abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169212396
Naar de sauna gegaan en lekker over die gloeiende kolen lopen pissen...
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:07:29 #77
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_169213520
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:24 schreef hoechst het volgende:
Wat zal het lekker hebben geroken in die sauna.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  woensdag 1 maart 2017 @ 08:58:09 #78
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_169214198
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind heel veel dat hier genoemd wordt niet echt bizar ;(
Verras ons eens dan :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:03:02 #79
456432 Kamina
Tenacious!
pi_169214239
quote:
Gezien alle stoom die daarbij ontstaat, heb je feitelijk over jezelf staan pissen.
1 + 1 = blauw
pi_169214259
quote:
Deze is te grappig!
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169214326
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:03 schreef Kamina het volgende:

[..]

Gezien alle stoom die daarbij ontstaat, heb je feitelijk over jezelf staan pissen.
Dit topic is niet de plek voor geile sexverhaaltjes.
pi_169215270
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:04 schreef raspberryPi het volgende:

[..]

Deze is te grappig!
Whahah
  woensdag 1 maart 2017 @ 14:31:28 #83
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_169219595
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:03 schreef Kamina het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:54:44 #84
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_169222424
Voornamelijk sexuele dingen eigenlijk..

* Toen ik 15 was op vakantie met m'n ma, heb ik me in de sauna van het hotel laten aftrekken door een vent, en hem ook afgetrokken.
Puur hoe het gegaan is, en naief als ik was, zou het eigenlijk onder pedofilie moeten vallen voor hem, maar ik heb er geen spijt van want ik vond het lekker en was m'n eerste sexuele ervaring (behalve fappen natuurlijk)

* Nadat ik m'n vriendin was kwijtgeraakt was op m'n 21e, in een rare periode terecht gekomen. Heb toen ook afgesproken met 2 jongens online (afzonderlijke situaties) omdat ik sexueel gefrustreerd was, en veel te vaak geil en nieuwsgierig.
Ook geen spijt van die ervaringen. 't was leuk en geil :)

* Nog wat gebeurd bij een vriend thuis dat toch net ff te bizar is, zelfs voor hier :X Het was iig niet met een van de mensen in huis..

*die 3 gebeurtenissen ook in uitgebreide vorm uitgetikt, om na te lezen en geil van te worden.

* Daarna een meisje leren kennen dat 16 jaar was, echt superduperultramega verliefd geworden O+ En dat gevoel nooit los kunnen laten, ondanks een paar on/off relaties .. echt een Ross & Rachel maar dan zonder het happy einde:{

* paar keer vreemd gegaan met said ex, in het begin van m'n huidige relatie, en later toen het superslecht ging en ik al maanden zat na te denken om het uit te maken..
Kwam haar plotseling tegen ergens bij de boodschappen en m'n knieen werden weer zwak O+
Tijdje aangekloot, en m'n gf gedumpt voor haar, om 2 dagen later door die ex gedumpt te worden wegens.. nou ja redenen :$
Hart gebroken, nooit genezen.

KEIharde karma, en verdiend ook. Ik was geen goed persoon om zo over iedereens gevoelens heen te schijten.

*fantasieen gehad over m'n jongere nichtje, die op de een of andere manier sprekend op m'n ex begint te lijken nu ze ouder wordt :X

* Ik heb een filmpje van mezelf opgenomen aftrekkend en die online gezet, vond ik zo spannend dat het er meerdere zijn geworden en ik vind het een supergeil idee dat mensen me zien spelen en klaarkomen, ook al ben niet niet zo groot beneden :)
Heb dat ook veelvuldig in whisper en twitter etc zitten spammen voor zoveel mogelijk views.
En morgen weer een nieuwe opnemen, can't wait :)

Verder behoorlijke gedetailleerde geweldadige gedachtes over mensen die ik niet mag, bepaalde collega en schoonmoeder bijvoorbeeld..
Als die een ongeluk zouden hebben zou ik het met gebak vieren.

Verder niets bijzonder dat ik 123 kan bedenken.. jongen die me pestte met z'n hoofd tegen een tafel geslagen dat z'n tanden eruit laten, Winkelwagentje-sufen op een parkeerplaats tot *bonk* etc. :P

[ Bericht 5% gewijzigd door BlackEyedAngel op 01-03-2017 17:08:20 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_169224991
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:54 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Voornamelijk sexuele dingen eigenlijk..

* Toen ik 15 was op vakantie met m'n ma, heb ik me in de sauna van het hotel laten aftrekken door een vent, en hem ook afgetrokken.
Puur hoe het gegaan is, en naief als ik was, zou het eigenlijk onder pedofilie moeten vallen voor hem, maar ik heb er geen spijt van want ik vond het lekker en was m'n eerste sexuele ervaring (behalve fappen natuurlijk)

* Nadat ik m'n vriendin was kwijtgeraakt was op m'n 21e, in een rare periode terecht gekomen. Heb toen ook afgesproken met 2 jongens online (afzonderlijke situaties) omdat ik sexueel gefrustreerd was, en veel te vaak geil en nieuwsgierig.
Ook geen spijt van die ervaringen. 't was leuk en geil :)

* Nog wat gebeurd bij een vriend thuis dat toch net ff te bizar is, zelfs voor hier :X Het was iig niet met een van de mensen in huis..

*die 3 gebeurtenissen ook in uitgebreide vorm uitgetikt, om na te lezen en geil van te worden.

* Daarna een meisje leren kennen dat 16 jaar was, echt superduperultramega verliefd geworden O+ En dat gevoel nooit los kunnen laten, ondanks een paar on/off relaties .. echt een Ross & Rachel maar dan zonder het happy einde:{

* paar keer vreemd gegaan met said ex, in het begin van m'n huidige relatie, en later toen het superslecht ging en ik al maanden zat na te denken om het uit te maken..
Kwam haar plotseling tegen ergens bij de boodschappen en m'n knieen werden weer zwak O+
Tijdje aangekloot, en m'n gf gedumpt voor haar, om 2 dagen later door die ex gedumpt te worden wegens.. nou ja redenen :$
Hart gebroken, nooit genezen.

KEIharde karma, en verdiend ook. Ik was geen goed persoon om zo over iedereens gevoelens heen te schijten.

*fantasieen gehad over m'n jongere nichtje, die op de een of andere manier sprekend op m'n ex begint te lijken nu ze ouder wordt :X

* Ik heb een filmpje van mezelf opgenomen aftrekkend en die online gezet, vond ik zo spannend dat het er meerdere zijn geworden en ik vind het een supergeil idee dat mensen me zien spelen en klaarkomen, ook al ben niet niet zo groot beneden :)
Heb dat ook veelvuldig in whisper en twitter etc zitten spammen voor zoveel mogelijk views.
En morgen weer een nieuwe opnemen, can't wait :)

Verder behoorlijke gedetailleerde geweldadige gedachtes over mensen die ik niet mag, bepaalde collega en schoonmoeder bijvoorbeeld..
Als die een ongeluk zouden hebben zou ik het met gebak vieren.

Verder niets bijzonder dat ik 123 kan bedenken.. jongen die me pestte met z'n hoofd tegen een tafel geslagen dat z'n tanden eruit laten, Winkelwagentje-sufen op een parkeerplaats tot *bonk* etc. :P
bizar.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169229355
Heb toen ik jong was wel eens belletje-trek gedaan.
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:19:03 #87
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_169236562
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
Heb toen ik jong was wel eens belletje-trek gedaan.
Hard-core! _O_ :P
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')