Ik zal naar je zwaaien daarquote:Op zondag 30 november 2025 19:55 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want voor die afstanden heb ik kaartjes :-).
Bizar inderdaad. Maar Zitzak werd op gang geduwd door de grote en sterke Teun Boer, dus dat is ook wel lekker. Friso Emons reed praktisch net zo goed. En Kay Huisman heeft eerder dit seizoen ook super goed gereden en daadwerkelijk aan de OS-tickets bijgedragen. Lullig dat hij vandaag helemaal niet genoemd werd.quote:Op zondag 30 november 2025 19:34 schreef Szura het volgende:
Jeetje, Shitzak die levert, welk universum is dit?
Ik zal terugzwaaien. Wij gaan ook naar schaatsen die dag. Hopelijk is de verbinding met de shorttrackhal een beetje te doen binnen een uur ....quote:Op zondag 30 november 2025 19:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien daar
Hopelijk op tijd vanuit de schaatshal wel
2 uur geloof ik. Dacht schaatsen rond 18u klaar en shorttrack start 20uquote:Op zondag 30 november 2025 19:59 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ik zal terugzwaaien. Wij gaan ook naar schaatsen die dag. Hopelijk is de verbinding met de shorttrackhal een beetje te doen binnen een uur ....
Dat moeten we dan wel redden. Kijk er enorm naar uit. Eerst Conijn naar goud schreeuwen en daarna Xandra en Jens ook. Dat zou mooi zijn :-)quote:Op zondag 30 november 2025 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
2 uur geloof ik. Dacht schaatsen rond 18u klaar en shorttrack start 20u
18.05 (eind) om 20.15 (start) zie ik
Of Joy!quote:Op zondag 30 november 2025 20:25 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Dat moeten we dan wel redden. Kijk er enorm naar uit. Eerst Conijn naar goud schreeuwen en daarna Xandra en Jens ook. Dat zou mooi zijn :-)
O uiteindelijk dus toch maar 2 man op de 1000. Dacht hier ergens te lezen dat er toch genoeg was gedaanquote:Op maandag 1 december 2025 15:13 schreef Szura het volgende:
Overzichtje hoe we ervoor staan
https://nos.nl/artikel/25(...)voor-richting-milaan
500 vrouwen is natuurlijk ook wel de beste individuele kans op medailles. Misschien nog als Jens zin heeft de 500 of 1000 of Xandra op de 1000 als de hoogvorm er toch is.quote:Op zondag 30 november 2025 19:50 schreef franklop het volgende:
Hoop vooral dat er in Milaan geleverd wordt op de 500m vrouwen en 1000m mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |