quote:
Op woensdag 12 februari 2003 23:06 schreef DarkMaxie het volgende:
yeey!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vervolg van Idols 34: worden Scanman en Schatje het ooit eens?
quote:Weltrusten.
Op woensdag 12 februari 2003 23:14 schreef DarkMaxie het volgende:
mensjes.. het was weer gezellig.. maar ik moet morgen weer met mijn blije hoofd op school zitten dus ik ga maar eens me bedje in... tot morgen zou ik zeggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op zich wel raar dat de Telegraaf nu ook al geruchten op een internetsite als valide bron ziet, maar dat mag de pret niet drukken.
*zwaait naar Wilma Nanninga*
quote:correctie: De Telegraaf vond mijn weblog en vroeg toen om méér informatie.
Op donderdag 13 februari 2003 10:45 schreef SmashBro het volgende:
Ja we staan weer in de krant he, net als met Tim Vicious toen. Echt lachen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik las het vanmorgen. Echt heel media-Nederland leest hier mee.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Op zich wel raar dat de Telegraaf nu ook al geruchten op een internetsite als valide bron ziet, maar dat mag de pret niet drukken.
*zwaait naar Wilma Nanninga*
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:*zwaait mee naar Wilma*
Op donderdag 13 februari 2003 10:45 schreef SmashBro het volgende:*zwaait naar Wilma Nanninga*
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ohhhhhhhhh jij bent SCH.
Op woensdag 12 februari 2003 23:22 schreef SCH het volgende:
Je zult mij hier niet vaak zien nee. Maar als je het lief vraagtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat user SCH nu gewoon ontzettend klaar zit te komen bij dat artikel, dat heeft ie dan maar mooi bereikt!
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 13:11 schreef Cyberjunkie het volgende:
Echt stoer dat het idols gerucht de telegraaf heeft gehaald en dat FOK! daarin met naam wordt genoemd!
quote:zeer waarschijnlijk... ach ieder zijn ding he.... maar volgens mij rot ie pas op met zijn verhalen als hij rtl boulevard haalt...
Op donderdag 13 februari 2003 13:11 schreef Cyberjunkie het volgende:
Ik denk dat user SCH nu gewoon ontzettend klaar zit te komen bij dat artikel, dat heeft ie dan maar mooi bereikt!
quote:Doet pijn joh -
Op donderdag 13 februari 2003 15:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij valt nu wel door de mand die SCH...
quote:Kom op, maak je nou even bekend
Op donderdag 13 februari 2003 16:14 schreef SCH het volgende:[..]
Doet pijn joh -
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hartstikke echt
Op donderdag 13 februari 2003 16:20 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Kom op, maak je nou even bekend
Dat zouden de anderen ook op prijs stellen
Ben je nep of ben je echt...
quote:Jij had het over 1 pc die de stemmen telt maar dat blijken 2 pc's te zijn, verklaring?
Op donderdag 13 februari 2003 16:21 schreef SCH het volgende:[..]
Hartstikke echt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op de website forum.fok.nl werd de roddel dat de finale al beslist zou zijn, gestart door 'SCH', een persoon die beweert werkzaam te zijn bij HMG. 'Volgende week David eruit, dan Jim, gevolgd door Dewi,' is zijn voorspelling. 'Finale gaat tussen Jamaï en Hind. Wie gaat winnen, hebben ze nog niet vastgelegd. Waarschijnlijk Hind. ... '
Paulsen reageert: "Hierop kan ik het geijkte antwoord geven. Wij hebben er geen enkel belang bij om van tevoren te beslissen wie er gaat winnen. Als wij een kandidaat laten winnen die niet zo goed ligt bij het publiek zal diegene ook minder plaatjes verkopen. Voor ons houdt het gewoon op na 8 maart. Daarna heeft platenmaatschappij BMG de touwtjes in handen."
Dezelfde persoon beweert dat Jim afgelopen week de minste stemmen had, niet Marieke. 'Ik heb even meegekeken op de computer', schrijft SCH.
Bewaakt
Paulsen: "Het feit dat deze persoon schrijft over één computer geeft al aan dat het niet waar is. De uitslagen komen bij ons in de studio namelijk binnen op twee computers. Op de een de sms'jes en op de ander de telefoontjes. Die twee uitslagen worden bij elkaar opgeteld om tot een eindoordeel te komen. De ruimte waar de computer staat, wordt zelfs bewaakt. Er kan dus niemand zonder toestemming bij."(telegraaf.nl)
Nou?
quote:Ik heb het niet over 1 pc gehad, ik heb gezegd dat ik in pc heb meegekeken. Er zijn een paar computers betrokken bij de stemming - en die staan echt niet in een afgesloten kamer.
Op donderdag 13 februari 2003 16:26 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Jij had het over 1 pc die de stemmen telt maar dat blijken 2 pc's te zijn, verklaring?
quote:Toch denk ik dat Jim gaat winnen ook al zal dat dan ook wel doorgestoken kaart zijn
Op donderdag 13 februari 2003 16:30 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb het niet over 1 pc gehad, ik heb gezegd dat ik in pc heb meegekeken. Er zijn een paar computers betrokken bij de stemming - en die staan echt niet in een afgesloten kamer.
quote:Ik werk niet bij HMG. Wel opletten
Op donderdag 13 februari 2003 16:37 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Toch denk ik dat Jim gaat winnen ook al zal dat dan ook wel doorgestoken kaart zijn
Er zal in ieder geval massaal gebeld gaan worden
Wat verdien jij eigenlijk bij HMG ?
Jim gaat niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop