abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2020 @ 16:28:23 #201
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192028313
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:26 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zitten er nog steeds. Maar wegens corona is de media aandacht gedaald naar een nulpunt. Zullen ze in Ankara niet blij mee zijn gok ik. Als niemand een neuk geeft dan heeft chantage geen zin en de Grieken houden de grens nog steeds dicht.
Komt er toch nog iets goeds voort uit de corona narigheid. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192028390
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:50 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, vraag mij af hoe komen die kinderen daar eigenlijk?
Zijn die allemaal alleen of met een voogd aangekomen daar?
Straks worden ze opgenomen in Europa en dan meldt zich toch ineens een familielid met aanhang... Of die nu ook mogen overkomen... :')

Misschien mag ik zo niet denken maar die lui zijn echt tot alles in staat.. (Kind alleen is zielig en wordt misschien sneller opgenomen...)
Zeer scherp mijn waarde Bocaj.

Die 'kinderen' moeten linea recta heengezonden worden.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 17:13:12 #203
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192029264
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 16:32 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zeer scherp mijn waarde Bocaj.

Die 'kinderen' moeten linea recta heengezonden worden.
Sowieso moeten we met deze pandemie volledig aan onszelf denken. Fuck de rest, niet ons probleem.
pi_192111521
Vraag me af hoe het daar nu is
pi_192111920
Ongetwijfeld zijn de grieken nog steeds actief met die ventilatoren langs de grens omdat Turkije aanvalt met traangas.. is dat trouwens niet een verkapte oorlogshandeling tegen een NAVO land?

Bye Turkije. :')
pi_192112130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 08:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ongetwijfeld zijn de grieken nog steeds actief met die ventilatoren langs de grens omdat Turkije aanvalt met traangas.. is dat trouwens niet een verkapte oorlogshandeling tegen een NAVO land?

Bye Turkije. :')
Zijn beide Navo landen.
Overigens heeft de EU alle grenzen op slot gegooid de komende 30 dagen.
Ik zou nu niet graag met een bootje op de middellandse zee willen dobberen want iets zegt mij dat de Italiaanse kustwacht weinig behulpzaam zal zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192112163
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 08:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zijn beide Navo landen.
Overigens heeft de EU alle grenzen op slot gegooid de komende 30 dagen.
Ik zou nu niet graag met een bootje op de middellandse zee willen dobberen want iets zegt mij dat de Italiaanse kustwacht weinig behulpzaam zal zijn.
Ja zijn beide navo landen, maar dat veranderd als je dus een navo land, als navo land, aanvalt als je me volgt.

Net zoals Turkije dus geen steun krijgt omdat ze Syrië binnen gevallen zijn eenzijdig.
pi_192306843
Turkije haalt migranten weg uit Turks-Grieks niemandsland om coronavirus

Migranten die bivakkeerden aan de grens tussen Turkije en Griekenland zijn daar door Turkije weggehaald uit angst dat ze besmet raken met het coronavirus. De Turkse minister van Binnenlandse Zaken Soylu zegt dat er een kleine 6000 mensen naar andere locaties zijn gebracht om verspreiding van het virus tegen te gaan.

Het officiële persbureau Anadolu zegt dat ze met bussen naar hotels zijn vervoerd, waar ze twee weken in quarantaine moeten blijven. Daarna zullen ze naar andere regio's in Turkije worden gebracht. Verslaggevers bij de grens zeggen dat autoriteiten de kampen bij de grens hebben gedesinfecteerd nadat de migranten waren vertrokken.

Sinds eind februari zijn tienduizenden mensen naar het grensgebied gekomen. Turkije zette toen de grens naar Griekenland open en duizenden mensen probeerden de EU-lidstaat binnen te komen. Dat leidde tot dagenlange botsingen met de Griekse grensbewaking, waarbij over en weer veel geweld werd gebruikt.

Minister Soylu zegt wel dat het Turkse standpunt niet is veranderd en dat als de corona-epidemie voorbij is, de migranten dan weer de grens mogen oversteken. In Turkije zijn nu 92 mensen overleden aan de gevolgen van een besmetting. Het aantal besmettingsgevallen nam vrijdag met ruim 2000 toe tot bijna 5700.

Steun afdwingen

In 2016 kwamen Turkije en de Europese Unie overeen dat de Turken de grote toestroom van migranten naar de EU zouden inperken, in ruil voor miljardensteun. Maar president Erdogan zegt dat de EU zich niet aan de afspraken houdt, daarom is Turkije de migranten weer gaan doorlaten.

Erdogan krijgt op zijn beurt vanuit Europa het verwijt dat hij de migranten gebruikt voor zijn eigen agenda. Hij zou uit zijn op meer geld, en steun willen afdwingen voor zijn Syriëpolitiek.

Door de zware gevechten in Noord-Syrië vreest Turkije dat er een nieuwe golf vluchtelingen op komst is.

https://nos.nl/artikel/23(...)-om-coronavirus.html
Land of the free. Home of the brave.
pi_192306871
Hoe lang zou de nos voor deze foto gezocht hebben? Ik heb veel beelden gezien van de grens maar het is toch echt 99% kerels.

Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 19:01:42 #210
117098 Hathor
Effe niet
pi_192307148
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:47 schreef Scarface88 het volgende:
Hoe lang zou de nos voor deze foto gezocht hebben? Ik heb veel beelden gezien van de grens maar het is toch echt 99% kerels.

[ afbeelding ]
Daar huren ze een paar figuranten voor.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 19:06:43 #211
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_192307246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 18:47 schreef Scarface88 het volgende:

[ afbeelding ]
Arme kinderen. ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')