abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:47:00 #51
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185049952
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Trump maakt daar misbruik van,
Dat vroeg ik niet :)

Voor onze immer moeilijk lezende zal ik de vraag nog een keer stellen:

quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 14:32 schreef ExTec het volgende:

[..]

:?

Want zijn het externe partijen die de regels in elkaar hebben gezet dat onder bepaalde omstandigheden er een shutdown plaats vinden?

Nee.

Dus -> ze doen het zichzelf aan.

Lijkt me allemaal niet zo moeilijk om te begrijpen.
&lt;signature here&gt;.
pi_185049985
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet :)

Voor onze immer moeilijk lezende zal ik de vraag nog een keer stellen:

[..]

Het is goed met je.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 17:52:02 #53
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_185050068
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 17:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is goed met je.
Ik mag niet klagen inderdaad ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_185062104
Mexicanen kunnen dit ook ;)



In een minuut over de muur, GPS gestuurde drone vliegt zelf weer terug.

En ook drug breng je met (veel kleinere) drones zonder probleem over een muur.
Gezien de waarde van zo'n drone t.o.v. de waarde van de drugs, is het ook niet een probleem als zo'n drone verloren gaat.

Het is geen 2005 meer ;)
pi_185116737
.
pi_185117221
Waar blijft die impeachment?
pi_185117315
Mensen die die dwaas Trump verdedigen :')

Hetzelfde type inteeltvolk dat op de PVV stemt.
pi_185117352
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 00:14 schreef Linkse_krijger het volgende:
Mensen die die dwaas Trump verdedigen :')

Hetzelfde type inteeltvolk dat op de PVV stemt.
Ik denk eerlijk gezegd dat je Trumps reactie op Alec Baldwin niet alleen maar als een kwaadaardige actie van een ongeschikte moet zien, maar ook met een deels sympathiek oog tegen hem aankijken alsof hij psychologische hulp nodig heeft. Deze tweet van hem kan ik goed herkennen als een symptoom van paranoie, de gedachte dat mensen tegen je samenzweren en eropuit zijn je kwaad te doen. Er zijn psychiaters destijds die je om nog minder risperidone voorschreven. Ik denk dat Trump beter zou worden en voelen met een dagelijks kleine dosis van een antipsychoticum. Ik zou zeggen eerst even met risperidone proberen. Laten we zien hoe tweetgedrag daarna verandert.
pi_185117376
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 00:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Waar blijft die impeachment?
Dan krijgen ze er Pence :') voor terug en dat willen ze niet. Can you blame them? Die hele misdadige kliek moet weg. En te beginnen bovenaan.
pi_185117406
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 12:10 schreef MaGNeT het volgende:
Mexicanen kunnen dit ook ;)



In een minuut over de muur, GPS gestuurde drone vliegt zelf weer terug.

En ook drug breng je met (veel kleinere) drones zonder probleem over een muur.
Gezien de waarde van zo'n drone t.o.v. de waarde van de drugs, is het ook niet een probleem als zo'n drone verloren gaat.

Het is geen 2005 meer ;)
Absoluut, dat klopt helemaal, dank je voor de zeer belangrijke info.
pi_185118257
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 00:17 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat je Trumps reactie op Alec Baldwin niet alleen maar als een kwaadaardige actie van een ongeschikte moet zien, maar ook met een deels sympathiek oog tegen hem aankijken alsof hij psychologische hulp nodig heeft. Deze tweet van hem kan ik goed herkennen als een symptoom van paranoie, de gedachte dat mensen tegen je samenzweren en eropuit zijn je kwaad te doen. Er zijn psychiaters destijds die je om nog minder risperidone voorschreven. Ik denk dat Trump beter zou worden en voelen met een dagelijks kleine dosis van een antipsychoticum. Ik zou zeggen eerst even met risperidone proberen. Laten we zien hoe tweetgedrag daarna verandert.
Dat kan politiek denk ik niet. Als dat bekend wordt, wordt dat natuurlijk gelijk een 25th amendment impeachment.

https://www.businessinsid(...)t-from-office-2017-3

[ Bericht 0% gewijzigd door Broomer op 20-02-2019 03:36:22 ]
pi_185118268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 03:30 schreef Broomer het volgende:

[..]

Dat kan politiek denk ik niet. Als dat bekend wordt, wordt dat natuurlijk gelijk een 25th amendment impeachment.

https://www.businessinsid(...)t-from-office-2017-3
Jammer dat weer hulpbehoevenden de dupe van stereotypische beeldvorming worden. Geestelijke (on)gezondheid is in de meeste gevallen iets waar iemand geen controle over heeft. Zolang deze mensen hun voorgeschreven geneesmiddelen nemen zijn ze vaak ertoe in staat hun beroepen/functies naar behoren uit te voeren. Bovendien is iemands medisch dossier in de VS strikt geheim dacht ik. Er bestaat iig een hele scala aan privacy waarborgende wetten aldaar, dat weet ik uit mijn eigen beroep als vertaler.

Met sommige mensen zie je juist een enorme omslag in hun persoonlijkheid/gedrag zodra ze een tijd lang hun pillen hebben genomen. Alsof een totaal andere persoon voor je staat. Dat kan met Trump ook het geval zijn. En dan wordt hij weer een empathieke, helderdenkende mens. Degene van misschien 40 jaar terug.

Ze moeten hem juist afzetten als hij weigert mee te werken aan een psychische gezondheidscontrole. 💡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')