quote:
met zulke reacties vraag je er gewoon om, dat snap je zelf hopelijk ook welquote:
Nee, ik snap er helemaal niets vanquote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
met zulke reacties vraag je er gewoon om, dat snap je zelf hopelijk ook wel
niet nodig, alleen uit mn eigen tekstquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
Als je graag taalfouten uit teksten haalt, moet je op de sst site gaan kijken.
De leukste vond ik nog die over Buddha die nu een fijn leven aan het lijden is.
Dat was op 'tv'quote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoe weten ze dat Osama Bin Laden vermoord is????
Reksie was op tijd, ik had een WAAR topic in de maakquote:
Ze deden van de week een opdracht of nieuwsberichten waar of niet waar warenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef RobbieBoy het volgende:
Nieuwskwis vorige weekquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef RobbieBoy het volgende:
WAARom?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Reksie was op tijd, ik had een WAAR topic in de maak
Oke, dus zo afgesloten van de buitenwereld zitten ze niet meer dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef Maan77 het volgende:
[..]
Ze deden van de week een opdracht of nieuwsberichten waar of niet waar waren
"Waar of niet waar, woensdag naar NL"quote:
Vind dit wel een goeie,jammer dat het niet gaat gebeurenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:18 schreef Maan77 het volgende:
Tring tring: luister goed naar mn verhaal en vertel dit aan je medebewoners. Wie neemt onmiddelijk afscheid en neemt zn kluisinhoud plus een extra koffer mee naar huis. Voorwaarde is Nu meteen afscheid nemen en je hebt 10 minuten de tijd. je maakt geen kans meer op een ton
hey dit had ik al getypt toen was het topic ineens gelosten ook toevallig deze titel
Waarschijnlijk de waarheid mijn waardequote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Waar of niet waar, woensdag naar NL"![]()
maar wel waarquote:
nee dat zowiezo niet meer, maar verder waren die berichten niet interessant hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:19 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Oke, dus zo afgesloten van de buitenwereld zitten ze niet meer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop