abonnement Unibet Coolblue
pi_191919523
Ik vond die lege zaal echt heel triest, hier kan je het allemaal terug zien:
https://www.dr.dk/drtv/se/dansk-melodi-grand-prix-2020_172971
pi_191951424
Wat blijft het toch geweldig om te lezen dat onze inzending uit 2014 indruk heeft gemaakt. De Deense inzending haalt inspiratie uit het optreden van TCL voor hun performance in Rotterdam:

quote:
The duo hopes to further develop their performance with more ideas ahead of the final in Rotterdam.

In particular, there are two previous Eurovision features that have influenced the couple towards the first preliminary planning meeting about their upcoming performance.

- I liked The Common Linnets, which was Holland's contribution from 2014. They had a wild chemistry and an intensity on stage that I would like to draw inspiration from, says Tan, while Ben adds:

- And of course there is Emmelie de Forest's 'Only Teardrops'. She had an insane fireworks show and a wild fat energy. So a combination of the two performances wouldn't be entirely bad, he says. https://www.dr.dk/event/m(...)eres-eurovision-show
~The present is all there is~
pi_191958924
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:46 schreef grazz het volgende:
Wat blijft het toch geweldig om te lezen dat onze inzending uit 2014 indruk heeft gemaakt. De Deense inzending haalt inspiratie uit het optreden van TCL voor hun performance in Rotterdam:
[..]

‘Wild chemistry’ O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191959154
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:46 schreef grazz het volgende:
Wat blijft het toch geweldig om te lezen dat onze inzending uit 2014 indruk heeft gemaakt. De Deense inzending haalt inspiratie uit het optreden van TCL voor hun performance in Rotterdam:
[..]

Wat tof! O+

Dit liedje groeit ook steeds meer bij me trouwens. Het heeft iets heel lievigs *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191959305
Ik vind dit een van de betere mainstream pop nummers dit jaar, lijkt mij iets wat Amerika zou sturen als mee zouden doen.
pi_191959470
Dit is ook het enige serieuze man-vrouw koppel dit jaar, wat toch traditioneel een samenstelling is die goed scoort op het ESF.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 17 mei 2020 @ 23:50:37 #207
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193186450
Heeft dit nummer veel om het lijf nee? Is het goed uitgevoerd jazeker. En zijn de twee samen erg leuk, ja. En is het uiteindelijk gewoon een erg leuk liedje dat een hoge klassering had verdiend? Absoluut. Ik word hier elke keer wel vrolijk van. En het blijft ook goed hangen, zonder dat het vervelend wordt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')