abonnement Unibet Coolblue
pi_190851169
Het is lastig een balans te vinden waarmee het lang spannend blijft, maar niet zodat het eigenlijk vooral op de eindfase van het toernooi aan komt.

Vaak zie je bij pouletjes (of het nou voetbal, darts, of wat dan ook is) dat een juiste uitslag onevenredig zwaar beloond wordt ten opzichte van het voorspellen van de juiste winnaar, terwijl dat laatste veel knapper is dan zeggen of het toevallig 5-3 of 5-2 wordt. Dat is hier al prima, maar zou van mij nog ietsje meer mogen.

Meer bonusvragen zijn altijd welkom.

Maar zoals het nu is vind ik het ook al prima :)
pi_190851257
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 00:41 schreef wimderon het volgende:
Het is lastig een balans te vinden waarmee het lang spannend blijft, maar niet zodat het eigenlijk vooral op de eindfase van het toernooi aan komt.

Vaak zie je bij pouletjes (of het nou voetbal, darts, of wat dan ook is) dat een juiste uitslag onevenredig zwaar beloond wordt ten opzichte van het voorspellen van de juiste winnaar, terwijl dat laatste veel knapper is dan zeggen of het toevallig 5-3 of 5-2 wordt. Dat is hier al prima, maar zou van mij nog ietsje meer mogen.

Meer bonusvragen zijn altijd welkom.

Maar zoals het nu is vind ik het ook al prima :)
Voorspellen van de winnaar is 50/50 terwijl de kans dat je de juiste uitslag hebt kleiner is. Bij best of 9 heb je 10% kans op de goede uitslag.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_190953491
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 00:50 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Voorspellen van de winnaar is 50/50 terwijl de kans dat je de juiste uitslag hebt kleiner is. Bij best of 9 heb je 10% kans op de goede uitslag.
Het een vergt vooral kunde, het ander vooral een flinke dosis geluk.
pi_190953502
Dat gezegd hebbende: @Dartswarehousegoden _O_

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')