Goede reactie. In lijn met die van mij, wat bepaald geen kwaad kan. Schulting is een solist, die leeft voor aandacht en roem. Als pijpen olympisch wordt, en ze denkt er goud en aandacht mee te kunnen genereren, neemt ze daaraan deel.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:11 schreef AgnesGru het volgende:
Ter Mors over selecteren Schulting: 'Een bom, ik had deze keuze niet gemaakt'
https://nos.nl/video/2597(...)e-keuze-niet-gemaakt
Jorien
Verder alles goed met je?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:17 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Goede reactie. In lijn met die van mij, wat bepaald geen kwaad kan. Schulting is een solist, die leeft voor aandacht en roem. Als pijpen olympisch wordt, en ze denkt er goud en aandacht mee te kunnen genereren, neemt ze daaraan deel.
FTFY!quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:37 schreef Hugo_Treger het volgende:
Een bijzonder zwak besluit. Om hondsberoerd van te worden, zelfs. Dit heeft Schulting voor een groot deel aan pannenkoek Ritsma Remy de Wit te danken, die er bij de langebaanselectie een pleuriszooi van maakte. De ophef die daarvan het gevolg was hebben Kersthof en kornuiten willen vermijden.
https://www.eurosport.nl/(...)23259276/story.shtmlquote:Suzanne Schulting start dit weekend niet op het EK shorttrack in Tilburg, maar was wel onderwerp van gesprek omdat Diede van Oorschot wel aan de start verschijnt op het EK. Van Oorschot is de laatste afvaller voor de Olympische Spelen en moest een zware klap verwerken.
Nu is Schulting in principe reserve bij de OS voor de relay. Dus hoeft niet perse een probleem te zijn. Al was een wedstrijdje rijden ter voorbereiding wel zeker handig te zijnquote:Op donderdag 15 januari 2026 13:31 schreef Em31 het volgende:
Dit voelt zo wel een beetje als de TP bij het schaatsen.Het zou toch ook wel handig zijn om weer een keer een relay te rijden voor Schulting.
![]()
Ik snap dat ze individueel een betere keuze is, maar voor zo’n team kan ik me wel goed voorstellen dat dit best frustrerend is.
Mja, Velzeboer en Schulting hadden al geen hele goede relatie toen beiden nog fulltime aan shorttrack deden, toch had dat weinig effect op de prestaties..quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af hoe populair Suus nu is bij die andere dames
Jezus, weten we in ieder geval nu al hoe de relay afloopt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kos niet op tijd fit dus Zitzak mag mee
Balen zeg! Zag er ook vreselijk uitquote:Op maandag 19 januari 2026 11:50 schreef Szura het volgende:
Valcepina brak bij die val gisteren een scheen- en kuitbeen en kan de Spelen vergeten
Niet officieel, maar zeer waarschijnlijk dit:quote:Op woensdag 21 januari 2026 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten we wie er welke afstand rijdt bij de heren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |