abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2025 @ 20:02:43 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_219336639
https://www.nu.nl/achterk(...)usde-rib-rijker.html

quote:
Radiomaker Mischa Blok belaagd door jongens op fatbike: 'Gekneusde rib rijker'

Mischa Blok is zondagavond aangevallen op straat, laat ze weten op X. De radiopresentatrice werd door jongens op een fatbike bekogeld met een boek van de Amerikaanse schrijver Charles Bukowski. Ze hield er een gekneusde rib aan over.

Het incident vond plaats op de Cremerstraat in Utrecht. "Ik reed richting het centrum en zag dat er van de andere kant een fatbike aan kwam met twee gozertjes erop", vertelt de vijftigjarige Blok aan het persbureau ANP.

"De achterste jongen stond rechtop en had iets in zijn handen wat hij met hoge snelheid tegen mijn borstkas aangooide." Door de klap viel Blok van haar fiets en moest ze naar adem happen.

De jongens op de fatbike stopten en keerden om. Ze raapten het voorwerp op en reden terug om het nog een keer naar Blok te gooien. Ditmaal raakten ze haar schouder.

Op dat moment schoten omstanders Blok te hulp. Toen zag ze dat het voorwerp een exemplaar van de verzamelde werken van Bukowski was.

'Gevoel van veiligheid wordt aangetast'
Blok heeft aangifte gedaan van het incident. "Er zijn vrouwen die veel ergere incidenten meemaken", zegt ze. "Maar hiermee wordt wel je gevoel van veiligheid aangetast."

Volgens Blok waren de jongens niet uit op diefstal. "Ze aasden niet op mijn tas. Het was geen ruzie, we hadden geen woorden. Maar ze wilden mij alleen maar pijn doen, uit het niets."

De politie Midden-Nederland onderzoekt het incident, laat een woordvoerder maandag aan persbureau ANP weten. Volgens de politie houdt de aanval "mogelijk verband met een eerdere melding van een mogelijk soortgelijk incident" in dezelfde buurt.

De politie Midden-Nederland bevestigt maandagmiddag een tweede aangifte te hebben ontvangen van een bekogeling met een boek. Dat laat een woordvoerder weten naar aanleiding van een bericht van RTV Utrecht.

Beide meldingen worden onderzocht, stelt de politie. Meer details over de meldingen kan de politie niet delen

Blok heeft veel steun gehad, laat ze maandagochtend weten op Instagram. "Dank voor al jullie lieve reacties, het gaat goed, slechts een gekneusde rib rijker, dus gelieve mij de komende tijd niet aan het lachen maken."

Voor de dagelijkse uitzending van Blok op NPO Radio 1 heeft het incident geen gevolgen.
Man man man, wat een zieligheid. Mannen kennen tegenwoordig geen grenzen meer met de vrouwenhaat van ze :r
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_219336649
Ik vind die troep van Bukowski ook om van me af te smijten maar dit gaat wel erg ver ;(
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
  maandag 24 november 2025 @ 20:12:04 #3
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_219336735
Die hele Bukowski doet niet ter zake. Ze hebben gewoon een zwaar boek uit dat kastje gepakt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')