abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2020 @ 10:13:43 #176
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_196434025
quote:
4s.gif Op maandag 23 november 2020 11:26 schreef Leonos het volgende:
Iedereen hier weer vrolijk naar kantoor? *O*
Nee, juist meer thuiswerken nu ook de zittingen niet meer fysiek zijn, maar online zijn. Heel af en toe moet ik nog naar kantoor om dossiers weg te brengen en om een collega met minder zittingservaring bij te staan op kantoor.
pi_196741581
Bij mij op kantoor zitten er gewoon weer 5+ mensen, want het kan daar toch wel :')
kneuzen
pi_196751273
Mijn werkgever verplicht mij om naar kantoor te komen. Mijn partner werkt in de zorg dus in principe wel recht op noodopvang.

Kan de werkgever dit zomaar eisen?

Ik kreeg al een bericht van de opvang dat er dit keer veel meer aanvragen zijn voor noodopvang.
Ja, hoi!
pi_196751480
Ja mensen maken er graag gebruik/misbruik van dat 1 ouder een vitaal beroep heeft om toch opvang te krijgen.
Werkgevers doen dit ook om mensen zoveel mogelijk op kantoor te houden.
pi_196775688
Zag vandaag weer een pareltje. Kantoor vol beeldschermwerkers, werk wat thuis ook zou kunnen. Mondkapje verplicht als je loopt.

Zie er zo 3 naar huis gaan 16.30 >> carpoolen...
.
  woensdag 16 december 2020 @ 22:43:44 #181
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_196775992
Werk nog steeds thuis en dat zal tot en met maart denk ik niet veranderen.

Dan dus al 1 jaar thuis gewerkt. Dat had ik in april/mei echt niet verwacht. Een keer samen met 2 collega's in een grote ruimte gezeten. Aard van de werkzaamheden maakte dat het even nodig was om bij elkaar te zijn om sneller af te kunnen stemmen. Rest kan gewoon vanuit huis en via Teams.

Het thuiswerken went wel, maar merk dat ik toch wat lakser word. Het werk komt gewoon af, maar het is verleidelijker om toch een kwartiertje te blijven liggen met die donkere dagen. Ik werk vanaf de zomer 5 dagen per week ipv 3 en de scheiding werk/prive is totaal weg.

Ik ben heel benieuwd hoe het is om weer vol in bedrijf te zijn (350 medewerkers op de werkvloer). Dan pas zie je ook wat een jaar thuiswerken heeft gedaan denk ik.

Maar als alles weer normaal is ga ik wel 50/50 of 75/25 doen.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_196777036
Ik voel dat ik minder sociaal ben geworden.
Cindy De Vuyst
pi_196778638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:21 schreef Luukiemaster het volgende:
Mijn werkgever verplicht mij om naar kantoor te komen. Mijn partner werkt in de zorg dus in principe wel recht op noodopvang.

Kan de werkgever dit zomaar eisen?

Ik kreeg al een bericht van de opvang dat er dit keer veel meer aanvragen zijn voor noodopvang.
Arbeidsrechtelijk mag je werkgever dit.
Geef je er geen gehoor aan, dan zijn de consequenties zoals pre corona.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')