abonnement Unibet Coolblue
pi_187092458
Kan iemand me nog steeds proberen uit te leggen waarom Yates zo stom is en per se ''Yaids'' moet worden genoemd?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_187093287
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 01:55 schreef El-Stinho het volgende:
Kan iemand me nog steeds proberen uit te leggen waarom Yates zo stom is en per se ''Yaids'' moet worden genoemd?
Al die lollerengelsen zijn gewoon irritant, de drie beste ronderenners die uit een land met hoogstens drie bergen komen, dat is nou echt ongeloofwaardig. Omdat ze goed zijn in baanwielrennen, jaja.

Yaids is een tikje onvolwassen maar mensen willen graag andere mensen triggeren (Gebrek aan aandacht? Slechte jeugd?) en dan is het typen van Yaids eenvoudiger dan een lang betoog wat mogelijk triggerend werkt.

Hopelijk ben ik je hiermee van dienst geweest.
  zondag 26 mei 2019 @ 07:49:15 #103
62913 Blik
The one and Only!
pi_187093342
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 07:20 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Al die lollerengelsen zijn gewoon irritant, de drie beste ronderenners die uit een land met hoogstens drie bergen komen, dat is nou echt ongeloofwaardig. Omdat ze goed zijn in baanwielrennen, jaja.

Yaids is een tikje onvolwassen maar mensen willen graag andere mensen triggeren (Gebrek aan aandacht? Slechte jeugd?) en dan is het typen van Yaids eenvoudiger dan een lang betoog wat mogelijk triggerend werkt.

Hopelijk ben ik je hiermee van dienst geweest.
Ja, dit dus. En zelfs qua baanwielrennen is het lachwekkend, 4 jaar lang nergens te bekennen en tijdens de Olympische Spelen winnen ze opeens alle medailles
  zondag 26 mei 2019 @ 10:22:11 #104
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_187094351
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:54 schreef Smoofie het volgende:
Sam is out! Tour confirmed
Gebroken heup, yes! Goed dat hij uit de race is, alles op ONZE Tom in de Tour!
Put these foolish ambitions to rest.
pi_187096591
-O- -O- -O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')