PSV is in april waarschijnlijk toch al uitgechakeld voor de titel, gezien de huidige selectie waarin men de oude man Cocu als held terughaalde...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:44 schreef Eilanden het volgende:
Lekkere laatste weken van de competitie heeft Vitesse overigensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als die 2 ook nog komen zou dat echt fantastisch zijn. Dan hebben we Knopper, Yakabu, Myamoto, Vreven en vdSchaaf die toch een aardig kunnen voetballen.quote:"Vitesse haalt Van der Schaaf en Vreven'
Remco van der Schaaf en Stijn Vreven spelen komend seizoen zo goed als zeker voor Vitesse. De middenvelder komt op huurbasis over van PSV, zo meldt Omroep Gelderland en nu de Belgische rechtsback verlost is van 1. FC Kaiserslautern, staat niets een terugkeer naar Nederland meer in de weg.
Vitesse ondernam al twee keer eerder een poging Van der Schaaf terug te halen naar het Gelredome. Een te groot gat tussen vraag en aanbod stond een rentree in de weg. Maar nu PSV zich soepeler opstelt, lijkt een definitief akkoord een formaliteit.
Vreven staat eveneens op het punt om bij Vitesse te tekenen nadat hij met 1. FC Kaiserslautern een ontbinding van zijn nog twee jaar lopende contract overeenkwam.
Vrevens fysieke toestand - hij kampt met een knieblessure - is geen probleem. De voormalige terriër van FC Utrecht doorstond maandag al de medische keuring bij de Arnhemmers en bindt zich naar verluidt voor drie seizoenen aan Vitesse.
Zijn verblijf in Duitsland bleef daarmee beperkt tot één seizoen. Bij Kaiserslautern kwam hij nauwelijks aan spelen toe, waardoor de club meewerkte aan een voortijdige scheiding.
Niet verwonderlijk: Nec.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:37 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ben benieuwd wat jouw club is.
Het wordt tijd dat Arnhem weer een woordje meespreekt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vanwaar deze speciale interesse in Vitesse, sjun? Of zit ik mis?
Dat ben ik helemaal met je eens. Aalbers is de man met de connecties en heeft vaak nieuwe bruisende ideeën.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:20 schreef sjun het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Arnhem weer een woordje meespreekt.
verder ben ik in de vorige draad uitgedaagd om wat onrust te komen stoken
Goed dat er nu al wat voetballend vermogen richting Vitas komt. Er blijft echter één gemis:
Toen Karel Aalbers halverwege de jaren tachtig bij Vitesse kwam was de club op sterven na dood…
[afbeelding]
''Zestien jaar lang heb ik iets laten zien. Ik heb commerciële feeling en een enorm netwerk van bedrijven. Ik ben niet teleurgesteld, ik ben zo strijdvaardig als de pest. Ik kom terug bij Vitesse en de club weer terug bij de supporters.''
Wat mij betreft dit seizoen en met of zonder miljoen De man heeft een enorm netwerk aan kennissen en brengt in ieder geval weer wat leven en extra mogelijkheden voor de club.
Die man had al lang tot erevoorzitter moeten worden benoemd
Het pad voor de wederkomst van Keizer Karel wort geplaveid. Alles werkt mede ten goede voor hem die gelooft.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:15 schreef DarkShine het volgende:
En over een paar weekjes de handjes weer ophouden bij de gemeenteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was die toen maar wat langer blijven zitten, dan waren jullie er al een tijdje niet meer geweest...quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:17 schreef sjun het volgende:
[..]
Het pad voor de wederkomst van Keizer Karel wort geplaveid. Alles werkt mede ten goede voor hem die gelooft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ajax en sinds ik in zwolle woon support ik die club ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk: Nec.
Ik had gedacht dat ze ongeveer nu wel failliet zouden zijnquote:Op woensdag 28 juli 2004 00:15 schreef DarkShine het volgende:
En over een paar weekjes de handjes weer ophouden bij de gemeenteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De provincie Gelderland steunt Vitesse ook en die hebben nog een goedgevulde bankrekening. Voordat die ook leeg is kan je nog wel even wachten.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ze ongeveer nu wel failliet zouden zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawel hoor, dure spelers halen. Maar jullie geloven dat die gasten voor een appel & ei komen spelen...quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
maar nee natuurlijk doen we bij Vitesse niks?
Goed hoor al die reorganisaties...quote:[b]Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:[/]
En nu dus weer een reorganisatie.
maar nee natuurlijk doen we bij Vitesse niks?
Zodat men tenminste kan zeggen 'kijk wij reorganiseren'.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:04 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goed hoor al die reorganisaties...
Chapeau...
Maar waarom ene kant besparen en aan de andere kant van dat soort spelers halen die echt niet voor een bos selderij komen spelen.
De vader is de wens van de gedachte....quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:
En toen werden ze stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop