We houden toch wel van wimderon hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:47 schreef hhh38 het volgende:
Waarom blijven jullie op die jongen reageren?
Mmh nee...quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Froome gaat verliezen van Quintana.
Een van de meest lachwekkende Tour winnaars ooit. Daarna ook nooit meer iets klaar gespeeld in een grote ronde.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:56 schreef opgebaarde het volgende:
Toen Froome in de remmen kneep om Wiggins niet te lossen, was dat in de elfde etappe van 2012?
Zonder terugrons
het was van 2005 geleden dat er na 4 etappes nog geen uitvaller wasquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:03 schreef Columbiafan het volgende:
Na 5 ritten nog geen enkele opgave. Dat lijkt me vrij uitzonderlijk.
Toen is Syntix geboren? * opgebaarde pinkt traantje wegquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van de meest lachwekkende Tour winnaars ooit. Daarna ook nooit meer iets klaar gespeeld in een grote ronde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de proloog erbij precies 2 minuten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij verloor in die tijdritten in totaal nog geen 2 minuten. Het was achteraf voor Wiggo mazzel dat hij op etappe 3 Boulogne Sur Mer al 1:30 op Froome had waardoor toen bleek hoe de verhoudingen waren. Als ze anders met zo ongeveer dezelfde tijd de waren gaan rijden had het wel eens een ander verhaal kunnen worden. Want dat halve minuutje in de eerste tijdrit was ook geen wereldschokkend verschil.
quote:Tom Dumoulin kan dit jaar een goed klassement in de Tour vergeten. In de vijfde etappe naar Le Lioran verloor hij 23.45 minuten op de nieuwe geletruidrager Greg van Avermaet. Dumoulin heeft nooit expliciet gezegd voor het klassement te gaan, maar de 98ste plek in de eerste bergrit, valt hem tegen. "Ik was niet zo goed als ik had gehoopt."
"Toen ik moet lossen, dacht ik wel: het heeft geen zin om aan te klampen, dit is een mooie dag om tijd te verliezen. Dus ik heb niet meer aangedrongen, maar in eerste instantie had ik de benen gewoon niet."
Dumoulin richt zich nu op de twee tijdritten die in de tweede en derde week op het programma staan. "Ik wist dat het klassement een onwaarschijnlijk scenario was. Dat wist ik voor de Tour al na een valpartij en toen ik een beetje ziek was. Dan heeft het ook geen zin vandaag te forceren. Nu sta ik op veel tijd, de komende dagen is er in de ontsnappingen veel mogelijk."
Wanneer we Dumoulin in de aanval zien, laat de Limburger nog in het midden. "Zodra ik me weer goed voel. Als ik in de ontsnapping zit, wil ik winnen. Misschien is dat over twee dagen, misschien over een week. Ik ga niet mee om met mijn kop in beeld te rijden."
Het niveau tijdens die TdF was ook zoveel lager dan de jaren daarnaquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een van de meest lachwekkende Tour winnaars ooit. Daarna ook nooit meer iets klaar gespeeld in een grote ronde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof hij ooit klassement aspiraties had nu die al aan het focussen was op die kansloze Rio missie van hem.quote:
Rio Tijdrit Kansloos?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof hij ooit klassement aspiraties had nu die al aan het focussen was op die kansloze Rio missie van hem.
We zullen het zien bij de eerste TT hier bij de TdF hoe zijn niveau is, ik heb er niet veel vertrouwen in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |