abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2004 @ 22:43:28 #1
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20899050
Hier verder in vervolg op [Centraal] Vitesse #5

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

- Is Stijn Vreven intussen al toegetreden tot de selectie?
- Komt Karel Aalbers een dezer dagen weer eens buurten met een beurs geld en een brandende ambitie de voorzittersrol te vervullen?
- Wordt Vitesse de revelatie van seizoen 2004 - 2005?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dit en meer in deze speciale Vitesse draad op FOK!
Post u maar...

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Programma 2004 - 2005
13-08-04 Roda JC - Vitesse
20-08-04 Vitesse - FC Groningen
29-08-04 Vitesse - Feyenoord
11-09-04 RBC Roosendaal - Vitesse
17-09-04 ADO Den Haag - Vitesse
25-09-04 Vitesse - FC Den Bosch
02-10-04 Willem II - Vitesse
17-10-04 Vitesse - NAC Breda
23-10-04 Vitesse - AZ
30-10-04 FC Twente - Vitesse
07-11-04 Vitesse - NEC
13-11-04 SC Heerenveen - Vitesse
21-11-04 Vitesse - PSV
26-11-04 RKC Waalwijk - Vitesse
05-12-04 Vitesse - FC Utrecht
12-12-04 Ajax - Vitesse
18-12-04 Vitesse - De Graafschap
23-01-05 Feyenoord - Vitesse
29-01-05 Vitesse - RBC Roosendaal
06-02-05 Vitesse - Roda JC
11-02-05 FC Groningen - Vitesse
20-02-05 Vitesse - ADO Den Haag
27-02-05 FC Den Bosch - Vitesse
07-03-05 Vitesse - Willem II
12-03-05 NAC Breda - Vitesse
19-03-05 AZ - Vitesse
01-04-05 Vitesse - FC Twente
10-04-05 NEC - Vitesse
16-04-05 Vitesse - SC Heerenveen
23-04-05 PSV - Vitesse
30-04-05 Vitesse - RKC Waalwijk
08-05-04 FC Utrecht - Vitesse
15-05-05 Vitesse - Ajax
22-05-05 De Graafschap - Vitesse

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 22:44:45 #2
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_20899088
Lekkere laatste weken van de competitie heeft Vitesse overigens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 27 juli 2004 @ 22:50:06 #3
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20899215
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 22:44 schreef Eilanden het volgende:
Lekkere laatste weken van de competitie heeft Vitesse overigens
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
PSV is in april waarschijnlijk toch al uitgechakeld voor de titel, gezien de huidige selectie waarin men de oude man Cocu als held terughaalde...
pi_20899341
Vanwaar deze speciale interesse in Vitesse, sjun? Of zit ik mis?
pi_20899397
quote:
"Vitesse haalt Van der Schaaf en Vreven'

Remco van der Schaaf en Stijn Vreven spelen komend seizoen zo goed als zeker voor Vitesse. De middenvelder komt op huurbasis over van PSV, zo meldt Omroep Gelderland en nu de Belgische rechtsback verlost is van 1. FC Kaiserslautern, staat niets een terugkeer naar Nederland meer in de weg.
Vitesse ondernam al twee keer eerder een poging Van der Schaaf terug te halen naar het Gelredome. Een te groot gat tussen vraag en aanbod stond een rentree in de weg. Maar nu PSV zich soepeler opstelt, lijkt een definitief akkoord een formaliteit.

Vreven staat eveneens op het punt om bij Vitesse te tekenen nadat hij met 1. FC Kaiserslautern een ontbinding van zijn nog twee jaar lopende contract overeenkwam.

Vrevens fysieke toestand - hij kampt met een knieblessure - is geen probleem. De voormalige terriër van FC Utrecht doorstond maandag al de medische keuring bij de Arnhemmers en bindt zich naar verluidt voor drie seizoenen aan Vitesse.

Zijn verblijf in Duitsland bleef daarmee beperkt tot één seizoen. Bij Kaiserslautern kwam hij nauwelijks aan spelen toe, waardoor de club meewerkte aan een voortijdige scheiding.
Als die 2 ook nog komen zou dat echt fantastisch zijn. Dan hebben we Knopper, Yakabu, Myamoto, Vreven en vdSchaaf die toch een aardig kunnen voetballen.
pi_20899853
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 21:37 schreef Positive_Thinking het volgende:

Ben benieuwd wat jouw club is.
Niet verwonderlijk: Nec.

Ondertussen ga ik even naar het Nec-forum om daar even te genieten van de reacties op het halen van de nieuwe spelers.
pi_20899917
Als straks Myamoto ook defenitief erbij zit, dan krijgt Methodmich straks nog gelijk met z'n voorspelling van 4de of 5de plek.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 23:20:30 #8
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20899931
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 22:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vanwaar deze speciale interesse in Vitesse, sjun? Of zit ik mis?
Het wordt tijd dat Arnhem weer een woordje meespreekt.
verder ben ik in de vorige draad uitgedaagd om wat onrust te komen stoken

Goed dat er nu al wat voetballend vermogen richting Vitas komt. Er blijft echter één gemis:

Toen Karel Aalbers halverwege de jaren tachtig bij Vitesse kwam was de club op sterven na dood…

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

''Zestien jaar lang heb ik iets laten zien. Ik heb commerciële feeling en een enorm netwerk van bedrijven. Ik ben niet teleurgesteld, ik ben zo strijdvaardig als de pest. Ik kom terug bij Vitesse en de club weer terug bij de supporters.''

Wat mij betreft dit seizoen en met of zonder miljoen De man heeft een enorm netwerk aan kennissen en brengt in ieder geval weer wat leven en extra mogelijkheden voor de club.

Die man had al lang tot erevoorzitter moeten worden benoemd
pi_20900083
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 23:20 schreef sjun het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat Arnhem weer een woordje meespreekt.
verder ben ik in de vorige draad uitgedaagd om wat onrust te komen stoken

Goed dat er nu al wat voetballend vermogen richting Vitas komt. Er blijft echter één gemis:

Toen Karel Aalbers halverwege de jaren tachtig bij Vitesse kwam was de club op sterven na dood…

[afbeelding]

''Zestien jaar lang heb ik iets laten zien. Ik heb commerciële feeling en een enorm netwerk van bedrijven. Ik ben niet teleurgesteld, ik ben zo strijdvaardig als de pest. Ik kom terug bij Vitesse en de club weer terug bij de supporters.''

Wat mij betreft dit seizoen en met of zonder miljoen De man heeft een enorm netwerk aan kennissen en brengt in ieder geval weer wat leven en extra mogelijkheden voor de club.

Die man had al lang tot erevoorzitter moeten worden benoemd
Dat ben ik helemaal met je eens. Aalbers is de man met de connecties en heeft vaak nieuwe bruisende ideeën.
pi_20901064
Mag ik jullie erop wijzen dat Vreven over zijn top heen is en een zware knieblessure achter de rug heeft ?

Ik zeg : miskoop.

En Sturing is toch nog steeds trainer ?

Weer een verloren seizoen...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 28 juli 2004 @ 00:15:08 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20901079
En over een paar weekjes de handjes weer ophouden bij de gemeente
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 28 juli 2004 @ 00:17:14 #12
52589 sjun
uit solidariteit
pi_20901132
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 00:15 schreef DarkShine het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het pad voor de wederkomst van Keizer Karel wort geplaveid. Alles werkt mede ten goede voor hem die gelooft.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  woensdag 28 juli 2004 @ 00:46:10 #13
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20901638
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 00:17 schreef sjun het volgende:

[..]

Het pad voor de wederkomst van Keizer Karel wort geplaveid. Alles werkt mede ten goede voor hem die gelooft.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Was die toen maar wat langer blijven zitten, dan waren jullie er al een tijdje niet meer geweest...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_20903755
DarkShine begrijpt het nog steeds niet helemaal geloof ik. Maar geloof wat je geloven wilt.

En Sjun hoe zou jij het vinden als een gouden Vitessenaar, dus een erelid niet eens op zijn plek mag zitten en het stadion uitgezet wordt (Ja karel Aalbers). Verder denk ik niet dat zijn pad echt geplaveid wordt, mede al omdat de KNVB en de Gemeente nog steeds heel erg mee kijken en nog behoorlijk wat macht binnen de club hebben. Ook de vrienden van Vitesse zijn nog met de club verbonden en ik mag hopen dat dat snel eindigd.

Verder wordt Victor Sikora nu met Vitesse in verband gebracht, maar ik mag hopen dat hij op de amsterdamse bank blijft.
  woensdag 28 juli 2004 @ 09:10:34 #15
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_20904269
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 23:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Niet verwonderlijk: Nec.
Nee ajax en sinds ik in zwolle woon support ik die club ook.
kortom mijn verontwaardiging is niet gebasseerd op necemoties zoals je maar gemakkelijk verondersteld. Ik ben een voetballiefhebber en door dit soort praktijken waar vitesse nu mee bezig is wordt het hele voetbal in discrediet gebracht.
Nu komt vdSchaaf weer en natuurlijk voor weinig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
man dat gelooft toch helemaal niemand meer !
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Rink, Konterman, Fafidinges etc zijn uit het rijtje van rond de 8 spelers vertrokken zonder geld op te brengen. Gekke is dat o.a. de eerste 2 nu genoemd worden als een flinke verlichting op de salariskosten zodat er andere spelers gehaald kunnen worden, terwijl toen ze aangetrokken werden er werd verteld dat vitesse nu een rem had op die salariskosten. Blijkt dus gelogen!
Frankel die niet weg wil omdat hij bij vitesse meer verdient dan bij welke club dan ook. Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Kortom het blijft allemaal bij het oude en dus komt er straks weer een financieel noodbericht. Ik vind het schandalig en kan er onderhand echt niet meer over uit.
BEgrijp dat jullie hier blij zijn met alle nieuwelingen en het zal wel des supporters zijn om dan vooral blind te zijn voor de praktijken die erachter zitten. Na jaren van kommer en kwel net doen of dit bij deze club niet gebeurt kan alleen door een echte supporter glashard volgehouden worden. Gefeliciteerd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_20904568
Je gaat alleen in op de spelers verder reorganistatie binnen de club is je dus niet bekend. Dat zegt naar mijn mening genoeg.
pi_20904594
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 00:15 schreef DarkShine het volgende:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik had gedacht dat ze ongeveer nu wel failliet zouden zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_20904613
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 09:43 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik had gedacht dat ze ongeveer nu wel failliet zouden zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De provincie Gelderland steunt Vitesse ook en die hebben nog een goedgevulde bankrekening. Voordat die ook leeg is kan je nog wel even wachten.
pi_20904657
Grootscheepse reorganisatie bij Vitesse

ARNHEM - Vitesse gaat de organisatie opnieuw inrichten. Volgens algemeen directeur Paul van der Kraan is dat noodzakelijk na het vertrek dertien personeelsleden door de saneringen.

"De hele organisatie is doorgelicht. Daarbij wordt iedereen tegen het licht gehouden op positieve en negatieve punten. Het gaat om alle functies, op technisch, commercieel en financieel gebied. We moeten de organisatie weer stevig neer gaan zetten."

Van der Kraan verwacht dat het nieuwe organisatie medio september staat: "Ik wil dus nergens op vooruitlopen, de gesprekken moeten nog plaatsvinden."

(Bron: www.tvgelderland.nl)

[ Bericht 93% gewijzigd door Positive_Thinking op 28-07-2004 19:40:37 ]
pi_20904687
nee we doen niks bij Vitesse aan kostenbesparing?

En toen werden ze stil.

Dat de C2 weg is bij Vitesse.
Dat een buitenlandse scout van Vitesse weg is.
Dat er trainers zijn ontslagen bij jeugdelftallen
De reorganisatie die Mommers heeft doorgevoerd?

En nu dus weer een reorganisatie.
maar nee natuurlijk doen we bij Vitesse niks?

[ Bericht 77% gewijzigd door Positive_Thinking op 28-07-2004 09:59:55 ]
  woensdag 28 juli 2004 @ 10:01:20 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20904803
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:

Jawel hoor, dure spelers halen. Maar jullie geloven dat die gasten voor een appel & ei komen spelen...
Planning:
-
pi_20904854
quote:
[b]Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:[/]
En nu dus weer een reorganisatie.
Goed hoor al die reorganisaties...

Chapeau...

Maar waarom ene kant besparen en aan de andere kant van dat soort spelers halen die echt niet voor een bos selderij komen spelen.
  woensdag 28 juli 2004 @ 10:14:41 #23
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20904996
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 10:04 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Goed hoor al die reorganisaties...

Chapeau...

Maar waarom ene kant besparen en aan de andere kant van dat soort spelers halen die echt niet voor een bos selderij komen spelen.
Zodat men tenminste kan zeggen 'kijk wij reorganiseren'.
Planning:
-
  woensdag 28 juli 2004 @ 10:26:57 #24
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_20905193
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 09:51 schreef Positive_Thinking het volgende:

En toen werden ze stil.
De vader is de wens van de gedachte....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Op die manier krijg je deze discussie niet dood. Doet zelfs een beetje kinderachtig aan moet ik zeggen. Bij voorbaat al denken dat een nonargument wordt geslikt als zoete koek omdat jij en je medesupporters dit als het grote evangelie beschouwen. Houdt toch op man deze mentaliteit is nu juist datgene waarop ik mijn statement maakte. En kennelijk ben ik toch niet de enige die er zo over denkt gezien de reacties hierboven.
Niet alleen voor jou en vitesse maar vooral voor het hele voetbal is het eigenlijk te hopen dat er gaandeweg het seizoen geen financiele perikelen meer naar boven komen. En ik dus ongelijk krijg. Een ook die wens zal 99.9999999% zeker niet uitkomen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_20905440
Kijk we reorganiseren drie jaar te laat ja!! Bestuur na Aalbers heeft geen bal niks nada gedaan en toch alles duur gedaan (waarvan ze aalbers beschuldigden?). Sinds dat Mommers bij Vitesse kwam zijn de reorganisaties begonnen veels te laat dus. Als de KNVB iets had moeten doen was dat gelijk na het aftreden van Aalbers. Nu voldoet Vitesse aan de eisen van de KNVB en die van de gemeente. Met andere woorden veel had kunnen voorkomen vlak na aftreden Aalbers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop