Nog steeds?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Beeld blijft hangen. Heb wel geluid![]()
Verkeerde live topicquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef eNaSnI het volgende:
Wat een schitterende goal van Groningen! 2-0
Alleen via digitenne of weer per stream?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef andre347 het volgende:
Leuk van Eredivisie LiveVan het weekend ook gratis live voetbal van Eredivisie Live. Een of andere actie van Digitenne.
Als het goed is moet dat na een aantal seconden/minuten wel ophoudenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef GustavFTW het volgende:
top Rowan! hij buffert hier nog wel een beetje maar dat zal wel aan mij liggen.
Bedanktquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef RowanF1 het volgende:
Bij deze stream van mij voor vanavond (755kbps):
SopCast:
sop://broker.sopcast.com:3912/68607
Voor een goeie verbinding moet ie inderdaad tussen de 90-100 zitten. Dat is bij mij ook niet het geval.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:56 schreef GustavFTW het volgende:
het balkje rechtsonderin blijft ook op 50-60 hangen bij mij, dat hoort toch niet?
Verbinding viel wegquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef RowanF1 het volgende:
Kwaliteit, tikkie lager gezet. Sorry jongens.
Kwestie van de license server aan/uit zettenquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:15 schreef Elwood1802 het volgende:
gisteren kon ik nog via live.eredivisielive.nl loeren, nu niet meer? :S
De klootzakkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Kwestie van de license server aan/uit zettenHelaas nu dus weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop