De nummer 2 van de Engelse Pop Idols komt dus vandaag met zijn debuutalbum :
quote:gaat zeker een nummer 1 album in de UK worden....
Albums
Release date: 28.10.2002
What My Heart Wants To Say
Gareth's debut album is full to the brim with fantastic pop songs including heart melting ballads and funky upbeat numbers. An amazing debut which showcases the voice that made Gareth the star he is.
Tracklisting1. Unchained Melody
2. Anyone of Us
3. Sentimental
4. Suspicious Minds
5. Downtown
6. What My Heart Wants To Stay
7. Good Thing
8. Too Serious Too Soon
9. It Ain't Obvious
10. With You All The Time
11. (I've Got No) Self Control
12. Tell Me One More Time
13. Alive
14. One And Ever Love
15. Walk On By
16. That's When You Know
oja, even voor de dames:
quote:Was dat niet gewoon alleen een nummer voor de show? Volgens mij wel, ik geloof niet dat ze het ook echt opgenomen hebben.
Op maandag 28 oktober 2002 11:10 schreef Cybart het volgende:
Long & Winding Road (duet met Will Young (nummer 1 pop idols) zal wel alleen op will's album komen dan denk ik...
quote:heeft weken op 1 gestaan, tot de ketchup song kwam
Op maandag 28 oktober 2002 11:12 schreef SmashBro het volgende:[..]
Was dat niet gewoon alleen een nummer voor de show? Volgens mij wel, ik geloof niet dat ze het ook echt opgenomen hebben.
Nou ja anyway ze maken wel leuke muziek vind ik... Anyone Of Us vind ik een van de leukste nummers van het jaar (en Evergreen van Will Young een van de mooiste) dus ik ga de rest ook maar even uitchecken.
Wel stom dat er hier niks van ze gereleased wordt trouwens, je ziet aan Liberty X dat dat best succesvol kan zijn.
en ja unchained melody was is zijn versie wel erg goed weer gedaan en anyone of us (stupid mistake) is ook al een goed nummer
als we nu eens gezamelijk al deze oppervlakkige geldklopperij zouden boycotten, dan waren we er snel vanaf, maar ja, mensen zonder smaak zijn er helaas te veel...
quote:EUHM HALLO, DEZE CD KOMT NIET UIT IN NL, dus hoe kan je het over boycotten hebben......?????
Op maandag 28 oktober 2002 11:42 schreef punchdrunk het volgende:
bah, goedkope troep...als we nu eens gezamelijk al deze oppervlakkige geldklopperij zouden boycotten, dan waren we er snel vanaf, maar ja, mensen zonder smaak zijn er helaas te veel...
en ga mensen niet op smaak beoordelen, tenzij je weer lekker wil gaan flamen, jij weet niet wat ik in mijn cdkast heb staan...
ach waarschijnlijk vind ik jou muziek ook kut, maar dat ga ik niet van de daken lopen schreeuwen
quote:Zijn duet met Rachel Stevens (van S Club) "You Are Everything" is ook leuk.
Op maandag 28 oktober 2002 13:15 schreef wizarddragon het volgende:
Meestal hou ik helemaal niet van dit soort muziek, maar ik vind hem wel heel apart/ mooi zingen. Je moet eens een live-versie van Flying without wings( ja die van Westlife) van hem luisteren of Unchained Melody...geweldig gewoon
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:44 schreef SmashBro het volgende:[..]
Zijn duet met Rachel Stevens (van S Club) "You Are Everything" is ook leuk.
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 15:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Is trouwens wel een understatement
quote:Ja, dat ook natuurlijk. En ze kan ook erg goed zingen. Maar het is wel een beetje offtopic.
Op maandag 28 oktober 2002 15:52 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
goede afwisseling tussen ballads, up tempo & disco tracks,
lekker cdtje voor morgen in de auto
Vandaag in Idols, iedereen heeft kunnen zien hoe goed ie is dus ik vind dat ie nu ook weleens Nederland mag gaan veroveren.
quote:Wat erg leuk was, was dat bij een Westlife-concert in Londen (1 juni, Earl's Court, voor degenen die het precies willen weten..ik zat op rij 2) hij (Gareth) Flying Without Wings samen met Westlife zong. Ik had al gehoord dat dit zou gebeuren, maar voor het grootste deel van het publiek was dit een verrassing en dat was te horen ook. Het publiek ging echt compleet uit z'n dak...
Op maandag 28 oktober 2002 13:15 schreef wizarddragon het volgende:
Meestal hou ik helemaal niet van dit soort muziek, maar ik vind hem wel heel apart/ mooi zingen. Je moet eens een live-versie van Flying without wings( ja die van Westlife) van hem luisteren of Unchained Melody...geweldig gewoon
quote:Dat lijkt me wel erg cool idd
Op vrijdag 15 november 2002 23:28 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Wat erg leuk was, was dat bij een Westlife-concert in Londen (1 juni, Earl's Court, voor degenen die het precies willen weten..ik zat op rij 2) hij (Gareth) Flying Without Wings samen met Westlife zong. Ik had al gehoord dat dit zou gebeuren, maar voor het grootste deel van het publiek was dit een verrassing en dat was te horen ook. Het publiek ging echt compleet uit z'n dak...
Evergreen, een bekend nummer dat Will en Gareth zongen in Pop Idols (en waarmee Will uiteindelijk een grote hit scoorde) is ook een Westlife-cover. Erg mooi nummer, je kon het net ook horen bij Idols toen Sunny doorging naar de volgende ronde.
quote:Ja, je moet je diep schamen
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:04 schreef Cybart het volgende:
zo, ik heb hem maar ff gebrand
(shame on me)
Wat mij betreft een erg goed nummer, qua melodie en zang zit het goed. En dat het commercieel gedoe is.. so what?
-for
Nog even een mooie foto tussendoor:
Gelukkig maakte Westlife dat direct na hem kwam een hoop goed. .
quote:Net ook gezien op TMF, wel lekker deuntje, en mooie clip ook wel.
Op dinsdag 28 januari 2003 12:38 schreef SmashBro het volgende:
Eindelijk begint ie ook door te breken in Nederland. Anyone Of Us draait nu op TMF!.
quote:me too, beetje knullig deuntje alleen, maar wel een lekker koppie op zich! daarmee zal ie het ver schoppe
Op dinsdag 28 januari 2003 20:10 schreef schatje het volgende:[..]
Net ook gezien op TMF, wel lekker deuntje, en mooie clip ook wel.
Voegt totaal niets toe. Overbodig en irrelevant.
En van die drie 'hits' zijn er twee covers. Of heb ik dat mis?
quote:Klopt, en ook een duet met de winnaar van Idols, Will Young.
Op donderdag 13 februari 2003 18:16 schreef Argento het volgende:
Gewoon weer meer van hetzelfde he.Voegt totaal niets toe. Overbodig en irrelevant.
En van die drie 'hits' zijn er twee covers. Of heb ik dat mis?
wordt moe van al die tiener sterretjes. Ze maken allemaal de zelfde soort nummers. En alleen als je dronken bent zing je ze mee.
quote:nee... die zijn te dom om het van me te kopen!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:57 schreef Ilse_01 het volgende:
Mmhja als iemand niet van zo'n rockmuziek houdt maar gewoon van pop ofzo ist al gelijk een ~BrEeZaHsLeT~ volgens sommige mensen.. right
quote:je spreekt jezelf erg tegen...
Op zaterdag 15 februari 2003 18:53 schreef 2Mini het volgende:[..]
nee... die zijn te dom om het van me te kopen!
ontopic: Vonden jullie ook dat Gareth heel erg vreemd bewoog tijdens zijn optreden bij idols vorige week zaterdag?!
Ik zat gewoon met mn handen voor mn ogen van schaamte
quote:
Op zondag 16 februari 2003 21:03 schreef Sylvana het volgende:
Garath Gates is echt lekkeren hij kan ook heel goed zingen
beter dan Jim, die moet er echt uit volgende week
![]()
quote:true.true. Anyone of us klinkt ook wel lekker.. zo;n lekker meezinglied... vrolijk
Op zondag 16 februari 2003 21:06 schreef lindaatje het volgende:
Gareth is echt leuk ja....schattig lief koppie en hij kan nog leuk zingen ook
quote:Eens kijken of ie ook op de box voorbij komt...........lekkere stem
Op dinsdag 28 januari 2003 20:10 schreef schatje het volgende:[..]
Net ook gezien op TMF, wel lekker deuntje, en mooie clip ook wel.
En ik zag van de week bij Top of the Pops (BBC) een of ander nieuw nummer met een Indiase familie ofzo, beetje weird. En ik vind z'n nieuwe hairdo (die hij ook twee weken geleden bij Idols had) niet zo. Dat vlotte korte was leuker.
Het nummer Evergreen blijft in de duetversie met Will trouwens ook erg mooi (beter dan wat je gemiddeld hier bij Idols te horen krijgt, al is dat natuurlijk ook niet slecht), dus als je die nog niet gehoord hebt is dat ook een tip.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 17-02-2003 13:02]
quote:nieuwe single : meer info in het "tip hier over nieuwe liedjes topic"
Op maandag 17 februari 2003 12:55 schreef SmashBro het volgende:
Suspicious Minds is ook leuk. Tip voor de fans!En ik zag van de week bij Top of the Pops (BBC) een of ander nieuw nummer met een Indiase familie ofzo, beetje weird. En ik vind z'n nieuwe hairdo (die hij ook twee weken geleden bij Idols had) niet zo. Dat vlotte korte was leuker.
Het nummer Evergreen blijft in de duetversie met Will trouwens ook erg mooi (beter dan wat je gemiddeld hier bij Idols te horen krijgt, al is dat natuurlijk ook niet slecht), dus als je die nog niet gehoord hebt is dat ook een tip.
quote:Kut! Wordt dat nog herhaald?
Op maandag 17 februari 2003 13:04 schreef Cybart het volgende:
(westlife trouwens ook)
quote:nope (en ik had je nog wel ergens getipt, volgende keer mail ik wel)
Op maandag 17 februari 2003 13:07 schreef SmashBro het volgende:[..]
Kut! Wordt dat nog herhaald?
quote:Dat is voor Comic Relief/Red Nose Day. Elk jaar wordt er wel iets aparts gedaan. Die Indiase familie is trouwens de Kumars (je weet wel, van dat tv-programma). En ja, Westlife was inderdaad ook bij The Saturday Show! Leuk!!
Op maandag 17 februari 2003 12:55 schreef SmashBro het volgende:
En ik zag van de week bij Top of the Pops (BBC) een of ander nieuw nummer met een Indiase familie ofzo, beetje weird. En ik vind z'n nieuwe hairdo (die hij ook twee weken geleden bij Idols had) niet zo. Dat vlotte korte was leuker.
quote:Ah nou ja, komt vast nog wel op KaZaA te staan, staan allemaal van die filmpjes op dat ze in kinderprogramma's zijn, o.a. dat ze penalty's gaan schieten met Blue enzo.
Op maandag 17 februari 2003 13:08 schreef Cybart het volgende:[..]
nope (en ik had je nog wel ergens getipt, volgende keer mail ik wel)
ze deden hun nieuwe single, en verder wat flauwe spelletjes
Oh ja, ontopic. . Ehh...
Gareth had een ontzettende valse uithaal bij zijn optreden bij Idols. Hebben jullie die ook gehoord? Gelukkig was ie bij Idols Backstage wel weer leuk. .
quote:jij ook al fan?
Op maandag 17 februari 2003 13:10 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Dat is voor Comic Relief/Red Nose Day. Elk jaar wordt er wel iets aparts gedaan. Die Indiase familie is trouwens de Kumars (je weet wel, van dat tv-programma). En ja, Westlife was inderdaad ook bij The Saturday Show! Leuk!!
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:14 schreef Cybart het volgende:[..]
jij ook al fan?
ik vond Live & Kickin' wel altijd leuker
Nicky is idd heel erg , Minnie
Wat mij trouwens opvalt, is dat je van Gareth echt heel veel hoort en ook vaak op tv ziet enzo, en Will heb ik na zijn eerste single echt nooit meer gezien! Zelfs niet in interviews enzo. Dus achteraf gezien is Gareth had het logischer geweest als Gareth Pop Idol had gewonnen.
quote:als je nu gewoon TSS had gekeken al, had je de hele documantaire over hun tour kunnen zien (iets van 8 afleveringen ofzo) maar daar kwam Gareth idd ook al veel meer in the picture
Op maandag 17 februari 2003 13:24 schreef SmashBro het volgende:
Ik kijk tegenwoordig steeds vaker naar de BBC, roeleert best wel! Maar dan komt Westlife een keertje en dan kijk ik net niet..
Nicky is idd heel erg
, Minnie
Wat mij trouwens opvalt, is dat je van Gareth echt heel veel hoort en ook vaak op tv ziet enzo, en Will heb ik na zijn eerste single echt nooit meer gezien! Zelfs niet in interviews enzo. Dus achteraf gezien is Gareth had het logischer geweest als Gareth Pop Idol had gewonnen.
de videoversie van de single is wel cool, krijg je op het einde: "and mom what do you think about it"
(hoor je de oma antwoorden)
"is will young available?"
quote:flauwe talkshow waarin alleen de oma leuk is
Op maandag 17 februari 2003 13:32 schreef SmashBro het volgende:
Ik had nog nooit van die Indiase familie gehoord (de Kumars ofzo?) maar ze zijn idd wel leuk!
quote:okay, dat heb ik dan weer gemist
Op maandag 17 februari 2003 13:35 schreef SmashBro het volgende:
Die oma wilde bij TOTP met die presentator van het MTV-programma The Lick mee naar z'n kleedkamer ofzo he?.
quote:Uhm, Pakistaanse familie.
Op maandag 17 februari 2003 13:32 schreef SmashBro het volgende:
Ik had nog nooit van die Indiase familie gehoord (de Kumars ofzo?) maar ze zijn idd wel leuk!
quote:thx
Op vrijdag 21 februari 2003 15:01 schreef SmashBro het volgende:
Erg leuk je icoontje, sig en ondertitel Cybart!
hmmm heb zaterdag the saturday show (voor het grootste deel) gemist
en kylie is nog steeds leuker dan danni minogue wat een irritant mens is dat!
quote:Jee... waar komt die ineens vandaan?
Wanadoo Top 40 39ste jaargang nummer 91 1 7 sorry seems to be the hardest wor - blue ft. elton john
2 3 5 alles: uit de musical 3 musketier - b. ragas & t. breugem
3 - 1 anyone of us (stupid mistake) - gareth gates
quote:Tja, wat wil je als het door voormalige leden van het Cheiron productieteam is geschreven? Die zijn verantwoordelijk voor allerlei zoetsappige liedjes van bv Westlife, Boyzone, N'Sync, Britney, Celine Dion, Bryan Adams, 3T, Ace Of Base, Jessica Folker, Gary Barlow... dus daar kun je Gareth Gates nu ook aan toe voegen.
Op donderdag 27 februari 2003 11:52 schreef Disorder het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk irritant verwijfd nummer..
quote:Anyone Of Us is toch een cover van een ouder nummer (net als de meeste nummers van Will en Gareth aangezien ze in Pop Idol ook allemaal covers zongen)?
Op donderdag 27 februari 2003 12:06 schreef CJ het volgende:[..]
Tja, wat wil je als het door voormalige leden van het Cheiron productieteam is geschreven?
quote:Anyone Of Us (Stupid Mistake)
Op donderdag 27 februari 2003 12:07 schreef SmashBro het volgende:[..]
Anyone Of Us is toch een cover van een ouder nummer (net als de meeste nummers van Will en Gareth aangezien ze in Pop Idol ook allemaal covers zongen)?
Alledrie dus voormalig Cheiron leden. Zij hebben het geschreven. Nieuw nummer dus blijkbaar.
Maar voor zover ik weet is "Anyone Of Us" dus gewoon een nummer dat geschreven is door ex-Cheiron, net zoals Evergreen ook een Cheiron-nummer is.
Overigens is "Anything Is Possible" van Will Young geschreven door Cathy Dennis.
quote:Maar Evergreen is wel een cover van Westlife!
Op donderdag 27 februari 2003 12:17 schreef CJ het volgende:
Hoe heet die vrouw? Ben wel nieuwsgierig geworden.Maar voor zover ik weet is "Anyone Of Us" dus gewoon een nummer dat geschreven is door ex-Cheiron, net zoals Evergreen ook een Cheiron-nummer is.
Overigens is "Anything Is Possible" van Will Young geschreven door Cathy Dennis.
quote:Yep, I know. Maar waar het me om ging is dat "Evergreen" dus wel is geschreven door dezelfde mensen die "Anyone Of Us" ook hebben geschreven.
Op donderdag 27 februari 2003 13:06 schreef Minnie_ het volgende:[..]
Maar Evergreen is wel een cover van Westlife!
quote:Daar heb ik twee cd singles van, Touch Me en nog een, weet de titel niet.
Op donderdag 27 februari 2003 12:17 schreef CJ het volgende:
Hoe heet die vrouw? Ben wel nieuwsgierig geworden.Maar voor zover ik weet is "Anyone Of Us" dus gewoon een nummer dat geschreven is door ex-Cheiron, net zoals Evergreen ook een Cheiron-nummer is.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 28-02-2003 17:46]
quote:Will zal optreden in de Idols finale en nummer drie bij de Edisons.:)
Op vrijdag 28 februari 2003 17:22 schreef krezip het volgende:
Die gast heeft het pas vergeschopt, hij word 2e en is nu al een vette ster geworden, kan je dan die nummer 1 niet zeggen, daar horen wij in nederland nog geenvan.
quote:Ik heb Everybody move
Op vrijdag 28 februari 2003 17:41 schreef schatje het volgende:[Cathy Dennis]
Daar heb ik twee cd singles van, Touch Me en nog een, weet de titel niet.
Als je het gemist hebt, volgens mij komt ie deze week weer dus dan kun je dan wel kijken.
Spirit In The Sky is toch wel een leuk nummer, maar die act erbij is gewoon niet echt Gareth. Dat vingertje enzo, wel grappig op zich maar ook wel een beetje vreemd (nee dit gaat niet over Rivella Light).
quote:ja hij was gezakt
Op dinsdag 4 maart 2003 13:06 schreef SmashBro het volgende:
Hij was weer bij Celebrity Driving School bij The Saturday Show, heeft nog iemand het gezien? Was weer leuk.. Hij was alleen gezakt voor z'n theorie geloof ik.
Als je het gemist hebt, volgens mij komt ie deze week weer dus dan kun je dan wel kijken.
Spirit In The Sky is toch wel een leuk nummer, maar die act erbij is gewoon niet echt Gareth. Dat vingertje enzo, wel grappig op zich maar ook wel een beetje vreemd (nee dit gaat niet over Rivella Light).
quote:suspicious minds was een b-kant dus die zal wel niet als akant hier uit komen...
Op dinsdag 4 maart 2003 15:30 schreef SmashBro het volgende:
Is het al bekend wat de nieuwe single voor Nederland wordt? Ik hoop Supsicious Minds of Spirit In The Sky. Unchained Melody mogen ze van mij overslaan (hebben ze eigenlijk ook al gedaan door eerst AnyOne Of Us uit te brengen).
ik hoop stiekum op sentimental!
quote:Dat komt omdat er officieel nog niets is uitgebracht in Nederland. De eerste single van Will Young (You & I) komt na de Idols finale uit, want daar treed Will Young op. Dus het is heel logisch dat je hier in Nederland nog geen
Op vrijdag 28 februari 2003 17:22 schreef krezip het volgende:
Die gast heeft het pas vergeschopt, hij word 2e en is nu al een vette ster geworden, kan je dan die nummer 1 niet zeggen, daar horen wij in nederland nog geenvan.
De platenmaatschappij pakt het slim aan.
quote:Ik heb het vermoeden dat "The Long & Winding Road" de opvolger gaat worden. Vooral omdat nu ook Will's single uit gaat komen, lijkt het voor de hand te liggen dat de platenmaatschappij Will laat meeliften op het succes van Gareth.
Op dinsdag 4 maart 2003 15:30 schreef SmashBro het volgende:
Is het al bekend wat de nieuwe single voor Nederland wordt? Ik hoop Supsicious Minds of Spirit In The Sky. Unchained Melody mogen ze van mij overslaan (hebben ze eigenlijk ook al gedaan door eerst AnyOne Of Us uit te brengen).
Nu Gareth op 1 staat in de Mega Top 50 is succes voor de opvolger gegarandeerd. En als ze dan het duet uit brengen, dan wordt de carriere van Will ook hier verder gepushed. Dus dubbel zo veel cash voor de platenmaatschappij.
quote:Misschien, maar ik blijf denken dat de platenmaatschappij beslist wat er uit gaat komen. En die heeft meer baat bij 'The Long & Winding Road'.
Op woensdag 5 maart 2003 17:29 schreef Cybart het volgende:
ik denk nu trouwens dat What my heart wants to say de nieuwe in nl gaat worden, dat nummer betekend blijkbaar ook veel voor hem
quote:J..j...j....j........j...... ja.
Op woensdag 5 maart 2003 18:30 schreef Steve-O het volgende:
Gareth Gates is dat niet dddddddie gozer ddddieeee zooooo stotttttert
Echt een heerlijk tussendoortje.
quote:Ik vind dat het tegenwoordig reuze meevalt. Bij Celebrity Driving School heb ik hem nog niet een keer horen stotteren, alleen maar gevatte opmerkingen uitkramen.
Op woensdag 5 maart 2003 18:30 schreef Steve-O het volgende:
Gareth Gates is dat niet dddddddie gozer ddddieeee zooooo stotttttert
Die nieuwe coupe (die hij ook heeft op die fotosessie die nu in de Veronicagids staat) blijf ik trouwens niks vinden. Dat wat ie eerst had was veel leuker. .
quote:stond vandaag een heel artikel in het eindhovens dagblad over zijn stotteren, staat nog niet online, anders post ik het wel
Op woensdag 5 maart 2003 22:37 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik vind dat het tegenwoordig reuze meevalt. Bij Celebrity Driving School heb ik hem nog niet een keer horen stotteren, alleen maar gevatte opmerkingen uitkramen.
Die nieuwe coupe (die hij ook heeft op die fotosessie die nu in de Veronicagids staat) blijf ik trouwens niks vinden. Dat wat ie eerst had was veel leuker.
.
nieuwe coupe is een nog steeds
quote:Schatje, wat zeg je nu over de Edison awards? Is Will daarbij??
Op vrijdag 28 februari 2003 17:44 schreef schatje het volgende:[..]
Will zal optreden in de Idols finale en nummer drie bij de Edisons.:)
In belgie had ik het immers nog nooit gehoord...
daarom
quote:Nederland is vaak de springplank naar de rest van Europa.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:52 schreef ASSpirine het volgende:
omg, ik wist niet dat dat in Nederland uit wasIn belgie had ik het immers nog nooit gehoord...
daarom
Maar hij staat dus op nummer een in de Mega Top 50.
quote:Zal ie aankomende week wel weer meteen van af gekickt worden door Jamai
Op zaterdag 8 maart 2003 13:19 schreef schatje het volgende:
Maar hij staat dus op nummer een in de Mega Top 50.
quote:Je vergeet
Op zondag 9 maart 2003 10:55 schreef SmashBro het volgende:[..]
Zal ie aankomende week wel weer meteen van af gekickt worden door Jamai
Bovendien hou ik er toch niet van als een bepaald nummer heel lang op 1 blijft staan, zo eentonig.
quote:Okay, dan help ik je hopen dat Jamai niet te lang op 1 blijft en er snel van af wordt geduwd door Jim.
Op zondag 9 maart 2003 13:09 schreef SmashBro het volgende:
Nee hoor, dat nummer van Jamai is ook leuk.Bovendien hou ik er toch niet van als een bepaald nummer heel lang op 1 blijft staan, zo eentonig.
quote:stiekem heel hard offtopic lach door de overwinning van Jamai
Op zondag 9 maart 2003 13:15 schreef CJ het volgende:[..]
Okay, dan help ik je hopen dat Jamai niet te lang op 1 blijft en er snel van af wordt geduwd door Jim.
gniffel gniffel
GERECHTIGHEID!
(wint zang toch nog van de looks)
[zelfs even on topic ga:]
en ik ben er nu uit, ik eis dat de nieuwe single voor NL zijn elvis cover van suspicious minds moet worden
quote:Ik zei het toch.
Op zondag 9 maart 2003 13:24 schreef Cybart het volgende:
en ik ben er nu uit, ik eis dat de nieuwe single voor NL zijn elvis cover van suspicious minds moet worden
quote:ik zat in de trein vrijdagnacht, dat nummer op, werd nog vrolijker dan ik al was!
Op zondag 9 maart 2003 13:27 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik zei het toch.
.
quote:He hoe kan jij posten ???
Op donderdag 13 maart 2003 21:43 schreef BrEeZaHcHiCky het volgende:
Gareth is Lekkah!
quote:"I thought we got re-incarnated"
Op donderdag 13 maart 2003 20:16 schreef ASSpirine het volgende:
De Kumars zijn gaaf
"He keeps singing the same thing"
"Well, what you reckon?"
"Is Will Young available"
.
Spirit In The Sky is echt zo'n vrolijk nummer, als je daar niet vrolijk van wordt...
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 08:14 schreef Spuit het volgende:
gareth gaytes
quote:
Gareth Gates is dating a 16-year-old schoolgirl
The spiky-haired singer was spotted snogging pretty Sophie Wellings at a top London club on Friday night. But I can exclusively reveal he has been besotted with tall, slim Sophie since meeting her at a party in his home town Bradford last Februaryaround the time he was losing out to Will Young in Pop Idol. Gareth hid their love from record chiefs, who banned him from having a girlfriend for five years to protect his heart-throb image.His secret finally came out at the Home House private members' club when Gareth, 18, and his young love kissed and cuddled on a large sofa. One club member told me: "There was clearly a lot of chemistry between Gareth and Sophie. They could hardly keep their hands off each other. She kept sitting on his lap and they shared a number of lingering kisses. They looked very comfortable together and totally besotted with each other. They are a striking pair."
The lovey-dovey couple arrived at the club with his sister Nicola, who is a close friend of Sophie. The three spent hours downing champagne cocktails and shots of liquor.
In October Jordan claimed to have taken Gareth's virginity in a four-month fling. He denies the affair but the busty model is now threatening to reveal more details that she claims will prove it did happen. Jordan told me: "I did sleep with Gareth. He's a liar. I can prove it. He sent me red roses from Barcelona on Valentine's Day. I've kept the card, so I can prove where they were sent from. He's sent me loads of lovey-dovey text messages which I've kept. He'd better own up and stop denying he's been with me otherwise I'm going to make them public."
Hij gaat vanavond op de TMF Awards Unchained Melody en Anyone Of Us doen.
Volgens mij is ie linkshandig, want hij beweegt de muis met zijn linkerhand.
En hij ga net een handkus naar de camera. *zwijmel*
maar goed. het gaat uiteraard om de muziek maar de meeste kalven die fan zijn van acts zoals deze (Westlife, Backstreet Boys en ga zo nog maar even door) vinden de leuke koppies van de zangers vaak erg belangrijk.
Vooral Sentimental en Spirit in the Sky zijn gaaf!
* Shut up this is my big sitar solo * Geweldige clip.
Bij hem moet he toch zo wegkwijlen, en hij kan ook nog eens echt verdomt goed zingen!!!
In ieder geval een heerlijk nummer
Gareth Gates is fast becoming one of the baddest boys in pop and last week, he showed no sign of calming down his wild ways.In just two hours, Gareth and a friend swigged back £80-worth of booze in the trendy Devonshire Arms pub in Kensington, before staggering out onto the street looking bleary-eyed and much the worse for wear.
Gareth, 19. whose new single Sunshine is out next month had disappointed 30,000 fans only days before when he pulled out of the Live And Loud Festival at Glasgow's Hampden Park due to a mystery virus which at first was suspected to be SARS. But hey presto, here he is after sinking two pints of bitter, seven shots of vodka, four shots of Baileys, three shots of brandy and a bottle of champers.Now thats a recovery!
The spiky-haired ones squeakv-clean image has been somewhat tarrnshed of late, after he finally admitted to having a fling with Jordan following months of denial. He's been spotted looking a bit merry op many occasions, and he even visited a bondage club in Amsterdam on a recent night out.And Gareth, whose sister Becky, 18. recently got the boot from Pop IdoI for the second year running. takes his new image a stage further in the video for Sunshine - by bumping and grinding with a Latino babe.
But it doesn't stop there.Another kiss'n'sell girl, Becky Ogley, says Gareth lied about a night of sizzling sex with her, too.Becky, 19, from Upton, West Yorkshire, said last week hat the pair met at a talent show in October 2001, at the Golden Sands Holiday Centre in Mablethorpe, Lincolnshire."He looks angelic, but he's a devil under the sheets," Becky says.We had sex in the bed with him throwing me into all kinds of positions. Then we moved on to the floor."
But when Gareth was asked about the romance with Becky after making it big on Pop Idol, he insisted they'd never met.So has fame gone to the Pop Idol runner-up's head? "He's gone over the edge and is drinking too much," says one music industry source."He refuses to listen to anyone." Clearly - or he'd have heard someone shouting that his mate Adam's trousers were undone as he held him up!
Listen up Mr Gates, we don't your wild antics, but no amount of alcohol can excuse that dodgy duffel coat...
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:13 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik heb die clip gezien. Is net zo'n EO nummer. Dat zuigt.
Gareth Gates is in de afgelopen twee jaar uitgegroeid tot één van de grootste sterren van Engeland. Nadat hij tweede wordt bij het Engelse Pop Idol, neemt zijn carrière een enorme vlucht. Hij breekt alle records in Engeland en is de eerste Idols-finalist die ook in het buitenland weet door te breken. Zijn debuutsingle "Anyone Of Us" wordt een wereldwijde hit en zelfs met goud bekroond in Nederland. Ook zijn eerste CD "What My Heart Wants To Say" blijk een groot succes, waarmee Gareth bewijst alles in huis te hebben wat er van een popster verlangd wordt.
Onlangs verscheen "Go Your Own Way", zijn tweede CD. Gareth heeft duidelijk niet stil gezeten, getuige het feit dat het hier gaat om een dubbel-CD, uiteraard inclusief de hit "Spirit In The Sky".
Ter ondersteuning van deze release zal Gareth Gates zondag 5 oktober a.s. een instore signeersessie doen in Amsterdam. Deze zal plaatsvinden in het filiaal van Free Record Shop aan de Kalverstraat, nummer 232 vlak bij de Munt), tussen 16:00 en 17:00 uur.
quote:bron
Gareth Gates' record company - Simon Cowell's BMG - are said to be in "crisis talks" over the future of the star.Since finishing second in the first series of Pop Idol last year, Gareth enjoyed four number one singles and a number two debut album. In the past six months his career has begun to take a nosedive however, with his second album dropping to an embarrassing number 68 after just four weeks.
The CD, called 'Go Your Own Way', has shifted just 31,500 copies, in comparison to the likes of Dido, whose new album 'Life For Rent' sold half a million in one week alone.
As a result the company has shelved plans for the 19-year-old to release any more singles this year, according to The Sun.
Everyone is shocked at how badly Gareths album has done," a source told the newspaper today. Will is still doing well and bosses want to concentrate on him for the rest of the year. Will is still very popular and doesnt seem to have lost as much sparkle as Gareth with record buyers. Label bosses are still trying to figure out how to save Gareth. Theres no doubt he has talent but they dont know what image to give him and how they can make him appeal to fickle youth.
Ik denk ook wel dat het door zijn foute gedrag komt.Dat wordt nu eenmaal breed uitgemeten in de Engelse pers.
http://www.thesun.co.uk/article/0,,4-2004211761,00.htmlquote:Gareth is Drop Idol
GARETH GATES has been sensationally dumped by his label, I can reveal.
The Pop Idol runner-up, tipped for worldwide fame following his showing on the TV talent show, has been “let go” by recording label BMG.
The crunch came at a party at London’s Royal Albert Hall on April 19 when Gareth had to sing.
His performance was so disappointing that unimpressed record execs decided to terminate the spiky-haired singer’s contract.
It is not known whether Gareth has been given the bad news yet.
A BMG insider told me last night: “It has finally happened. Gareth’s time at BMG records has come to an end.
“He’s a lovely chap with great resilience but he simply doesn’t sell records any more.
"There were initial meetings two months ago saying he was to be canned but the final decision didn’t come until very recently.
“To be honest, there were a few big players who saw Gareth at the Royal Albert Hall a few weeks ago and they weren’t very impressed.
“It’s the end of an era in pop. There’s no doubt that just a couple of years ago Gareth was the biggest pop star in Britain.”
Gareth was the favourite of Pop Idol judge and BMG bigwig SIMON COWELL who lobbied to get him signed after WILL YOUNG won the contest in February 2002.
Will’s career has gone from strength to strength and he has managed to shed the Pop Idol tag.
Gareth’s single sales have been reasonable.
His last release, Say It Isn’t So, went to No4 last December and Sunshine reached No3 in September.
But, more crucially, album sales have been poor.
His debut CD — What My Heart Wants To Say — got to No2 in 2002.
But his last effort, Go Your Own Way, only made it to No11 before quickly dropping out of the charts at the end of last year.
Last night a BMG spokesman refused to confirm the singer’s sacking, saying: “Gareth is in the studio recording.”
Gareth’s original deal was with BMG and SIMON FULLER’s management team, 19.
They may release his songs though their 19 Music outlet.
Hoezo dacht je dat? Hij is geen eerste geworden, en als je tweede wordt bij Pop Idol/Idols heb je maar gegarandeerd een contract voor 1 jaar. De winnaar voor 3 jaar. Bovendien valt onder zulke contracten altijd nog wel onderuit te komen, zeker door de platenmaatschappij. Die zorgt heus wel dat er een just in case clausuletje in zit. Het zou me bijvoorbeeld ook niks verbazen als de platenmaatschappij van Jamai hem binnenkort dropt als zijn tweede album ook geen succes blijkt net als dat van Gareth.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:36 schreef Seborik het volgende:
Sneu, maar ik dacht dat Gareth Gates en de platenmaatschappij voor een aantal jaar aan elkaar vast zaten?
Hierom.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:06 schreef Illyria het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat? Hij is geen eerste geworden, en als je tweede wordt bij Pop Idol/Idols heb je maar gegarandeerd een contract voor 1 jaar. De winnaar voor 3 jaar.
Kleine lettertjes lieverdquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hierom.
Dacht jij mischien dat Gareth de winnaar wasquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:51 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hierom.
Nee, ik dacht dat ze gelijkwaardige contracten hadden.quote:Op maandag 10 mei 2004 11:25 schreef vera2 het volgende:
[..]
Dacht jij mischien dat Gareth de winnaar was![]()
Volgens mij zijn ze allebei echte winnaars van het programmaquote:Op maandag 10 mei 2004 08:57 schreef vera2 het volgende:
Zowel Will als Gareth hadden een contract voor 2 albums, dat vonden de fans van Will destijds ook zo oneerlijk. Gareth's contract wordt dus niet verlengd maar het kan goed dat hij bij Simon Fuller's management 19 blijft en dan deels onder eigen beheer platen kan uitbrengen. Blijft wel grappig dat iederen in eerste instantie dacht dat het niets met Will zou worden terwijl die nu uiteindelijk als de echte winnaar naar voren komt met een 2e album dat in engeland na 5 maanden nog steeds op #23 staat met bijna 1,5 miljoen verkochte exemplaren en een 25-data zomertour die binnen een paar uur uitverkocht was.
Het is wel sneu voor Gareth en zijn fans maar ja hij heeft toch wel het maximale eruit gesleept als nr2 van Pop Idol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |