is al niet meer zoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
Bovendien: wat hier naartoe komt, zijn overwegend mannen. ...
Als ik jouw reacties zo lees weet ik meteen weer wat voorbarig betekent. Het vooraf invullen wat een ander gaat denken is zo'n deel daarvan.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
makkelijk he, mensen wegzetten als dom en voorbarig![]()
Volgens mij weet je niet eens wat voorbarig is
Zoals eerder al opgemerkt door iemand, staan er hele dorpen leeg in Frankrijk en weet ik veel waar. Het gaat natuurlijk nooit gebeuren dat burgers uit hun huis worden gezet, om de vluchtelingen een plekje te kunnen geven.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:06 schreef frietenstamp het volgende:
Slim bedacht. Huizen weggeven in de illegalenmagneten. Kunnen er zo wel 10 per kot weggedouwd worden ipv 1 single autochtone hipster. Oorspronkelijke bewoners trekken weg, hele wijken komen vrij.
Indirect wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zoals eerder al opgemerkt door iemand, staan er hele dorpen leeg in Frankrijk en weet ik veel waar. Het gaat natuurlijk nooit gebeuren dat burgers uit hun huis worden gezet, om de vluchtelingen een plekje te kunnen geven.
Dat zou wel echt schandelijk zijn. Heb je een voorbeeld?quote:
Sociale 'scheefwoners'(kutterm) langzaam maar zeker uit hun huizen gedreven door belachelijke inkomensafhankelijke huurverhogingen. Zodat ze oprotten en er meer plek is voor lagere inkomens die een sociale huurwoning willen hebben. En voila, welke doelgroep hebben we het dan over? Juist, de parasieten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat zou wel echt schandelijk zijn. Heb je een voorbeeld?
De scheefwoners?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sociale 'scheefwoners'(kutterm) langzaam maar zeker uit hun huizen gedreven door belachelijke inkomensafhankelijke huurverhogingen. Zodat ze oprotten en er meer plek is voor lagere inkomens die een sociale huurwoning willen hebben. En voila, welke doelgroep hebben we het dan over? Juist, de parasieten.
Het is alleen een beetje jammer dat in tegenstelling tot de staten in de VS, de verschillende landen in Europa qua cultuur, taal en nog veel meer andere dingen weinig gemeenschappelijk hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:54 schreef Megumi het volgende:
Stapje verder want zo mooi is dat niet is bijvoorbeeld het einde van de EU. Zelf ben ik juist namelijk een voorstander van een federaal Europa naar Amerikaans, Canadees voorbeeld.
Aah, op die manier. Wel goed punt imo, de overheid zou is wat moeten doen aan die schandalige huurverhogingen. Als ik de termen zo bekijk huur ik ook scheef.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sociale 'scheefwoners'(kutterm) langzaam maar zeker uit hun huizen gedreven door belachelijke inkomensafhankelijke huurverhogingen. Zodat ze oprotten en er meer plek is voor lagere inkomens die een sociale huurwoning willen hebben. En voila, welke doelgroep hebben we het dan over? Juist, de parasieten.
Wat een onzin, ik kan er niet meer van maken. Onderbouw je aanname is met feiten.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:59 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Verschillende landen in Europa qua cultuur, taal en nog veel meer andere dingen weinig gemeenschappelijk hebben
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:04 schreef bluemoon23 het volgende:
Ben je nu aan het trollen of wat![]()
Wel eens de grens over geweest ?
En straks weer lekker de rente gaan verhogen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 20:31 schreef VeX- het volgende:
Dit is echt pure onzin.
En de VVD doet er lekker aan mee zodat gewone burgers verplicht zijn het volle pond te betalen voor overbetaalde koopwoningen.
Nee, waarom zou ik?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |