36quote:Unal 1
Brogno 5
El Azzouzi 3
Pröpper 3
Koolwijk 2
Vermeulen 2
Celina 1
Karsdorp 9
Luckassen 0
Van der Meer -
Jones 10
Ik wil Jörgensen en Ziyech hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2016 23:29 schreef SnuggLe het volgende:
Hmmm... Unal kopen of toch Ziyech? Programma kijkende neig ik naar de eerste.
Dan even geld sparen voor de keer erop....
In ieder geval Riedewald verkopen en ook Brands...
Rondekampioen met 16 puntjes verschil, SOWquote:Op zondag 2 oktober 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Delle 10
Karsdorp 9
Sanchez 4
Riedewald 3
Klich 3
Brands 4
Ziyech 9
Spierings 3
Jorgensen 8
Brogno 5
Unal 3
----+
61 volgens mij. 144, ho genot.
Delle is een wereldgokje geweest. 17 punten doordat hij de nul heeft gehouden.quote:Op maandag 3 oktober 2016 00:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rondekampioen met 16 puntjes verschil, SOW
Klopt, is aangepast. Dank!quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 10:54 schreef BastardBastiaans het volgende:
Volgens mij zijn ze bij excelsior vergeten te verwerken dat ze 2 penaltys hebben veroorzaakt.
Wat is er met Sanusi?quote:Op maandag 3 oktober 2016 06:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doei riedewald en sanusi. Celina/bel hassani en unal erin dan maar.
Was afgelopen weekend blessaquote:
Heb je nou voordat het speelweekend ook maar begint > € 150.000 (indien Luuk) of € 125.000 (indien Siem) weggewisseld? Zonde....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 10:23 schreef Ebakkenes het volgende:
Als eerste gewisseld:
v. Wolfswinkel <-> De Jong (PSV)
Dumfries <-> Lachman
Heb toen zitten twijfelen over Sparta en heb spelers van FC Twente gekozen, die naar mijn mening veel punten zullen scoren in de volgende ronde. Daarom weer gewisseld:
De Jong (PSV) <-> Ünal
Lachman <-> Celina
Breuer <-> Trajkovski
Pinteuax <-> Bijen
Dat is een beetje jammer ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 11:55 schreef RudyL het volgende:
[..]
Heb je nou voordat het speelweekend ook maar begint > € 150.000 (indien Luuk) of € 125.000 (indien Siem) weggewisseld? Zonde....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop