abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2002 @ 13:20:14 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7637135
quote:
het is koffiedikkijken, glazenbolgluren en azijnstaren, maar hou er maar vast rekening mee dat in 2003 mars dichter bij de aarde staat dan de afgelopen 76.000 jaar het geval is geweest. en mars, dat is niet alleen een chocoladereep, maar ook de planeet van agressie en oorlog.

oorlog, dat komt er in het nieuwe jaar dan ook zo goed als zeker. niet alleen volgens george bush, maar ook volgens helderzienden, paragnosten, tarotkaartenleggers, en zelfs volgens het opperwezen damonstra. wie een aantal voorspellers raadpleegt over 2003, zou er haast aan gaan twijfelen of hij niet beter een jaar in bed kan blijven. van oorlog tot epidemieën, van aanslagen in europa tot een marginale rol voor het nederlandse voetbal.

"ik heb echt niets leuks doorgekregen", zegt helderziende-paragnoste roos zorge uit terneuzen. via medium marjorie zegt zij contact te hebben gehad met het opperwezen damonstra. "nou ja, positief is dat er wel oorlog komt, maar dat het niet uit zal lopen op een wereldoorlog."

"het wordt wel oorlog maar geen wereldoorlog", zegt ook paragnost jan c. van der heide uit oegstgeest. "maar ik zeg eerlijk dat ik niet alles vertel van wat ik doorkrijg als ik aan het midden-oosten denk. dat is te gruwelijk."

vervelend vindt roos zorge het wel. "natuurlijk is het naar, maar er is gewoon niets leuks te vertellen over 2003. al denk ik dat het een fase is waar wij als mensheid doorheen moeten."

stroomstoring

internet is het domein van paragnost jan c. van der heide. dit jaar voorziet hij een stroomstoring, een hittegolf in de zomer, zwaar weer voor de financiële instellingen in nederland, twee droevige gebeurtenissen rond het koningshuis, watersnood als de dijken niet worden verhoogd, geen voetbalsuccessen en massale opstanden in russische staten en nieuwe vredesmarsen, die wellicht zullen vertrekken vanaf het huis van pim fortuyn in rotterdam. "nee, het is allemaal niet leuk, maar het is niet anders. het is een erg griezelige wereld en ik krijg de ergste dingen door. zeg nu zelf: de wereld is nu eenmaal geen pretje."

bang

voorspellen in de openbaarheid roept natuurlijk wel de vraag op of mensen op deze manier niet onnodig bang worden gemaakt. van der heide: "geen mens weet honderd procent zeker wat de toekomst brengt. zelf zit ik er ook wel eens naast. maar mensen hebben ook recht op informatie. als er een chloortrein langs je huis rijdt, hoor je dat als bewoner toch ook te weten?"

roos zorge: "ik denk dat het nodig is, dat het te belangrijk is. de waarheid moet worden verteld. maar ik zou de mensen wel op het hart willen drukken vooral de kalmte te bewaren."

bijkomend probleem vinden zorge en van der heide het dat er in hun branche veel luchtfietserij in omloop is - al zijn dat natuurlijk de anderen. zorge: "er wordt zoveel flauwekul verkocht op het gebied van helderziendheid. en daar hebben de mensen die wel serieus met hun vak bezig zijn last van."2


pi_7637202
wat een voorspelling zeg, dat zijn dingen die behoorlijk voor de hand liggen eigenlijk, tuurlijk is de kans groot dat het koninklijk huis 2 tragische gebeurtenissen meemaakt, bernhard en juliana zijn beiden in de 90 en niet vreselijk gezond meer.

die oorlog dreiging is er al vanaf de twin towers, en dat de vs irak binnenvalt in 2003 lijkt vrijwel zeker dus dat is ook een voorspelling van lik me vest.

al die dingen die zij voorspelt had ik ook kunnen voorspellen. en als het niet gebeurt zegt ze, ja ik kan het ook niet altijd goed hebben

pi_7637390
loedertje, geef zelf eens je mening oid.

gewoon een lap tekst neergooien, is niet de bedoeling namelijk.

begin een discussie, dat is voor anderen ook aantrekkelijker dan alleen een stuk tekst.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7637398
quote:
zelf zit ik er ook wel eens naast.
het kan dus nog erger...?
I´m back.
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:40:31 #5
10744 2meter3
Volle bak Ambiance.
pi_7637543
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:23 schreef erikh het volgende:
wat een voorspelling zeg, dat zijn dingen die behoorlijk voor de hand liggen eigenlijk, tuurlijk is de kans groot dat het koninklijk huis 2 tragische gebeurtenissen meemaakt, bernhard en juliana zijn beiden in de 90 en niet vreselijk gezond meer.

die oorlog dreiging is er al vanaf de twin towers, en dat de vs irak binnenvalt in 2003 lijkt vrijwel zeker dus dat is ook een voorspelling van lik me vest.

al die dingen die zij voorspelt had ik ook kunnen voorspellen. en als het niet gebeurt zegt ze, ja ik kan het ook niet altijd goed hebben


inderdaad, zo kan ik ook wel iets voorspellen.
nou, voor mij wordt het een mooi jaar, kan alleen maar beter zijn als vorig jaar!!
Groot geworden door niet klein te blijven.
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:41:28 #6
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_7637562
het jaar begint voor mij met een verhuizing naar een geweldig mooi huisje... dus het kan voor mij alvast niet stuk!
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_7637586
he getver
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:45:47 #8
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7637658
het zal ook eens tijd worden voor een flinke wereldoorlog. de vorige is al zo lang geleden als je de verlopen van oorlogen in de loop der geschiedenis bekijkt.

tijd om te bepalen wie hier de baas is, lijkt het wel.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7637722
hm...maar dan kunnen we wel beter in 2003 naar mars gaan en alvast gaan terraformeren als ie dan zo dichtbij staat.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7637768
quote:
en mars, dat is niet alleen een chocoladereep, maar ook de planeet van agressie en oorlog.
nou, en kan iemand daar een verklaring voor geven. buiten dat ie toevallig ooit een naam van een romeinse god heeft gekregen?

als ze hem adonis hadden genoemd was het de planeet van de liefde ofzo.

pi_7637843
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:50 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

nou, en kan iemand daar een verklaring voor geven. buiten dat ie toevallig ooit een naam van een romeinse god heeft gekregen?

als ze hem adonis hadden genoemd was het de planeet van de liefde ofzo.


netzoals jupiter genoemd is naar jupiter de oppergod
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:55:05 #12
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_7637900
het wordt een topjaar

ik weet het zeker alle voortekenen heb ik al gezien.

jaaa ik kan haast niet meer wachten op 2003

2003 roeleerd

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_7638092
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:52 schreef the_wanderer het volgende:
netzoals jupiter genoemd is naar jupiter de oppergod
ja, zo kan je het hele rijtje wel afgaan.

what's in a name ?

pi_7638495
het wordt een mooi jaar

dat voel ik gewoon .. hoe het jaar maatschappelijk op wereldniveau wordt , ik heb geen flauw idee als die gekke bush maar z'n kop gaat houden en zich stabiliseerd dan komt het vast goed.

voor mij in persoon wordt het gewoon een goed jaar.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  † In Memoriam † dinsdag 31 december 2002 @ 14:23:15 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7638703
quote:
op dinsdag 31 december 2002 13:33 schreef muus het volgende:
loedertje, geef zelf eens je mening oid.

gewoon een lap tekst neergooien, is niet de bedoeling namelijk.

begin een discussie, dat is voor anderen ook aantrekkelijker dan alleen een stuk tekst.


ik heb geen mening over jomonda-achtige uitspraken, alhoewel, ik geloof er niet niet
  dinsdag 31 december 2002 @ 14:31:43 #16
23780 Templ4r
Spiritual Warrior
pi_7638936
ik denk dat 2003 (voor mij) een uitstekend jaar gaat worden.
  FOK!fotograaf dinsdag 31 december 2002 @ 14:55:39 #17
18921 freud
Who's John Galt?
pi_7639509
ik heb even gekeken op de site van dat medium marjorie om op te zoeken wie de ^&% damonstra nou is. er staat daar ook een soort gesprek met dat wezen. na een paar zinnen ben ik maar opgehouden, omdat ik tegenkwam dat het opsporen van alle kometen die de aarde kunnen raken maar een paar miljoen per jaar kost. dat feitje door het 'wezen van de waarheid' klopt al voor geen meter, dus nam ik de rest ook niet echt aan.

daarbij komt ook dat de personen in het stukje een paar deuren opentrappen die al open stonden (zoals ook hierboven al gezegd was). deze voorspellingen had je net zo goed voor dit jaar kunnen laten gelden, alleen moet je irak vervangen door afghanistan.

nee, dergelijke figuren neem ik echt niet serieus. als een greenspan of duisenberg uitspraken doet luister ik bijvoorbeeld weer wel.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_7640073
helderziend my ass ... gewoon logisch nadenken heet zoiets en de kranten en nieuws volgen
pi_7640601
inderdaad, en dan nog iets. als we straks massaal naar mars gaan verhuizen, dan klopt er toch geen reet meer van dat astronomische systeem, toch? heeft onze eigen planeet aarde dan zelf wel ineens een functie?
pi_7640850
the seven signs
Lambo of Rekt
  dinsdag 31 december 2002 @ 17:51:24 #21
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7642495
2003 wordt een jaar zoals die moet zijn. het gaat precies zoals het moet gaan.

niet goed niet slecht maar neutraal en hooguit interessant.

niet echt boeiend onderwerp dus... want je leeft hier en nu en niet toen of straks.

pi_7643400
quote:
op dinsdag 31 december 2002 17:51 schreef anemoon het volgende:
2003 wordt een jaar zoals die moet zijn. het gaat precies zoals het moet gaan.

niet goed niet slecht maar neutraal en hooguit interessant.

niet echt boeiend onderwerp dus... want je leeft hier en nu en niet toen of straks.


waarom maak je je dan zo druk over een op handen zijnde nwo?
  dinsdag 31 december 2002 @ 22:23:21 #23
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7645480
quote:
op dinsdag 31 december 2002 19:01 schreef iteejer het volgende:

[..]

waarom maak je je dan zo druk over een op handen zijnde nwo?


ik niet, waarom zou ik me druk maken over zoiets aards en materieels?
ik vind het wel heel mooi om te bestuderen en om het allemaal te weten, al die structuren en verbanden. heel interessant en bovendien: je bent het nieuws altijd voor!
ik leef voor het hier en nu en ik ben niet materialistisch ingesteld.
dat scheelt een hele hoop. laat maar komen hoor!
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:07:20 #24
30307 Disher
Sors Salutis
pi_7664998
jan c van der heide (die al heel vaak gelijk heeft gehad, bijvoorbeeld met de bijlmerramp, en de strijd tussen het christendom en de islam) die voorspelt:

* terroristische aanslagen op: bush en poetin
* berichten overde dood van bin laden worden feitelijk bewezen
* politieke aardverschuiving in engeland
* een gevaarlijke confrontatie tussen irak en iran
* een gasaanval in new york
* een spectaculaire bevrijdingsactie van milosevic
* een computervirus dat het beeldscherm aantast
* langdurige stroomstoring
* als de dijken niet verhoogt worden, wachten er zware tijden
* gezinsuitbreiding voor wimlex en maxima

"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:22:21 #25
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7665225
die voorspellingen zijn in mijn ogen gewoon het vervolg van wat er al een aantal jaar aan de gang is.
de lijn wordt verder getrokken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')