quote:Op donderdag 23 september 2010 01:07 schreef krioro het volgende:
[..]
K-Ci & JoJo - All My Lifeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
K-Ci & JoJo - All My Life
Camp Rock - This Is Mequote:foto Op donderdag 23 september 2010 01:10 schreef krioro het volgende:
Laatste post van het vorige deel:
[..]
Vitamin C - Me, Myself and Iquote:
De La Soul - Me Myself And Iquote:Op donderdag 23 september 2010 01:27 schreef anufri het volgende:
[..]
Vitamin C - Me, Myself and Iom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vitamin C - Me, Myself and I
The Four Tops-I Can't Help Myselfquote:Op donderdag 23 september 2010 01:39 schreef krioro het volgende:
[..]
De La Soul - Me Myself And Iom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De La Soul - Me Myself and I - Original video (1989)
The Beatles - Helpquote:foto Op donderdag 23 september 2010 01:44 schreef anufri het volgende:
[..]
The Four Tops-I Can't Help Myselfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Four Tops-I Can't Help Myself (Sugar Pie, Honey Bunch)
Mariah Carey - Anytime You Need A Friendquote:foto Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef anufri het volgende:
Joe Cocker - With A Little Help From My Friendsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends
Rembrandts - I´ll be there for you (theme for Friends)quote:Op donderdag 23 september 2010 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mariah Carey - Anytime You Need A Friend
Box Car Racer - There Isquote:foto Op donderdag 23 september 2010 16:12 schreef Piebe het volgende:
[..]
Rembrandts - I´ll be there for you (theme for Friends)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Rembrandts - I'll be there for you (Official Music Video) - Friends Opening
The Cars - Good Times Rollquote:Op donderdag 23 september 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Box Car Racer - There Is
Flipsyde - When It Was Goodquote:foto Op donderdag 23 september 2010 23:11 schreef krioro het volgende:
[..]
The Cars - Good Times Rollom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Cars - Good Times Roll
Sonique - It feels so goodquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Flipsyde - When It Was Good
James Brown - I Feel Goodquote:foto Op vrijdag 24 september 2010 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sonique - It feels so good
Brown Sugar- D'Angeloquote:Op zaterdag 25 september 2010 03:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
James Brown - I Feel Good
Bob Marley - Mr Brownquote:
B.o.B ft. Hayley Williams - Airplanesquote:
Box Tops - The letterquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
B.o.B ft. Hayley Williams - Airplanesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams of Paramore [Official Music Video]
Katy Perry - The Boxquote:foto Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Piebe het volgende:
[..]
Box Tops - The letterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Box Tops - The Letter
The Band Perry - If I Die Youngquote:
Neil Young - Tell Me Whyquote:foto Op zondag 26 september 2010 14:24 schreef Prixie het volgende:
[..]
The Band Perry - If I Die Young
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Band Perry - If I Die Young
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 19:07 schreef Piebe het volgende:
[..]Boomtown Rats - I don´t like mondaysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
Britney Spears - Boysquote:foto Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop