quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
Zie je zelden dat de coach zo in het middelpunt staat. Mooi dit.
Zeker! MAAR WE ZIJN NOG NIET KLAARquote:
Ik ga behoorlijk wat wedstrijden van het EK missen, zeker de groepsfase. Die interesseert mij ook bijzonder weinig op enkele wedstrijden na verder.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Zeker! MAAR WE ZIJN NOG NIET KLAAR
We hebben het EK nog!
#DieMannschaft
Het zou ook fijn zijn als ze die spelers met die belachelijke aanlopen eens zouden bestraffen. Ik weet dat zoals ze het nu doen niet verboden is, maar je moet gewoon op die bal af rennen en niet dat kinderachtige gedoe met inhouden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:35 schreef wimderon het volgende:
Bizar dat scheidsrechters nooit optreden tegen keepers die bij een penalty al bijna op de 5 meter staan voordat er geschoten wordt. Burki deed het elke keer.
Daarom wel prima dat Bayern hem won, ondanks Pep.
15 jaar geleden zat elke coach nog rustig in de dugout. Nu probeert elke coach Simeone of Guardiola te imiteren.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond juist dat Neuer vervelend deed door als een aap te springen in zijn doel vlak voor het fluitsignaal.
Jammer, had het Dortmund wel gegund. Die theatrale Guardiola vind ik maar een engnek.. Waar ik mij ook altijd over verbaas is al die wilde armgebaren van coaches langs de zijlijn, Guardiola is er een meester in. Wat is dat verdorie voor interessantdoenerij.. Als ik speler was zou ik er niet eens op letten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |