abonnement Unibet Coolblue
pi_189697673
Jammer, vooral hard gemisgund door Mojo die bepaalde acts liever in de Ziggo zette. Daarnaast paar jaar mooie XL versies gehad en toen leek men 'minder' niet te accepteren
pi_189697712
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:12 schreef Cyanide- het volgende:
Jammer, vooral hard gemisgund door Mojo die bepaalde acts liever in de Ziggo zette. Daarnaast paar jaar mooie XL versies gehad en toen leek men 'minder' niet te accepteren
Dat idee heb ik ook altijd gehad.

Als er echt niks anders over was dan > Fortarock had ik het idee. Heb er zelf ook leuke edities mee mogen maken.

Toen ze met MOJO in zee gingen hoopte ik eigenlijk dat ze de kant van Graspop, Hellfest, Wacken op konden gaan. Meerdaags zonder camping is ook nooit handig geweest.

Ik blijf het idee hebben dat Fortarock veel meer potentie had dan dat er uit gehaald is.
pi_189697854
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook altijd gehad.

Als er echt niks anders over was dan > Fortarock had ik het idee. Heb er zelf ook leuke edities mee mogen maken.

Toen ze met MOJO in zee gingen hoopte ik eigenlijk dat ze de kant van Graspop, Hellfest, Wacken op konden gaan. Meerdaags zonder camping is ook nooit handig geweest.

Ik blijf het idee hebben dat Fortarock veel meer potentie had dan dat er uit gehaald is.
Jup, ze verloren de strijd toen ze de kleinere acts als headliner moesten neerzetten en je die bands ook voor een tientje meer op Graspop kon zien en dan wél met een grote headliner.

Als men inderdaad wat meer had gegund en geïnvesteerd dan had het zeker wel wat kunnen worden, maar dan inderdaad meerdaags met camping en gewoon paar knallers.

Wellicht durfde LiveNation het niet aan en waren ze bang dat ze dan teveel van Graspop af zouden snoepen
pi_189698031
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:28 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Jup, ze verloren de strijd toen ze de kleinere acts als headliner moesten neerzetten en je die bands ook voor een tientje meer op Graspop kon zien en dan wél met een grote headliner.

Als men inderdaad wat meer had gegund en geïnvesteerd dan had het zeker wel wat kunnen worden, maar dan inderdaad meerdaags met camping en gewoon paar knallers.

Wellicht durfde LiveNation het niet aan en waren ze bang dat ze dan teveel van Graspop af zouden snoepen
Ik denk meer dat ze bang zijn om Pinkpop in de weg te zitten. Zo ook met het SOAD verhaal een paar jaar terug.

Maar goed nu staat SOAD op 3 juni dus in een uitverkocht ZiggoDome weer. 8)7 8)7

Anyway, ik denk oprecht dat "volume" de sleutel had kunnen zijn voor Fortarock. Ik bedoel:



of



Zo heel moeilijk kon het toch niet zijn. En dat NL misschien niet het metal land is van Europa kan ik best geloven (al hoewel er uit onze scene ook genoeg goede dingen komt). Maar is een België dan dat zoveel meer dan NL?

Volgens mij zit Graspop nu ook echt in zijn glorie jaren de laatste tijd, en uitgerekend dan gaat Fortarock onderuit.

Klacht 2: Nergens een artikel over dit te vinden bij 3FM of een 3voor12. Zegt misschien dan ook wel weer wat over de muziek media in NL.

[ Bericht 13% gewijzigd door indiaantje89 op 30-10-2019 13:57:48 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 oktober 2019 @ 18:10:32 #105
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189702079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:45 schreef indiaantje89 het volgende:

Klacht 2: Nergens een artikel over dit te vinden bij 3FM of een 3voor12. Zegt misschien dan ook wel weer wat over de muziek media in NL.

Dat muziek media in NL verrot is heeft Floor Jansen de afgelopen weken wel pijnlijk duidelijk gemaakt toch. Er zijn genoeg mensen die bepaalde soorten metal zouden waarderen, maar er nooit mee in aanmerking komen mede dankzij de media die altijd maar dezelfde riedeltjes herhaalt.
pi_189710390
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 18:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat muziek media in NL verrot is heeft Floor Jansen de afgelopen weken wel pijnlijk duidelijk gemaakt toch. Er zijn genoeg mensen die bepaalde soorten metal zouden waarderen, maar er nooit mee in aanmerking komen mede dankzij de media die altijd maar dezelfde riedeltjes herhaalt.
Beter laat dan nooit zullen we zeggen: https://3voor12.vpro.nl/u(...)tarock-in-2020~.html
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 oktober 2019 @ 15:11:29 #107
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_189715266
Helaas.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')