Dus die nieuwe koers heeft het 'verlies' beperkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ze zeggen dat ze nog minder stemmen hebben dan de vorige keer maar dat de concurrentie door versnippering nog verder is weggezakt.
enquote:
Hexagon tijdens de verkiezingen van Denemarken:quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat Thierry een beetje hoogmoed kreeg en dacht overal wel mee weg te komen. Ik denk dat zn speech mensen ook wel heeft afgeschrikt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 13:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, winnen doe je in een pluriform stelsel door meer stemmen te krijgen dan de vorige keer.
De FDP is niet de FvD dat ten eerste,quote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha jij bent wel lekker hypocriet.
Hexagon tijdens Europese Verkiezingen (FvD van 0 naar 3)
[..]
en
[..]
Hexagon tijdens de verkiezingen van Denemarken:
[..]![]()
FDP won ook zetels maar die vond je er weinig van bakkenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De FDP is niet de FvD dat ten eerste,
En meer stemmen halen met een partij die eerder niet meedeed is niet echt een prestatie.
Ik had er inderdaad meer van verwacht. Bovendien zie ik CDU daar ook niet als winnaar ondanks dat ze de meeste stemmen haddenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
FDP won ook zetels maar die vond je er weinig van bakken
Je ziet wel meer niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad meer van verwacht. Bovendien zie ik CDU daar ook niet als winnaar ondanks dat ze de meeste stemmen hadden
Dus nu is 't opeens dat je een verkiezing pas wint als je aan de verwachtingen van Hexagon voldoet.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad meer van verwacht. Bovendien zie ik CDU daar ook niet als winnaar ondanks dat ze de meeste stemmen hadden
Nee ik zie ook niet dat de Deense sociaaldemocraten meer stemmen hebben gekregen dan de vorige keer dat kloptquote:
Je domme onzin blijven herhalen maakt het niet opeens meer relevant ofzo hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik zie ook niet dat de Deense sociaaldemocraten meer stemmen hebben gekregen dan de vorige keer dat klopt
Maar dat is voor jou helemaal geen geschikte graadmeter gaf je al toe dus snap niet dat je nog je punt blijft volhouden na al dat draaien.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 16:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik zie ook niet dat de Deense sociaaldemocraten meer stemmen hebben gekregen dan de vorige keer dat klopt
Ik zie geen reden waarom we de mentaliteit onder Nederlandse politici niet bij de discussie kunnen betrekken. Want zolang Rob Jetten op Twitter de moslims "eid mubarak" cq. een fijn Suikerfeest wenst, terwijl hij geen krimp geeft als het Kerst of Pasen is, dan is er nog genoeg te doen.quote:
FDP zijn de Duitse liberalen, niet FvDquote:Op vrijdag 7 juni 2019 15:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha jij bent wel lekker hypocriet.
Hexagon tijdens Europese Verkiezingen (FvD van 0 naar 3)
[..]
Dat ging over de post daarna.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
FDP zijn de Duitse liberalen, niet FvD
Asielhervormingen is één, het stoppen/verminderen van nieuwe instroom. Het andere is de problemen die bij personen uit eerdere immigratiegolven (en hun nakomelingen) spelen meer bespreekbaar maken en ook aanpakken. En dat dus niet op de Wilders manier vind ik, maar constructiever (maar wel streng). In dat licht bedacht ik me laatst dat je het woord assimilatie eigenlijk nooit meer hoort. Is dat door een of andere stilzwijgende consensus opgegeven als onmogelijk, of gezien als onwenselijk? Volgens mij is daar ook nooit een breed publiek debat over geweest, wat is nou het einddoel voor immigrantengroepen in Nederland?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 09:50 schreef speknek het volgende:
Ik heb liever dat ingezet wordt op asielhervormingen dan dat racistisch- en pestgedrag overgenomen wordt van de extreem-rechtsen. Maar het is inderdaad duidelijk dat veel stemmen op extreem-rechts proteststemmen zijn, en dat er een duidelijk plan voor het beperken van immigratie moet komen om het extreme stemgedrag te beteugelen.
Laat ze in hun eigen valkuil trappen. D66 heeft twee verkiezingen op rij bedroevend verloren.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom we de mentaliteit onder Nederlandse politici niet bij de discussie kunnen betrekken. Want zolang Rob Jetten op Twitter de moslims "eid mubarak" cq. een fijn Suikerfeest wenst, terwijl hij geen krimp geeft als het Kerst of Pasen is, dan is er nog genoeg te doen.
In Denemarken is de PvdA opgehouden om problemen rondom de islam steeds af te zwakken. In Nederland kregen conservatieve moslims ruim baan binnen de PvdA, met figuren als Öztürk als gevolg. En D66 is in dat opzicht gewoon een verlengstuk van de PvdA; van hetzelfde laken een pak. En het erge is: beide waren ze ooit seculier.
Ik zie het niet als pestgedrag. Eerder om te zorgen dat migranten meer een onderdeel van de samenleving worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 09:50 schreef speknek het volgende:
Ik heb liever dat ingezet wordt op asielhervormingen dan dat racistisch- en pestgedrag overgenomen wordt van de extreem-rechtsen. Maar het is inderdaad duidelijk dat veel stemmen op extreem-rechts proteststemmen zijn, en dat er een duidelijk plan voor het beperken van immigratie moet komen om het extreme stemgedrag te beteugelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |