abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2024 @ 22:42:32 #51
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_213875767
Was het er in het centrum nog steeds hoofdzakelijk Aziatisch?
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator dinsdag 11 juni 2024 @ 23:51:03 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_213876231
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
En we zijn weer terug. Geen heel reisverslag, maar hieronder wel flink wat foto's (lang niet allemaal) in de spoiler. Wat een mooie stad. Overal waar je keek kon je wel een goede foto maken. Waren wat werkzaamheden bij bepaalde bezienswaardigheden maar dat maakte het wow-effect niet minder. Londen blijft onze favoriete stad binnen Europa, maar Wenen staat er niet heel veel achter en puur op de architectuur zouden ze het gewoon winnen. Dagje Bratislava was ook erg leuk. Geen hele toeristische stad, maar genoeg moois te zien voor een dagje. Wenen was goed ingesteld op toeristen. Schone straten, veel openbare wc's, alles goed aangegeven, veel bij vul plekjes voor je waterfles, veel Engels, en niet heel duur. Prima voor een paar dagen weg!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een paar van Bratislava, gezien die volgens mij geen eigen topic heeft, en anders excuus :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele mooie foto’s _O_ Ik vond Wenen ook een erg mooie stad! Wij waren er midden in coronatijd dus het was ook relatief rustig. Wil er zeker nog eens heen :Y
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_213876305
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Was het er in het centrum nog steeds hoofdzakelijk Aziatisch?
Vooral heel veel schoolreisjes toen wij er waren, verder leek het vrij rustig, niet heel veel bus tours zeg maar.
pi_213876331
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 00:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Vooral heel veel schoolreisjes toen wij er waren, verder leek het vrij rustig, niet heel veel bus tours zeg maar.
Ik was er in 2016, toen was het centrum echt half aziatisch, in lange rijen bij de diverse musea etc.
Mooi dat het nu beter was :)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_214214638
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

En een paar van Bratislava, gezien die volgens mij geen eigen topic heeft, en anders excuus :@

Is dat een beetje te doen als dagtrip vanuit Wenen? Ik zit eind van de maand een week lang in Wenen, bijna aan het centraal station, dus zit een beetje te kijken of ik naast de benen in wenen ook de trein naar ber... bratislava kan pakken. Lijkt alleen niet een hele goede aansluiting te zijn...
pi_214214683
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 21:07 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Is dat een beetje te doen als dagtrip vanuit Wenen? Ik zit eind van de maand een week lang in Wenen, bijna aan het centraal station, dus zit een beetje te kijken of ik naast de benen in wenen ook de trein naar ber... bratislava kan pakken. Lijkt alleen niet een hele goede aansluiting te zijn...
Ging prima. Directe trein, je doet er een uurtje over. Het station van Bratislava ligt wat buiten de stad, maar er gaat een bus die vertrekt vlak buiten het treinstation. Of je kan lopen (wat wij gedaan hebben) met Google Maps erbij, was vrijwel enkel rechtdoor lopen, deden er 40 minuten over. Je komt onderweg (als je loopt) ook langs de UVO tower waar je omhoog kan voor een mooi uitzicht over de stad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')