abonnement Unibet Coolblue
pi_9824382
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:24 schreef nozem het volgende:
Hmm, is 42 werkelijk de gemiddelde vrouwenmaat?? (lees vrouwen18-30?)

Ik dacht dat dat 36-38 ofzo was, maat 42 is toch een behoorlijk flink postuur..)


Ja, dat is echt waar. Dat heb ik al zo vaak gelezen en los daarvan: het is ook in de winkels te merken, want de maatjes 36/38 blijven altijd in de rekken hangen, net als de maten 44 en hoger. Die van 40/42 zijn het snelst weg.
Ik heb ook maat 42, ben niet vierkant desondanks. Maar inderdaad niet superslank nee. Maar het is niet zo erg als het lijkt hoor (ook al heb ik liever maatje 36/38)
  † In Memoriam † woensdag 16 april 2003 @ 20:23:21 #77
47213 ArmaniMania
pi_9824453
Vrouwen met een maatje meer, nou en ? Het is pas een probleem als de persoon zich daar niet lekker bij voelt. Zelf vind ik dat het de mensheid kleurt, dikke mensen, dunne mensen, slanke mensen,zwarte,blanken gele, etc. etc. voor ieder wat wils, heerlijk toch ?

pi_9824522
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:43 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat zijn sprookjes voor dikke dametjes



Nou, ik geloof dat er genoeg mannen zijn die van een beetje houvast houden
pi_9824667
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:54 schreef Aventura het volgende:

.......Ik wilde alleen maar even aangeven dat we zo gebrainwashed worden, dat anorexiapatienten de norm zijn en slanke meiden mollig zijn en dikke meiden monsters. En daarom worden vrouwen snel pissig, omdat ze voelen dat de norm veel te hoog wordt gelegd. Bij mannen ligt die norm lang niet zo hoog.


Inderdaad, jij snapt het
pi_9824903
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:25 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Nou, ik geloof dat er genoeg mannen zijn die van een beetje houvast houden


  woensdag 16 april 2003 @ 21:13:05 #81
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_9825711
pff, nou ik ken er hier ook 1 die vind dat ze zooo dik is
nou echt no f*king way dat ze dik is, dunner kan haast niet (naja overdreven mja)
ja als ze helemaal vooroverbuigt heeft ze een beetje babyvet op d'r buik maar ik bedoel WIE NIET??
en het gaat zelfs ze ver dat ze zich schaamt voor d'r lichaam.
terwijl ik niks liever wil als dat zien want ik vind d'r wel mooi
maarja, wat doe je eraan he. vrouwen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 16 april 2003 @ 21:55:57 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9826738
Vrouwen stellen zelf de norm zo hoog, daar hebben ze geen man voor nodig Mannen neuken toch wel iedereen die wil, ook al weeg je boven de 100 dan nog!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9826751
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:55 schreef Maanvis het volgende:
Vrouwen stellen zelf de norm zo hoog, daar hebben ze geen man voor nodig Mannen neuken toch wel iedereen die wil, ook al weeg je boven de 100 dan nog!
  woensdag 16 april 2003 @ 22:03:16 #84
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_9826926
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:55 schreef Maanvis het volgende:
Vrouwen stellen zelf de norm zo hoog, daar hebben ze geen man voor nodig Mannen neuken toch wel iedereen die wil, ook al weeg je boven de 100 dan nog!
jij liever als ik

maar de eerste zin is wel zo

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_9827917
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:55 schreef Maanvis het volgende:
Vrouwen stellen zelf de norm zo hoog, daar hebben ze geen man voor nodig Mannen neuken toch wel iedereen die wil, ook al weeg je boven de 100 dan nog!
Dus niet !!! Alleen mooie lange slanke vrouwen en anders nog liever de handkar...
pi_9828286
Mijn vriendin loopt altijd te zeiken over haar kont. Ze heeft me pas 3 miljoen keer gevraagd of ik 'em ook te dik vind ofzo (wat ik dus totaal niet vind).

Laatst begon ze er over dat ze vond dat een vriendin van een vriend van mij zo dik was geworden. Ik zei toen dat ze inderdaad nogal vadsig was geworden de laatste tijd. Vond mijn vriendin dat ineens dat zij er nu net zo uitzag als haar. Mijn vriendin is duidelijk stukken slanker maar zelf ziet ze dat gewoon niet.
Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n verkeerd zelfbeeld te hebben?

Overigens vind ik dat mensen die echt te dik zijn het moeten accepteren OF er iets aan gaan moeten doen. Met alleen maar zeiken en jammeren los je je probleem niet op.

pi_9829507
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:51 schreef GEsTOoRD het volgende:
......Overigens vind ik dat mensen die echt te dik zijn het moeten accepteren OF er iets aan gaan moeten doen. Met alleen maar zeiken en jammeren los je je probleem niet op.
Wat denk je dan van jojo-ers?
Die zijn altijd op dieet, vallen af en komen daarna toch weer aan, omdat de stofwisseling traag wordt.
Of mensen met eetstoornissen, die kunnen er ook weinig aan doen. Dat zijn psychische ziekten.
  woensdag 16 april 2003 @ 23:36:16 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9829633
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:51 schreef GEsTOoRD het volgende:
Overigens vind ik dat mensen die echt te dik zijn het moeten accepteren OF er iets aan gaan moeten doen. Met alleen maar zeiken en jammeren los je je probleem niet op.
Dat zeg ik
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_9830894
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:31 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Wat denk je dan van jojo-ers?
Die zijn altijd op dieet, vallen af en komen daarna toch weer aan, omdat de stofwisseling traag wordt.
Of mensen met eetstoornissen, die kunnen er ook weinig aan doen. Dat zijn psychische ziekten.


Jojo-ers zijn mensen die op een verkeerde manier af proberen te vallen. (Ik zeg niet dat het makkelijk is.)

Een eetstoornis is heel vervelend. Ik maak dat o.m. in mijn eigen omgeving mee. Ik weet dat mensen met een eetstoornis het lang niet makkelijk hebben en ik zal hun zeker daarop niet veroordelen.

pi_9831959
Ik vind het nog steeds raar dat zoveel vrouwen zichzelf zo dik vinden want, ik vind dat nooit ZO belangerijk het gaat voor mij veel meer om het koppie als dat schattig is of als er een stel bloedmooie ogen inzitten dan smelt ik... Was ook ooit met een heel leuk indonesisch meisje uitgeweest en die was best mollig maar dat maakte haar ook zo gevormd en sexy... Trouwens de meeste vrouwen denken ook dat ze walvissen zijn terwijl dat gewoon niet zo is. *zucht* het gaat ook veel meer om het karakter als dat klikt dan vind je een vrouw snel fantastisch. Ik wou dat ik dit irl tegen vrouwen kon zeggen
pi_9833148
Ik denk dat de media hiervoor ook verantwoordelijk zijn. Vrouwen op tv worden steeds maar dunner en dunner. En vrouwen spiegelen zich eraan, want ze denken dat dat normaal is (zoals bijv. Ally McBeal; zij is echt TE dun hoor!)

Ik geloof dat wel weer een trend is gezet naar de wat vollere modellen/actrices (die vind ik tenminste wel mooi).

Maar smaken verschillen natuurlijk. Bovendien kunnen mannen wat dat betreft ook wel erg tactisch zijn, hoor (mea culpa).

Mij lijkt het beste gewoon begrip te hebben voor je vriendin, en zeggen dat je haar mooi vindt zoals ze is.

If it's not tied down, it's a cat toy.
pi_9833388
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:31 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Wat denk je dan van jojo-ers?
Die zijn altijd op dieet, vallen af en komen daarna toch weer aan, omdat de stofwisseling traag wordt.
Of mensen met eetstoornissen, die kunnen er ook weinig aan doen. Dat zijn psychische ziekten.


Oke oke, als het probleem veroorzaakt wordt door een ziekte in welke vorm dan ook is het een ander verhaal.
Echter, mensen die er WEL wat aan kunnen doen maar gewoon de zelfdiscipline niet op kunnen brengen moeten stoppen met miepen. Afvallen is helemaal niet moeilijk je moet het alleen echt willen.
pi_9833426
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:00 schreef DroekesTijger het volgende:
Ik denk dat de media hiervoor ook verantwoordelijk zijn. Vrouwen op tv worden steeds maar dunner en dunner. En vrouwen spiegelen zich eraan, want ze denken dat dat normaal is (zoals bijv. Ally McBeal; zij is echt TE dun hoor!)
Dat kan wel kloppen ja. Wat een gratenkoppen lopen er op tv rond zeg. Gewoon zo overdreven dun dat het gewoon vies wordt.
quote:
Mij lijkt het beste gewoon begrip te hebben voor je vriendin, en zeggen dat je haar mooi vindt zoals ze is.
NEEEEEEEEEEeeeeeeeeeee, nooit doen want dan geef je haar indirect gelijk als ze vraagt of ze te dik is. Nooit doen!
pi_9833434
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:20 schreef GEsTOoRD het volgende:

Afvallen is helemaal niet moeilijk je moet het alleen echt willen.


Heb jij er ervaring mee dan?
If it's not tied down, it's a cat toy.
pi_9833464
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:23 schreef GEsTOoRD het volgende:

NEEEEEEEEEEeeeeeeeeeee, nooit doen want dan geef je haar indirect gelijk als ze vraagt of ze te dik is. Nooit doen!


Ok, zie je dat ik niet zo tactisch ben! Maar toch moet er ergens iets in die richting zijn;

"Ik vind helemaal niet dat je dik bent. Ik vind je mooi!"
(beter?)

If it's not tied down, it's a cat toy.
pi_9833682
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:23 schreef DroekesTijger het volgende:

[..]

Heb jij er ervaring mee dan?


Jazeker. Sinds de zomervakantie 12 kilo kwijt (van 95 naar 83 kilo) door te stoppen met eten als ik geen honger meer heb (ookal is het nog zo lekker), geen tussendoortjes en 4 keer in de week 1,5 uur sporten. Het is zeker niet altijd makkelijk maar met een beetje doorzettingsvermogen kom je er wel.
quote:
Ok, zie je dat ik niet zo tactisch ben! Maar toch moet er ergens iets in die richting zijn;
"Ik vind helemaal niet dat je dik bent. Ik vind je mooi!"
(beter?)
Is al beter maar eigenlijk is het nooit goed. Want als je zegt wat jij hierboven aangeeft dan zegt ze "dat zeg je alleen maar om lief te zijn/van het gezeur af te zijn" en dan is het nog niet goed.

Vrouwen, can't live with them, can't live without them.

pi_9833826
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:39 schreef GEsTOoRD het volgende:

Jazeker. Sinds de zomervakantie 12 kilo kwijt...

[...]

Vrouwen, can't live with them, can't live without them.


Ik ben trots op je!
Zelf ben ik ook afgevallen (ik was het dikkertje op de basisschool en middelbare school). Ik weet dus eigenlijk ook wel hoe het is. Inderdaad door veel sporten, dan gaat het wel. Maar het schijnt voor vrouwen iets moeilijker te zijn.

En dat laatste klopt ook wel...

If it's not tied down, it's a cat toy.
pi_9834069
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:47 schreef DroekesTijger het volgende:

[..]

Ik ben trots op je!
Zelf ben ik ook afgevallen (ik was het dikkertje op de basisschool en middelbare school). Ik weet dus eigenlijk ook wel hoe het is. Inderdaad door veel sporten, dan gaat het wel. Maar het schijnt voor vrouwen iets moeilijker te zijn.


Tja, vrouwen hebben nu eenmaal een hoger vetpercentage, dat hoort gewoon zo. De vrouwelijke vormen accentueren overtollig vet ook nog eens extra maar vrouwen hebben echter vaak wel een verkeerd zelfbeeld (zichzelf dikker inschatten dan dat ze zijn).
pi_9841005
quote:
Op donderdag 17 april 2003 08:13 schreef Filmgek het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat zoveel vrouwen zichzelf zo dik vinden want, ik vind dat nooit ZO belangerijk het gaat voor mij veel meer om het koppie als dat schattig is of als er een stel bloedmooie ogen inzitten dan smelt ik... Was ook ooit met een heel leuk indonesisch meisje uitgeweest en die was best mollig maar dat maakte haar ook zo gevormd en sexy... Trouwens de meeste vrouwen denken ook dat ze walvissen zijn terwijl dat gewoon niet zo is. *zucht* het gaat ook veel meer om het karakter als dat klikt dan vind je een vrouw snel fantastisch. Ik wou dat ik dit irl tegen vrouwen kon zeggen
Kijk, voor dit soort mannen smelt ik gewoon
Ik zou willen dat elke man er zo over dacht, dan zou ook ik niet meer zo onzeker hoeven te zijn
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2003 @ 16:19:36 #100
47213 ArmaniMania
pi_9841072
quote:
Op donderdag 17 april 2003 16:16 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Kijk, voor dit soort mannen smelt ik gewoon
Ik zou willen dat elke man er zo over dacht, dan zou ook ik niet meer zo onzeker hoeven te zijn


Dat is het um nu net, je hoeft niet onzeker te zijn, tis dat je nog vak met het idee rond loopt met je vriendin in je hoofd.... Nogmaals voor mij ben je een BABE en niet ik alleen denk er zo over...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')