Ik zeg dat de top van de JL niet onderdoet voor De Graafschap. Als dat niet zo is moeten ze het dus makkelijk redden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze zich probleemloos gaan handhaven. Dat maak jij er van.
Aan ploegen als NAC Breda en NEC kon je het degraderen al veel langer aan zien komen. Dat gevoel heb ik momenteel eerder bij Willem II of Excelsior, verreweg niet bij De Graafschap.
Raar dat je het bar weinig voor vindt stellen. Ze zakten in de tweede seizoenshelft in eigenlijk geen enkel duel door het ijs. Sterk collectief, hebben niet een verzameling spelers die als het er op aan komt vanuit alle hoeken en standen op doel gaan schieten. Ze spelen toch echt veel fatsoenlijker voetbal dan Willem II, Excelsior, Roda JC. Nuchter voetbal, voor een Bambi als Vermeij maakt hij een prima ontwikkeling door, sterk middenveld.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg dat de top van de JL niet onderdoet voor De Graafschap. Als dat niet zo is moeten ze het dus makkelijk redden.
En nee, dat laatste zie ik niet zo. Het is wel echt waar dat De Graafschap steeds beter voetbal gaat spelen, maar het stelt nog steeds bar weinig voor. Ze zijn vooral beter gaan verdedigen en minder naïef gaan spelen.
Hoop overigens wel dat ze het redden hoor. Leuke club.
Ik kijk er bijna elke week naar en behalve hartverwarmend veel strijdlust zie ik er weinig kwaliteit aan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat je het bar weinig voor vindt stellen. Ze zakten in de tweede seizoenshelft in eigenlijk geen enkel duel door het ijs. Sterk collectief, hebben niet een verzameling spelers die als het er op aan komt vanuit alle hoeken en standen op doel gaan schieten. Ze spelen toch echt veel fatsoenlijker voetbal dan Willem II, Excelsior, Roda JC. Nuchter voetbal, voor een Bambi als Vermeij maakt hij een prima ontwikkeling door, sterk middenveld.
Volendamquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
GAE, VVV, NAC, Volendam. Doen echt niet onder voor Excelsior, De Graafschap, Willem II.
7-0 zou mooi zijn jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goede inspiratie voor het eerste wel, soort van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |