abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:53:03 #51
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_161810680
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:52 schreef Pascalus het volgende:
Jong PSV, man man man :')
Goede inspiratie voor het eerste wel, soort van
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 29 april 2016 @ 21:53:25 #52
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_161810712
Het eerste seizoen Voetbal op Vrijdag is mij werkelijk uitstekend bevallen overigens ^O^
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_161810729
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze zich probleemloos gaan handhaven. Dat maak jij er van.

Aan ploegen als NAC Breda en NEC kon je het degraderen al veel langer aan zien komen. Dat gevoel heb ik momenteel eerder bij Willem II of Excelsior, verreweg niet bij De Graafschap.
Ik zeg dat de top van de JL niet onderdoet voor De Graafschap. Als dat niet zo is moeten ze het dus makkelijk redden.

En nee, dat laatste zie ik niet zo. Het is wel echt waar dat De Graafschap steeds beter voetbal gaat spelen, maar het stelt nog steeds bar weinig voor. Ze zijn vooral beter gaan verdedigen en minder naïef gaan spelen.

Hoop overigens wel dat ze het redden hoor. Leuke club.
pi_161810964
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik zeg dat de top van de JL niet onderdoet voor De Graafschap. Als dat niet zo is moeten ze het dus makkelijk redden.

En nee, dat laatste zie ik niet zo. Het is wel echt waar dat De Graafschap steeds beter voetbal gaat spelen, maar het stelt nog steeds bar weinig voor. Ze zijn vooral beter gaan verdedigen en minder naïef gaan spelen.

Hoop overigens wel dat ze het redden hoor. Leuke club.
Raar dat je het bar weinig voor vindt stellen. Ze zakten in de tweede seizoenshelft in eigenlijk geen enkel duel door het ijs. Sterk collectief, hebben niet een verzameling spelers die als het er op aan komt vanuit alle hoeken en standen op doel gaan schieten. Ze spelen toch echt veel fatsoenlijker voetbal dan Willem II, Excelsior, Roda JC. Nuchter voetbal, voor een Bambi als Vermeij maakt hij een prima ontwikkeling door, sterk middenveld.
pi_161811033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Raar dat je het bar weinig voor vindt stellen. Ze zakten in de tweede seizoenshelft in eigenlijk geen enkel duel door het ijs. Sterk collectief, hebben niet een verzameling spelers die als het er op aan komt vanuit alle hoeken en standen op doel gaan schieten. Ze spelen toch echt veel fatsoenlijker voetbal dan Willem II, Excelsior, Roda JC. Nuchter voetbal, voor een Bambi als Vermeij maakt hij een prima ontwikkeling door, sterk middenveld.
Ik kijk er bijna elke week naar en behalve hartverwarmend veel strijdlust zie ik er weinig kwaliteit aan.

En ja, Willem II, Roda en Excelsior zijn hartstikke kut. Dat maakt DGS niet ineens beter. Overigens vond ik Excelsior vóór de winter ook een stuk beter presteren dan nu, een beetje het omgekeerde van de Superboeren.
pi_161815792
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

GAE, VVV, NAC, Volendam. Doen echt niet onder voor Excelsior, De Graafschap, Willem II.
Volendam :D :') _O-
  Redactie Sport zaterdag 30 april 2016 @ 09:54:13 #57
274204 crew  Mexicanobakker
pi_161818969
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Goede inspiratie voor het eerste wel, soort van
7-0 zou mooi zijn ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey