abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210031796
Hier ook in de voorbereiding van roadtrip met kind van (dan) 2,5 maand. We hopen in te zetten op campings, maar kunnen terugvallen op AirBNB's en hotels wanneer baby daar geen zin heeft. :P Ik vind het lastig om de route al vast te leggen vanwege het weer (wil sowieso wel lekker weer) dus ik heb 2 opties: Duitsland, Tsjechië, Oostenrijk en Slovenië. Of Duitsland, Zwitserland, Italië. Stops globaal al in kaart, nu het uitsmeren over 2 weken.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 29 juli 2023 @ 14:31:30 #102
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_210081343
Ik denk nu aan een trip met eigen auto naar en over de Poolcirkel in de aankomende (late) winter. Februari en misschien zelfs maart hebben mijn voorkeur vanwege daglicht. Qua bestemmingen twijfel ik tussen de omgeving van Kiruna in Noord-Zweden en Rovaniemi in Noord-Finland waarbij de laatste plaats me meer toeristisch lijkt. In Kiruna ben ik in de winter van 2016 al geweest en dat is een vrij geïsoleerd mijnstadje in een uitgestrekte wildernis. Was toen een hele mooie trip!
  Moderator zaterdag 29 juli 2023 @ 14:46:19 #103
5428 crew  miss_sly
pi_210081499
Wij zijn op een roadtrip met onze tiener van 14.
We zullen drie weken onderweg zijn, eerste week hebben we nu gehad.

We zijn met de ferry van Duinkerke naar Dover gevaren. We hebben eerst een paar dagen in Hastings gezeten. Hastings zelf bezocht en een dag naar het plaatsje Battle waar de slag om Hastings is gestreden. We bezochten tevens Pevensey Castle, een oud kasteel dat is gestart in de Romeinse tijd en later ook door William the Conqueror is gebruikt.

Daarna zijn we naar Borehamwood gereden en hebben een dag doorgebracht in de Harry Potter Studio’s. Aanrader! Daarna een dagje Londen gedaan; met de metro vanuit Elstree ben je daar zo

Nu zijn we onderweg naar een huisje in Wales waar we een week zullen zitten.

De derde week zullen we nog twee verschillende plekken aan doen.

Vier hotels en een huisje via Airbnb. Omdat het in de schoolvakantie is, moet je wel alle accomodaties van tevoren boeken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')