Ze moeten alle verdragen die de EU met de rest van de wereld heeft zelf opnieuw uitonderhandelen, binnen twee jaar. Dan kun je denk ik bijna per definitie niet de beste deal voor jezelf regelen.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap niet geheel wat je bedoelt, kan je het verduidelijken?
Waarschijnlijk doelt hij op het feit dat "het onderste uit de kan halen" tijd kost. En als je maar twee jaar hebt, dan zal je niet bij iedereen die tijd daar in kunnen steken.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snap niet geheel wat je bedoelt, kan je het verduidelijken?
goed punt. Tijd en expertise hierin zullen een issue worden.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze moeten alle verdragen die de EU met de rest van de wereld heeft zelf opnieuw uitonderhandelen, binnen twee jaar. Dan kun je denk ik bijna per definitie niet de beste deal voor jezelf regelen.
Vooral expertise, aangezien vrijwel alle onderhandelingen voor economische zaken waren uitbesteed aan de EU is er vrijwel niemand in het VK met de benodigde kennis en ervaring.quote:Op maandag 27 juni 2016 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
goed punt. Tijd en expertise hierin zullen een issue worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |