abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168588244
http://www.doorbraak.eu/l(...)-neo-nazi-strategie/

Volgens de linkse site "Doorbraak.eu" kreeg dat Canadese joch de instructies van Paul Cliteur van het Humanistisch Verbond.
Want het is één groot netwerk. NIks lone wolf....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_168589282
Ben weleens benieuwd wat die voedingsbodem van Paul Cliteur dan mag zijn. Die man hoor ik louter goede dingen roepen (tenzij iemand me van het tegendeel kan bewijzen).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_168589910
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:52 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.doorbraak.eu/l(...)-neo-nazi-strategie/

Volgens de linkse site "Doorbraak.eu" kreeg dat Canadese joch de instructies van Paul Cliteur ..
Ik lees op je link niks over instructies van Cliteur aan die Canadese terrorist.
pi_168589967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:29 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben weleens benieuwd wat die voedingsbodem van Paul Cliteur dan mag zijn. Die man hoor ik louter goede dingen roepen (tenzij iemand me van het tegendeel kan bewijzen).
http://politiek.tpo.nl/20(...)ch-islamdebat-balie/

"The shit hit the fan"
bij het islamdebat een paar dagen geleden.
pi_168590054
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik lees op je link niks over instructies van Cliteur aan die Canadese terrorist.
quote:
Organisaties, partijen en individuen aan beide kanten van de Atlantische Oceaan gebruiken dezelfde begrippen, spreken in dezelfde terminologie en maken dezelfde analyses. Donald Trump, Steve Bannon, Marine Le Pen, AfD, de Identitairen, Wim van Rooy, Paul Cliteur, Thierry Baudet, Geert Wilders, Martin Bosma en anderen spreken deze taal. En hun boeken, interviews en lezingen vormen de voedingsbodem waardoor ‘lone wolves’ als Alexandre Bissonnette hun ideeën krijgen en aanslagen plegen.
Volgens doorbraak.eu zijn er op rechts geen lone wolfes. En iedereen komt bij elkaar op de koffie. Cliteur is een betrekkelijk nieuwe eend in de bijt, maar hoort er helemaal bij sinds een paar dagen (het debat bij "de balie") en sindsdien is hij (volgens doorbraak.eu) het lichtend voorbeeld voor de anti-islam-terreur.
Deze zelfde site (naast krapuul) vindt ook dat alle anti-moskee-terreur door Wilders komt.
pi_168590382
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

http://politiek.tpo.nl/20(...)ch-islamdebat-balie/

"The shit hit the fan"
bij het islamdebat een paar dagen geleden.
ik heb dat debat gezien en wat artikelen daarover (inclusief bovenstaande volgens mij, alleen even geen tijd nu om nog een keer door te lezen), maar daar heb ik nog steeds geen gekke dingen van hem gehoord volgens mij.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_168590720
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:14 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik heb dat debat gezien en wat artikelen daarover (inclusief bovenstaande volgens mij, alleen even geen tijd nu om nog een keer door te lezen), maar daar heb ik nog steeds geen gekke dingen van hem gehoord volgens mij.
Nee, maar er is een steeds groter polariserende kloof tussen mensen die gevaren zien in islamitisch (religieus fanatiek) gedachtengoed en mensen die moslims als groep/ras zien en iedere kritiek daarop als racisme ervaren.
Een compleet andere interpretatie van dezelfde feiten.
pi_168590879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Nee, maar er is een steeds groter polariserende kloof tussen mensen die gevaren zien in islamitisch (religieus fanatiek) gedachtengoed en mensen die moslims als groep/ras zien en iedere kritiek daarop als racisme ervaren.
Een compleet andere interpretatie van dezelfde feiten.
Volgens mij zijn we het compleet eens.
pi_168590950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de mensen die je als laatst noemt zeldzaam.
pi_168591001
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de mensen die je als laatst noemt zeldzaam.
Weliswaar zeldzaam, maar zeer hardnekkig. Lees maar eens krapuul.nl, indymedia, doorbraak.eu, en de schrijfselen van ene "Joke Kaviaar". Mensen die Volkert van der Graaf heten zijn ook zeldzaam. Desalniettemin vormen ze wel een potentieel probleem.
pi_168591995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:

Volgens doorbraak.eu zijn er op rechts geen lone wolfes.
Als je mensen als Mair, Breivik, Rooff en de Canadees beziet in die stromingen van radikaalrechts en extreemrechts dan kun je best wel melden dat die lone wolfes niet zo lone zijn.
Ze bezochten enge websites en Mair (moordenaar Jo Cox) was ook lijfelijk lid van een extreemrechtse club 'britain first' ( die binnen een paar uur na het nieuws over de moord ontkende dat de moordenaar uit hun kringen was)

Het artikel benoemt een aantal ideologische overeenkomsten van diverse mensen en stromingen, maar het zegt niks over instructies van Paul Cliteur aan die Canadees.
pi_168593235
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 15:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Als je mensen als Mair, Breivik, Rooff en de Canadees beziet in die stromingen van radikaalrechts en extreemrechts dan kun je best wel melden dat die lone wolfes niet zo lone zijn.
Ze bezochten enge websites en Mair (moordenaar Jo Cox) was ook lijfelijk lid van een extreemrechtse club 'britain first' ( die binnen een paar uur na het nieuws over de moord ontkende dat de moordenaar uit hun kringen was)

Het artikel benoemt een aantal ideologische overeenkomsten van diverse mensen en stromingen, maar het zegt niks over instructies van Paul Cliteur aan die Canadees.
Je moet t ook niet helemaal letterlijk nemen. Feit is wel dat wordt gesuggereerd dat bv Cliteur het ideeengoed etaleert waartoe een ander dergelijke terreur begint.
  woensdag 1 februari 2017 @ 17:31:18 #213
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_168595121
De wereld is klein en we maken er een zooitje van. Het is maar een klein aardbol. In plaats van met elkaar ruziën en elkaar bannen moeten we samenwerken en uitzoeken wat er nog meer is buiten deze knikker, wat is het doel van het leven en hoe het leven is ontstaan etc.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_168597877
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 16:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je moet t ook niet helemaal letterlijk nemen. Feit is wel dat wordt gesuggereerd dat bv Cliteur het ideeengoed etaleert waartoe een ander dergelijke terreur begint.
Cliteur heeft ook ideeën die een voedingsbodem zijn voor mensen die terreur willen.
Wat heel anders is dat Cliteur de directe oorzaak is van het geweld . Het is een lul, maar niet zo.
Het artikel beweert dat ook niet zo over Cliteur
  woensdag 1 februari 2017 @ 19:36:15 #215
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168598132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 14:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Weliswaar zeldzaam, maar zeer hardnekkig. Lees maar eens krapuul.nl, indymedia, doorbraak.eu, en de schrijfselen van ene "Joke Kaviaar". Mensen die Volkert van der Graaf heten zijn ook zeldzaam. Desalniettemin vormen ze wel een potentieel probleem.
waarom zou ik in godsnaam dit soort sites moeten gaan lezen, hobbyisten met teveel tijd en te weinig verstand ... ik stap nooit waarom alt-rechts zo gefascineerd is met linkse zooi
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168606836
De TT :') schietpartij :')
Reden om Fok niet serieus te nemen
Geen sig.
pi_168607910
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:36 schreef Re het volgende:

[..]

waarom zou ik in godsnaam dit soort sites moeten gaan lezen, hobbyisten met teveel tijd en te weinig verstand ... ik stap nooit waarom alt-rechts zo gefascineerd is met linkse zooi
omdat..... Volkert van der Graaf......
Geen aanhang, maar wel een wapen....
  donderdag 2 februari 2017 @ 07:09:08 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_168608054
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 05:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

omdat..... Volkert van der Graaf......
Geen aanhang, maar wel een wapen....
iedereen neemt inspiratie op, ook de zieken van geest
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_168608513
quote:
3s.gif Op donderdag 2 februari 2017 07:09 schreef Re het volgende:

[..]

iedereen neemt inspiratie op, ook de zieken van geest
Gezien hun gemakkelijk keuze voor geweld, is het wel handig om de ideëen/werkwijzen van extreem (links en rechts) in de gaten te ouden.
pi_168608680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 19:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Cliteur heeft ook ideeën die een voedingsbodem zijn voor mensen die terreur willen.
Wat heel anders is dat Cliteur de directe oorzaak is van het geweld . Het is een lul, maar niet zo.
Het artikel beweert dat ook niet zo over Cliteur
Ben nog steeds benieuwd wat die ideeën dan wel niet zijn, want zo wordt 'voedingsbodem' wel een heel hol en betekenisloos begrip.

Ik kan ook op straat lopen, en een klap krijgen van een voorbijganger die vond dat mijn blik richting zijn kant voedingsbodem voor geweld was.
pi_168609555
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:36 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ben nog steeds benieuwd wat die ideeën dan wel niet zijn, want zo wordt 'voedingsbodem' wel een heel hol en betekenisloos begrip.

Ik kan ook op straat lopen, en een klap krijgen van een voorbijganger die vond dat mijn blik richting zijn kant voedingsbodem voor geweld was.
Tsja, toch zullen extremistische groeperingen hun (veelal gematigde) tegenstanders de mond kunnen snoeren door te stellen dat alle groepen behalve zijzelf voedingsbodem zijn voor terreur. En zo kunnen ze ook hun eigen terreur (vuistslagen tegen hun collega-extremisten van de andere kant) goedpraten.
pi_168610601
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:36 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

islamietenhaat, islamieten als een bedreiging zien
Dat hebben Breivik en die Canadees gemeenschappelijk en Cliteur propageert dat ook met een intellectueel sausje.
pi_168610713
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 10:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

islamietenhaat, islamieten als een bedreiging zien
Dat hebben Breivik en die Canadees gemeenschappelijk en Cliteur propageert dat ook met een intellectueel sausje.
Kun je dit met quotes staven? Het is makkelijk om iemand als een islamietenhater weg te zetten, maar in mijn ervaring gebeurt dat bijna eigenlijk altijd door mensen die kritiek op islam verwarren met kritiek/haat op moslims. (zijn ook vaak dezelfde mensen die volharden dat mensen zoals ik die dit verschil aangeven, eigenlijk ook stiekem moslimhaters zijn, omdat dat verschil eigenlijk niet bestaat, of dat het een gemakkelijke manier is om moslimhaat te verhullen. Zo'n beetje wat je ook insinueert met je 'intellectuele sausje').

Mocht je specifieke quotes kunnen vinden die wel degelijk aantonen dat hij een moslimhater is dan neem ik mijn woorden terug uiteraard. Ik denk echter dat het een stuk genuanceerder is dan dat.
pi_168778323
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah. Absoluut niet iedereen is welkom in de moskee. Geloof me. Oh en:

Trump: iedereen is straks weer welkom, na een controle.

Statement Regarding Recent Executive Order Concerning Extreme Vetting

“America is a proud nation of immigrants and we will continue to show compassion to those fleeing oppression, but we will do so while protecting our own citizens and border. America has always been the land of the free and home of the brave.

We will keep it free and keep it safe, as the media knows, but refuses to say. My policy is similar to what President Obama did in 2011 when he banned visas for refugees from Iraq for six months. The seven countries named in the Executive Order are the same countries previously identified by the Obama administration as sources of terror. To be clear, this is not a Muslim ban, as the media is falsely reporting.

This is not about religion - this is about terror and keeping our country safe. There are over 40 different countries worldwide that are majority Muslim that are not affected by this order. We will again be issuing visas to all countries once we are sure we have reviewed and implemented the most secure policies over the next 90 days.

I have tremendous feeling for the people involved in this horrific humanitarian crisis in Syria. My first priority will always be to protect and serve our country, but as President I will find ways to help all those who are suffering.”
(1) Op basis van wat moet ik je geloven, een ervaring die je ooit hebt opgedaan? Dan kies ik liever mijn eigen ervaringen die het tegenspreken wat jij beweert. Een moskee an sich is en hoort open te zijn voor een ieder, het is namelijk een van de "poorten" tot de Islam.

(2) Leuk dat je dat plakt, maar noem eens een Irakeze of Iraanse immigrant die terroristische activiteiten in de VS hebben gepleegd; gaat je niet lukken. Andersom kan ik dat wel doen van landen zoals Saudië en Egypte - beide landen die niet op de lijst staan.

Je hebt het over nuance maar dat ontbreekt bij jou blijkbaar ook. Gelukkig hebben de hoogste rechters dit verbod door de shredder gehaald.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')