Ook ik mag graag op de verbied-mensen klagen maar dat is natuurlijk een vergelijking die nergens over gaat en moet ver afzijdig van deze discussie gehouden worden. Je doet de cause alleen maar schade.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:02 schreef the-eye het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat de vrienden en vriendinnen van de fanatieke anti-rook nazi's er van vinden dat ze niet beffen of pijpen? Aangezien je een grotere kans hebt keelkanker te krijgen van orale sex dan van roken (laat staan van meeroken) moet ik er wel van uitgaan dat ze dat niet doen.
Benieuwd naar de reacties
Dat risico neem ik dan maarquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Ook ik mag graag op de verbied-mensen klagen maar dat is natuurlijk een vergelijking die nergens over gaat en moet ver afzijdig van deze discussie gehouden worden. Je doet de cause alleen maar schade.
Bronnen met bewijs anders aperte onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:02 schreef the-eye het volgende:
Aangezien je een grotere kans hebt keelkanker te krijgen van orale sex dan van roken (laat staan van meeroken)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |