abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:12:18 #201
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_189659102
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 22:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik daar veel zin in heb.
Dat kan ik mij goed voorstellen

Ik des te meer
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:39:05 #202
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_189659673
Crossgod
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_189659674
Cross!!! _O_
pi_189659683
Het verschil in rusttijd maakte helaas het verschil. Price pakt hem volgende week gewoon!
pi_189659723
Huilen! Hahah
  zondag 27 oktober 2019 @ 22:42:27 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189659727
Gerwyn is MAD
pi_189659817
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:08:22 #208
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_189660173
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Raybar zit er best wel emotioneel in

Je verzint het niet, ongekend
Ik moest lachen. Wat een mentaal wrak.
  zondag 27 oktober 2019 @ 23:34:56 #209
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_189660598
Was echt een heerlijk toernooi dit. Wat een contrast met de Grand Prix zeg! Ik heb genoten _O_
Makkelijk eerste
pi_189660684
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was echt een heerlijk toernooi dit. Wat een contrast met de Grand Prix zeg! Ik heb genoten _O_
Helemaal mee eens. Buiten misschien de finale veel leuke wedstrijden en kwaliteit. Hopelijk een voorbode voor de Grand Slam, PC Finals en uiteraard het WK.
  maandag 28 oktober 2019 @ 00:20:23 #211
474254 GurneyIsBestOke
pi_189661158
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 23:40 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Buiten misschien de finale veel leuke wedstrijden en kwaliteit. Hopelijk een voorbode voor de Grand Slam, PC Finals en uiteraard het WK.
Klopt, zonder vGerwen heb je ineens een heel gewaagde top met Cross, Smith, Price en Gurney die allen heel weinig voor elkaar onder doen. Met Wright, Chisnall, Wade, Aspinall en Durrant staat er ook een helemaal prima subtop. Wel een beetje te Brits misschien, je mag hopen dat vdBergh en de Zwaan de volgende stap snel gaan maken.
Makkelijk eerste
pi_189661337
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Klopt, zonder vGerwen heb je ineens een heel gewaagde top met Cross, Smith, Price en Gurney die allen heel weinig voor elkaar onder doen. Met Wright, Chisnall, Wade, Aspinall en Durrant staat er ook een helemaal prima subtop. Wel een beetje te Brits misschien, je mag hopen dat vdBergh en de Zwaan de volgende stap snel gaan maken.
Van dit rijtje wel voornamelijk benieuwd wat Wright laat zien in de komende periode. Rond de Matchplay was hij briljant, ook in de kwartfinale die hij verloor; dan weer een matige WGP en dit EK toernooi overklast door De Zwaan.
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:19:22 #213
474254 GurneyIsBestOke
pi_189667169
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:44 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Van dit rijtje wel voornamelijk benieuwd wat Wright laat zien in de komende periode. Rond de Matchplay was hij briljant, ook in de kwartfinale die hij verloor; dan weer een matige WGP en dit EK toernooi overklast door De Zwaan.
Ik ook zeker. Kan met hem alle kanten op natuurlijk.

Interessant is ook dat, op Cross natuurlijk en in mindere mate Price na, al die spelers heel weinig te verdedigen hebben aanstaande WK. Gurney, Smith en Wright verdedigen een tweede ronde, Chisnall en Wade een eerste ronde en Asp en Durrant helemaal geen deelname. Iedereen kan met een goed WK een gigantische slag slaan, met uitzicht op een vast plekje in de top 3.

Sowieso een interessant lijstje wat van het WK 2018 veel geld verdedigt. Taylor en J. Lewis (even afkloppen) doen niet meer mee, terwijl Webster, de 'stoppende' vBarneveld en Anderson begin komend seizoen nog een eindje verder weg gaan zakken. O en vdBergh zal zijn opmars licht verloren zien gaan, alhoewel hij vast wel zijn plek in de top 32 behoudt. De top 20 gaat dus nog aardig omgegooid worden het komende seizoen denk ik.
Makkelijk eerste
pi_189668649
Hala Cross! :7
pi_189668709
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ook zeker. Kan met hem alle kanten op natuurlijk.

Interessant is ook dat, op Cross natuurlijk en in mindere mate Price na, al die spelers heel weinig te verdedigen hebben aanstaande WK. Gurney, Smith en Wright verdedigen een tweede ronde, Chisnall en Wade een eerste ronde en Asp en Durrant helemaal geen deelname. Iedereen kan met een goed WK een gigantische slag slaan, met uitzicht op een vast plekje in de top 3.

Sowieso een interessant lijstje wat van het WK 2018 veel geld verdedigt. Taylor en J. Lewis (even afkloppen) doen niet meer mee, terwijl Webster, de 'stoppende' vBarneveld en Anderson begin komend seizoen nog een eindje verder weg gaan zakken. O en vdBergh zal zijn opmars licht verloren zien gaan, alhoewel hij vast wel zijn plek in de top 32 behoudt. De top 20 gaat dus nog aardig omgegooid worden het komende seizoen denk ik.

Sowieso gaan Aspinall, Durrant en Ratajski flink stijgen. Pas vanaf 2021 hoeven ze serieus geld te gaan verdedigen. Wat betreft Anderson moeten we nog even afwachten hoe en wat.

De komende anderhalf jaar worden voor Wright links- of rechtsom ook belangrijk gezien zijn relatief matige 2019. Anderson moet ook aan de bak voor zover hij kan/wil. Suljovic, Whitlock, Webster, Hopp, West moeten ook iets gaan bewerkstelligen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 16:50:51 #216
474254 GurneyIsBestOke
pi_189669413
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sowieso gaan Aspinall, Durrant en Ratajski flink stijgen. Pas vanaf 2021 hoeven ze serieus geld te gaan verdedigen. Wat betreft Anderson moeten we nog even afwachten hoe en wat.

De komende anderhalf jaar worden voor Wright links- of rechtsom ook belangrijk gezien zijn relatief matige 2019. Anderson moet ook aan de bak voor zover hij kan/wil. Suljovic, Whitlock, Webster, Hopp, West moeten ook iets gaan bewerkstelligen.
Onderin ook nog de nodige spanning voor de mannen die hun tourkaart willen behouden.

Lewis, Pipe, Dekker en Petersen lijken hun kaart allemaal wel te behouden, zeker nu de drie laatstgenoemden wel naar het WK mogen. J. Lewis kunnen we vermoedelijk afschrijven na het WK 2021.

Grote namen in de gevarenzone zijn dan Cadby, vdPas, Thornton en Norris. Zij hebben natuurlijk nog wel de kans om hun vege lijf te redden tijdens de GSoD Qualifier of de PDPA Qualifier (behalve Benito dan) maar anders mogen ze drie toernooien de wachtkamer in. De Sousa zal sowieso nog wel een wedstrijd winnen in een van zijn toernooien om Benito in te halen. Verder zitten er in het rijtje 65-96 nog een hoop spelers die zowel op de PC-Finals als het WK hun opwachting gaan maken, zoals Richardson, Meikle, Ward, Woodhouse, Evetts en Boulton. En dan is het nog te zien welke ellende er daadwerkelijk door de GSoD-qualifiers heen gaat komen (vorig jaar zaten we daar ineens met Hine en Gilding :') ), net als alle WK-qualifiers.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')