abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188418848
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 01:28 schreef r_one het volgende:

[..]

Er waren hier (in het vorige deeltje) users die medelijden hadden met die gasten omdat ze belaagd werden om het uitdragen van deze extremistische ideeën :')
Met zulke ideeën heb je ook wel spoedig hulp nodig. Ik vind het serieus zeer ernstig/zorgelijk en vraag me af hoe men tot zo’n absurde denkwijze komt.
pi_188418929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 09:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Met zulke ideeën heb je ook wel spoedig hulp nodig. Ik vind het serieus zeer ernstig/zorgelijk en vraag me af hoe men tot zo’n absurde denkwijze komt.
Dat is simpel lijkt mij: wensdenken. Ik geloof ook niet dat men het echt gelooft, maar meer de hoop uitspreekt en zichzelf een rad voor de ogen draait.
pi_188419871
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 05:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je haalt de woede van tokkies op je hals. Mensen die wel nadenken over zoiets hebben geen probleem met een maatschappelijk debat waar pedofielen per definitie aan het kortste eind zullen trekken.

En sowieso: ongeacht de age of consent blijft seksueel misbruik gewoon strafbaar. Dat lijkt jou een beetje te ontgaan.
nogmaals; sex met minderjarige is misbruik. altijd. maakt niet uit of het kind wel of niet toestemt met de sex.
dus het is een enorm verschil of iemand voor de wet minderjarig is of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')