quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.
Ringo zei het het best in post 206 van het vorige deel.
Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.
Dat terzijde is het natuurlijk ook niet de bedoeling, Ryan, dat je zo gaat lopen trollen in dat topic. Dat was je aan het doen en dat weet je maar al te best, met een paar ogenschijnlijk onschuldig ogende posts gooi je het hele topic een compleet andere kant op.
Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.
Het is mijn plan om na Elementaire deeltjes Platform te gaan lezen en daarna Mogelijkheid van een eiland. Volgens mij heb ik dan al zijn romans in chronologische volgorde gelezen. Mogelijk daarna zijn essays. Ik ben geen liefhebber van poëzie, dus zijn poëtisch werk laat ik denk ik achterwege.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef Scaurus het volgende:
Ik ga morgen naar de bieb, kijken of ze nog meer van Houellebecq hebben
Platform lijkt me wel een goede. Iemand gelezen?
Is zeker de moeite waard. In 2001 werd het zowat als profetisch gezien omdat het precies rondom 9/11 uitkwam.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:48 schreef Scaurus het volgende:
Ik ga morgen naar de bieb, kijken of ze nog meer van Houellebecq hebben
Platform lijkt me wel een goede. Iemand gelezen?
Ik ben nu op 3/4 en vind het een erg goed boekquote:
Ik vond het eigenlijk niet een van zijn sterkste boeken. Misschien niet zwartgallig genoeg. En wel weer op het laatst een twist waardoor de wereld weer een positieve draai krijgt. Dat vind ik altijd jammer. Daarom vind ik Platform eigenlijk zijn beste boek, waarin de hoofdfiguur uiteindelijk eenzaam sterft in een Thais hotel. Om te lezen vond ik elementaire deeltjes het beste, maar dat werd dan weer verprutst door zo'n New-Age einde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:31 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Ik ben nu op 3/4 en vind het een erg goed boek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |