af of de site nu fout is of niet.
Op zaterdag 10 mei 2003 13:40 schreef Slagers het volgende:
Als jullie Bicat nou eens bedanken voor het blokje kaas ipv te zeiken over zijn (overigens uitstekende) weblog...
Snappie? Nog veel FOK!-plezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |