abonnement Unibet Coolblue
pi_5460774
Zonde om deze topicreeks te stoppen.

Deel 2:
Versierblunders dl. 2

pi_5463023
quote:
Niet echt blunders, maar toch, ik wil het jullie niet onthouden
Tijdje terug was er een gala-bal van het plaatselijke lyceum waar me vriendin ook op zat. Nou alfijn had zij een kaartje voor ons, dus wij er heen. Van te voren al wat ingedronken bij haar buurmeisje, met een groep van 14 vrouwen en 4 mannen

Afijn, wij komen daar op dat gala, en ik denk, even met de rest van de mannen praten.

Dus ik zeg tegen zo'n gozer, als jij hier 3 vrouwen mocht uitkiezen, welke zouden dat dan zijn (van die groep). Dus hij noemt ze op, 2 lekkere en 1 hele ranzige . Dus ik zeg tegen hem: "Gadver, doe es ff normaal man, dat doe jezelf toch niet aan, waarom kies je die, mens is ranzige slet ! Juk! ".
Dus hij zegt heel droog tegen me (en je raad het al):"Ja, maar dat is mijn vriendin".

Nog maar een beetje opgelost door te zeggen dat smaken verschillen

Maar over het algemeen geen blunders gemaakt, misschien ben ik wel te voorzichtig..:?


Het verbaast me dat je niet in elkaar gestompt bent voor die opmerking
Knowing is not enough, we must apply
  dinsdag 20 augustus 2002 @ 22:28:51 #3
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5465363
die gast was zeker moeilijk kwaad te krijgen haha
PSN-ID: SoliD_S
pi_5465439
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:43 schreef drGoeroe het volgende:
Zonde om deze topicreeks te stoppen.

Deel 2:
Versierblunders dl. 2


ik vin dat het tijd is voor een hoera-tje voor de starter van deze reeks..


pi_5467333
Ok, om deze topic verder te laten leven vertel ik ook maar effe een paar van mijn blunders.

Blunder 1
Ooit(2 jaar terug) met carnaval stond ik te dansen naast een bloedmooi meid. Ik was strontbezopen en ik dacht "kom ik praat met haar". Staat ze op een gegeven moment voor me te dansen en ik vraag aan haar hoe ze heet, ze draait om, zegt haar naam en wil me op bek vatten, wat doe ik.....geef ik haar 3 kusjes op haar gezicht!!!

Blunder 2
Op een vrijdag avond gingen we met een hele groep stappen. Er zat ook een meidje bij die ik al heel lang leuk vond...die avond gingen we om 02:00 allemaal naar huis en zij belde mij op of ik bij haar flatje thuis verder kwam drinken, dus ikke om 04:00 in de ochtend naar haar toe rijden, 2 uur lang nix aan de hand, gezellig staan kletsen enzo, werd het 06:00 en het was ramadan tijd en ik deed mee met de ramadan, dus na 06:00 mocht ik nix meer eten of drinken en ook geen sex enzo...wat denk je was ze de hele avond al supergeil op me, kwam naast me zitten wilde me zoenen(en ook wel meer) en wat doe ik..........ik zeg NEE, IK KAN JE NIET ZOENEN WANT IK BEN AAN HET VASTEN!!!!

ik heb er nu nog spijt van...|

[Dit bericht is gewijzigd door CyberToerk op 21-08-2002 00:05]

pi_5467394
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:28 schreef solidslayer het volgende:
die gast was zeker moeilijk kwaad te krijgen haha
Ik denk dat hij diep van binnen ook wel wist dat hij fout zat
Want de week daarna was het ook over .

Maar die gozer was wel aardig, en niet zo geweldig, hij zag mij, en wist al meteen dat ie dat niet kon winnen

In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_5467421
Hmmz.. was niet al aant versieren wel op weg dus

Maar goed, ik was al es een paar keer met die jongen gweest, en hij vroeg me of ik afgelopen weekend ook weer kwam in de discotheek..
Ik zag em staan en liep op em af en zag net dat er een meisje achter em stond, hij stond met z'n rug naar me toe najah, ik bedenk me dus niet draai me om en loop weg.
Ik zit later aan de bar komt een vriendin van me op me af, met het verhaal hij vind het meisje helemaal niet leuk en tis een goeie vriendin van em en bladiebla..
Najah.. ook goed, ik em dus weer zoeken, hoor ik dat ie weg is...
Ik naar z'n vrienden, jah dat meisje is weggegaan en dus is hij ook ff later weggegaan, hijs blijkbaar op dat meisje flieft..
Najah iig kut verhaal! maar vond et wel een grote blunder van mezelf dat ik er ook nog achteraan ging terwijl ik em al zag met dat meisje

pi_5468071
Ow ja, deze was ik bijna vergeten,

Vorig jaar, net voordat ik op vakantie ging geraakte ik in een alcohol coma, daarna kon ik absoluut geen bierlucht meer hebben want ik werd er kotsmisselijk van. Nou goed, ik ging daarna op vakantie naar Alanya en versierde daar in de overvolle disco een bloedmooie meid uit England, wij dus wat gedanst, en zij was ladderzat(ik dus niet)beginnen we te zoenen, maar ze had zo een bierlucht hangen, na 3 sec. te hebben getonged, duwde ik haar ineens van me af en begon keihard te kotsen...|:( Iedereen die het zag lag in een deuk van het lachen(hoorde ik later van vrienden)En zij maar schreeuwen in het engels IS IT ME??? IS IT ME???, ze dacht dat ik van haar moest kotsen, heb haar niet meer gezien daarna....

ik kan er nu nog om lachen

pi_5468092
Leuke nieuwe entries
pi_5468166
naja, het was niet echt een blunder...gewoon eerder stipide...

vroeger toen ik een jaar of 10 was, was ik helemaal gek van een jongen, maar hij niet op mij. Totaal heb ik hem 11 keer gevraagd of hij verkering met me wilde.. de 11e keer had hij nog geen ja gezegt...een paar dagen later vroeg hij mij verkering.. (de 12e keer in totaal dus) ik zei ja..maar na nog geen week vond ik het een ongelooflijke stumper en heb ik het uitgemaakt

pi_5470714
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 00:40 schreef CyberToerk het volgende:
bloedmooie meid uit England
Om maar in de stijl van Ome Willem te blijven:
Dat bestaat niet..
Dat bestaat niet..

pi_5470785
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 09:40 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Om maar in de stijl van Ome Willem te blijven:
Dat bestaat niet..
Dat bestaat niet..


Het zijn toch altijd bloedmooie meiden bij de blunders? (ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan)

of

Het zijn lelijke sletjes en dan is het een verhaal over een vriend. (ik heb nog nooit zo gelachen)

pi_5471093
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 09:49 schreef Sambal het volgende:
Het zijn toch altijd bloedmooie meiden bij de blunders? (ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan)

of

Het zijn lelijke sletjes en dan is het een verhaal over een vriend. (ik heb nog nooit zo gelachen)


  woensdag 21 augustus 2002 @ 11:50:46 #14
33035 Gaatjeniksan
het grote voordeel van ....
pi_5472108
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 00:40 schreef CyberToerk het volgende:
blablabla...alcohol coma...blablabla
In je eerst post wijs je een meisje af omdat het ramadan is...dus na 6 uur niet meer eten en sexen...

maar je drinkt dus wel alcohol...is dat een vorm van liberaal moslim-belijdenis?

NOFI

edit: typo

het gaatjeniksan
pi_5474080
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 11:50 schreef Gaatjeniksan het volgende:

[..]

In je eerst post wijs je een meisje af omdat het ramadan is...dus na 6 uur niet meer eten en sexen...

maar je drinkt dus wel alcohol...is dat een vorm van liberaal moslim-belijdenis?

NOFI

edit: typo


Daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar.
Hoe zit dat nou? Moslims mogen toch gen alcohol?
Of telt de sex gewoon zwaarder?
Je ben een duck as je met vuahwerk fuck
pi_5475699
Ik heb twee blunders die ik wel ff wil delen hier.....

Bloender einz:

Op mijn 14e ofzow zat ik met mijn ouders en mijn zusje in een of ander bungalow-park in zandvoort, en had een soort van sjans met twee meisjes in het zwembad. Daarop zaten we een beetje te stoeien in het water, gewoon met z'n drie-en niks klefs of schunnigs ofzow.

Op een gegeven moment moest ik eruit en was het tijd om afscheid te nemen, waarop ze wilden weten of ik die avond mee ging naar het centrum van Zandvoort en vervolgens afgesproken in het bar gedeelte van dat park.

Daar ontmoet ik ze rond het afgesproken tijdstip en ze vragen of ik een vriendin heb, en vertellen dat ze een vriend hebben, en hoe ik denk over vreemdgaan, waarop ik afkeurend antwoord, waarop vervolgens negatief wordt gereageerd en ik het dus kon schudden die avond, anders had ik twee meisjes gehad die avond, en waarschijnlijk nog wel tegelijk ook

Bloender zwei:

Ik was 16 en een beetje stoned , en liep van de europa camping af, in valkenburg. Loop ik zo naar beneden van de berg af, ff voorbij Thermae 2000 , en ik zie twee mokkeltjes lopen, dus ik stop, babbeltje maken enzow.

Een hele knappe meid, met weinig tiet, en eentje met een leuke voorgevel maar een beetje een slonzig gezicht ofzow.

Dus ik hand in hand lopen met die knappe griet, beetje hangen in Valkenburg, weer omhoog en zoenen achter me tentje, tweede meisje was er nog steeds bij waar ik niks mee gedaan heb, terwijl ik later hoorde van die meisjes toen ze met een andere gozer waren geweest ze het allebei gedaan hadden met hem Dus dat beschouw ik wel als een blunder ja .

  donderdag 22 augustus 2002 @ 11:41:43 #17
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5488787
Ey jongm waar woon jij! ik woon dus in Valkenburg vlak bij thermea 2000. hahah zo vet dat ik dus precies weet waar dat gebeurd is!

ik had laatst nog een blunder..

ik was in een cafe 1,5 m geleden zie ik daar een meid die ik al heel lang leuk vond. komt ze naar me toen en zegt ze dat het uit is met haar vriend enz.. maar ik was zo dronken dat ik ben weggelopen zonder iets te zeggen dag erna had ik zo'n spijt ervan! ahhh ik ben echt dom! normaal zou alles gedaan hebben om haar te zoenen maar nu liep ik gewoon weg... *zucht*

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  donderdag 22 augustus 2002 @ 15:07:29 #18
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5491641
doe bist ein voeles merschweintschen und hier ist een stampf hinter dein aarz doe zau!~

*kickckckckje*

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_5492417
mijn blunder:

Op een feestje zit ik de hele tijd met een goede vriendin te flirten enzo. Het eninge probleem was dat ze al een vriend had, dus we konden niet echt in het openbaar gaan zoenen.
Ik haar dus uitnodigen om bij mij thuis nog een afzakkertje te nemen. Dat wilde ze wel

Aleen hoorde een vriend van mij dit en nodigt meteen het halve feest uit om bij mij nog ff te zitten.

gevolg: Ik zit met 10 mensen bij mij thuis en de sfeer tussen mij en het meisie is natuurlijk helemaal weg

Lachen is gezond :-)
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 16:02:13 #20
30259 MarcellicA
Master of Muppets
pi_5506469
Geweldig topic!

Een hele stomme:

Intro in Eindhoven. Ik ben compleet lam van het bier. Ik wat tegen een blond meisje (type dikke tieten) aan lullen. Zij blijkt een exchange-student uit Finland te zijn, en komt al intro vieren, maar heeft pas volgende week een kamer.
Op een gegeven moment zegt ze: I don't have a place to sleep tonight, en ik reageer daar dus niet op

DOH!!!

(Maar ja ik had wel de nodige biertjes op. Ik ben op weg naar huis zeker 2x van me fiets geflikkerd)

Life is what happens, while you're busy making other plans |||| Trumpet players don't die, they just fade away
pi_5537882
*schopt*

Kom op de vakantie zijn voorbij, iedereen (naja bijna iedereen) is terug en er zullen vast nog wel leuke dingetjes gebeurt zijn!

Posten maar...

  maandag 26 augustus 2002 @ 10:46:06 #22
27929 piere
doe mij maar bier
pi_5538205
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 16:02 schreef MarcellicA het volgende:
Geweldig topic!

Een hele stomme:

Intro in Eindhoven. Ik ben compleet lam van het bier. Ik wat tegen een blond meisje (type dikke tieten) aan lullen. Zij blijkt een exchange-student uit Finland te zijn, en komt al intro vieren, maar heeft pas volgende week een kamer.
Op een gegeven moment zegt ze: I don't have a place to sleep tonight, en ik reageer daar dus niet op

DOH!!!

(Maar ja ik had wel de nodige biertjes op. Ik ben op weg naar huis zeker 2x van me fiets geflikkerd)


hahahaha, je had waarschijnlijk toch niks meer voor elkaar gekregen
fok you ja!
pi_5541457
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:07 schreef CrazyByte het volgende:
*schopt*

Kom op de vakantie zijn voorbij, iedereen (naja bijna iedereen) is terug en er zullen vast nog wel leuke dingetjes gebeurt zijn!

Posten maar...


hmmz, inderdaad. ben net terug van Mallorca.
Stond op een gegeven moment in de disco, uit mn dak aan 't gaan op Judge Jules .. staan er 2 engelse meiden achter me. 1 normaal gebouwd, beetje net ietsiepietsie aan de gezette kant, maar ik hoef niet perse een scharminkel ofzo, dus was wel ok

Ik dansen, zegt een kameraad van me dat die ene dus de hele tijd naar me stond te kijken. Even later ging ik wat drinken halen, staan die 2 meiden OOK aan de bar. Ik weer terug naar de dansvloer, staan ze er ook WEER.

naja, om een lang verhaal kort te maken: ik ben er totaal niet op afgestapt. Hoopte eigenlijk dat zij de eerste move zou maken (wat ze dus al 3 keer had gedaan door achter me aan te lopen ) maar mooi niks dus

En uit dezelfde categorie precies zo'n zelfde verhaal.

En op de 1nalaatste avond kwam ik een propster tegen waar 't toch wel aardig mee klikte. beetje mee gedanst, uurtje mee gebabbeld, en voor de laatste avond in de kroeg half-en-half afgesproken (zouden er zeg maar allebei naartoe gaan, en daarna naar disco)

Kom ik daar VEEL te laat bij die kroeg, en toen was ze dus al weg. Ik had spontaan geen zin meer om naar disco te gaan, maar mn vrienden gingen wel. En zij was dus ook in die kroeg. Heb 'r verder ook niet meer gezien


the story of my life

pi_5548166
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 15:05 schreef thedane het volgende:
...
Kom ik daar VEEL te laat bij die kroeg, en toen was ze dus al weg. Ik had spontaan geen zin meer om naar disco te gaan, maar mn vrienden gingen wel. En zij was dus ook in die kroeg. Heb 'r verder ook niet meer gezien
...
da's dus echt een blunder op haar afstappen als ze toch nog steeds in die kroeg zit, en een smoes verzinnen waarom je haar zo lang hebt laten wachten ... tanaaa!
yankee charlie dinges
  woensdag 28 augustus 2002 @ 08:58:55 #25
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_5566659
ik had gisteravond een blunder die hierbij wel past.. we lagen in mijn bed (ik en mijn vriendin) net beginnend dus ik wou een condoom pakken en zeg "he A... ik pak ff een condoom" toe viel het me in wat ik zei.. mijn vriendin heet M..... en mijn ex A... btw!)
[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')