Ja echt wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Ze doen er wel meer aan dan in 1 met de finale
Toen was de productie druk met Utopia 2, toen konden ze niet zo groots uitpakken, daarom ook geen streams toen.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:48 schreef Dotteke het volgende:
Ze doen er wel meer aan dan in 1 met de finale
gewoon gratis bij franquote:Op woensdag 18 december 2019 12:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
pijpen zonder
25,-
special offr
Afgang van winterpeen is straks life op de streams te volgenquote:
Allemaal volgens mij.quote:Op woensdag 18 december 2019 12:50 schreef renevanlaaren het volgende:
waarom heeft branen een mond microfoon en de rest niet
De rest loopt ook met extra microfoon!!quote:Op woensdag 18 december 2019 12:50 schreef renevanlaaren het volgende:
waarom heeft branen een mond microfoon en de rest niet
quote:Op woensdag 18 december 2019 12:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Afgang van winterpeen is strak life op de streams te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop