abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 29 april 2024 @ 11:52:35 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_213361094
Catherine Keyl en Harry Mens vlogen elkaar dit weekend verbaal in de haren tijdens zijn tv-programma Business Class. Mens blijkt niet te spreken over de luchtdrukvibrator Satisfyer en in het bijzonder Keyls aandacht daarvoor in haar columns. “Ik vind dat jij raar doet met zo’n rubriek. Ik snap niet dat De Telegraaf dit accepteert.”



Keyl is ook voor het sexspeeltje gezwicht en heeft zelfs een hele column over het apparaatje geschreven. Ze moest hiervoor op het matje komen bij Harry Mens, die aan haar bekende tot voor kort nog nooit van de Satisfyer te hebben gehoord. “Dat zijn luchtdrukvibrators”, legt de televisiediva uit. “Dat wil zeggen: die kloppen en die zuigen, tegelijkertijd. Het is niet voor jou, het is voor vrouwen.”
Harry is getergd

Daarop reageert Harry wat getergd, schrijft de Mediacourant: “De mannen worden de deur uit gedaan?” Catherine: “Nou, dat was dus eigenlijk de reden waarom ik die column schreef, want ik had een vriendje die al de hele tijd een vrouw wil versieren en toen lag ze in scheiding, maar zei ze: ‘Ach, je hoeft mij niet meer te versieren, want ik heb een Satisfyer en ben daar heel erg blij mee.’”

Als Harry vraagt of de Satisfyer op een elektrische tandenborstel lijkt en Catherine begint uit te leggen hoe groot dat ding is, vraagt hij: “Heb jij er ook één?” Zij: “Ja, natuurlijk, ja. Ik heb geen partner, dus ik moet wel.”

Harry: “Ik vroeg aan jou: ‘Neem hem mee.’ Waarom nam je hem niet mee dan?”

Catherine: “Ja, dan ga je ook nog vragen of ik een demonstratie doe. Ik ken je toch! Daar begin ik niet aan.”

Verrassing

Harry gooit vervolgens zo’n ding op tafel: “Ik heb een verrassing voor je!”

Catherine is zichtbaar verrast. “Ohohohohoh! Wat ben jij erg! En dan ga je een beetje schijnheilig zitten vragen of het eruitziet als een tandenborstel! Nou, dit is hem inderdaad.”

Harry vindt de opkomst van de Satisfyer een slechte ontwikkeling. “Ik heb aan een van de dames gevraagd om het dorp even in te gaan. De Kruidvat was uitverkocht, het loopt als een trein begrijp ik. Dat gaat toch fout? Als een man en vrouw de liefde met elkaar bedrijven, heb je toch die troep niet nodig?”

Toedeledokie

Troep? Troep? De sfeer slaat opeens om. Catherine: “Dan zeg je wat! Weet je hoe de meeste mannen zijn? Die vinden zichzelf fantastische minnaars, gaan op een vrouw liggen, stoppen hem erin, komen klaar en roepen: ‘Toedeledokie!’ Die weten helemaal niet hoe een vrouw in elkaar zit.”

Harry: “Ik vind het maar een raar ding. Wil je hem hebben?”

Catherine: “Doe nou niet zo raar.”

Harry: “Ik vind het raar. Ik zou nooit een vrouw willen hebben die dat gebruikt.”

Dan roept iemand vanuit het publiek ‘oh!’. Catherine: “Wat is dat nou voor iets…”

Harry voelt zich overbodig

Harry vindt het belachelijk dat Catherine dit product aanprijst. “Dan voel ik me overbodig! Ik regel dat allemaal zelf wel. Daar is een man toch voor?”

Catherine: “Dat is het probleem met mannen. Ze vinden zichzelf altijd fantastische minnaars.”

Harry: “Dus jij gaat beweren dat ik er niks van bak?”

Catherine: “Nou, ik heb geen ervaring met jou.”

Harry: “Dat zal ook niet gebeuren.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)e409a78ecd1a505&ei=8

Dit is toch geweldig ? Who needs Koot en Bie of Koefnoen ? :D Harry het beest in bed voelt zich als macho gepasseerd. Dat overstijgt nog het beeld op m'n netvlies van Catherine die haar tanden aan het poetsen is. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')