quote:je wilt het topic wel erg graag op je naam hebben he
Op zaterdag 15 februari 2003 22:03 schreef schatje het volgende:
Vervolg van Idols deel 36
quote:Niet.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:04 schreef Duiveltja het volgende:[..]
je wilt het topic wel erg graag op je naam hebben he
En Tooske spreekt duidelijk beter Engels dan Reinout.
quote:Tooske heeft ervoor gestudeerd.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:06 schreef mamamiep het volgende:
Ok, Reinout kan NIET zingen.En Tooske spreekt duidelijk beter Engels dan Reinout.
quote:neee!!
Op zaterdag 15 februari 2003 22:07 schreef schatje het volgende:
Gareth Gates, iemand zijn singel al gekocht??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:single bedoel je
Gareth Gates, iemand zijn singel al gekocht??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neen in de wereld van p2p doe ik daar niet aan
quote:Ik wist wel dat ze iets met Engels heeft gedaan, maar ik dacht dat ze iets anders had gestudeerd. Nou, zo hoor je nog eens wat
Op zaterdag 15 februari 2003 22:07 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Tooske heeft ervoor gestudeerd.
quote:Tjonge Jim was echt een van de betere vandaag hij zong niet vals de rest wel.
Op zaterdag 15 februari 2003 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
OK, Hind was verreweg de beste, Jim en Jamai waren het slechtst.
Probeer nu smaak eens van werkelijke zangkwaliteit te scheiden.
Je kan niet van zijn stem houden maar hij heeft geen noot vals gezongen dit in tegenstelling met Dewi, Jamai, David.
quote:Heb wel de single van Intwine gekocht vandaag (roger's band).
ik accepteer de cookies.
quote:Tjonge, ik vond Jim gewoon niet goed
Op zaterdag 15 februari 2003 22:08 schreef marky het volgende:
Tjonge Jim was echt een van de betere vandaag hij zong niet vals de rest wel.Probeer nu smaak eens van werkelijke zangkwaliteit te scheiden.
Je kan niet van zijn stem houden maar hij heeft geen noot vals gezongen dit in tegenstelling met Dewi, Jamai, David.
#1: Hind -
#2: Dewi -
#4: Jim -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop