Zeker. Je zou denken ze haatte hem, maar wat ze zei: "Hij heeft de media nodig, en de media hem"quote:
Klopt...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeker. Je zou denken ze haatte hem, maar wat ze zei: "Hij heeft de media nodig, en de media hem"
Die opmerking zal ik ook nooit vergetenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt...
Die opmerking van Pim: Ga koken
Inderdaad... Echt arrogantquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:30 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Ook gewoon volhouden dat hij fortuyn beter kende
Het werd wel erg groot aangekondigd voor wat het uiteindelijk was ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef Specularium het volgende:
Nou dat was helemaal niks. En Volkert klonk ook wat verstandelijk beperkt.
als Volkert dat heeft gezegd heeft hij wel gelijk natuurlijk. (uitzending heb ik verder niet gezien)quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef Arcee het volgende:
"Dan doe je het dus voor het programma... "
"Niet voor jezelf dus, maar zodat het in het programma gebruikt kan worden..."
Eigenwijze eikel direct al weer.
Volkert.
kan of wil - het kan zijn kansen om vervroegd vrijkomen hinderen als hij keihard tegen een nabestaande zegt 'nee geen spijt'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:48 schreef claus_johann het volgende:
ik ben nu het fragment aan het kijken ... volgens mij is Volkert vrij duidelijk ... hij kan al die vragen niet beantwoorden, want het mag niet van justitie. Niet omdat hij daadwerkelijk geen spijt heeft.
Nee, heeft-ie niet. Ik geloof hierin in de oprechtheid van Edwin. Die wil die vragen gewoon zelf stellen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:35 schreef claus_johann het volgende:
als Volkert dat heeft gezegd heeft hij wel gelijk natuurlijk. (uitzending heb ik verder niet gezien)
Dat geloof ik ook wel, maar ik snap Volkert van der Graaf wel dat hij een beetje wantrouwend is tov televisieprogramma's.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, heeft-ie niet. Ik geloof hierin in de oprechtheid van Edwin. Die wil die vragen gewoon zelf stellen.
Ben ik helemaal met je eens. Kan me goed voorstellen dat iemand absoluut geen behoefte heeft om mee te werken aan een programma.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:35 schreef claus_johann het volgende:
[..]
als Volkert dat heeft gezegd heeft hij wel gelijk natuurlijk. (uitzending heb ik verder niet gezien)
Hij deed voorkomen alsof het niet mag van justitie. Later in het gesprek stond hij er eventueel wel voor open om samen aan tafel te gaan. Maar Volkert was zich er niet van bewust dat het gesprek werd opgenomen. (Zo werd het in ieder geval gebracht en ik ga er van uit dat het waar is.)quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:48 schreef claus_johann het volgende:
ik ben nu het fragment aan het kijken ... volgens mij is Volkert vrij duidelijk ... hij kan al die vragen niet beantwoorden, want het mag niet van justitie. Niet omdat hij daadwerkelijk geen spijt heeft.
Ik vraag het me af. En ik denk ook dat Volkert op dat moment twijfelde of hij het daar wel of niet over mocht hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe dan ook een spijtbetuiging mag altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |