De schaduw van een mens, achtergelaten door de nucleaire flits.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:35 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
En dit is?(iets met een ladder maar dan?)
Waarom verbrandde dat houtwerk niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:34 schreef Eenskijken het volgende:
Jep.. de hitte en kracht die vrijkwam was zo hevig dat men binnen een seconde weggevaagd is. Zo snel dat zelfs dat het object waar diegene voor stond, de schaduw achterliet.
Kan beton zijn, maar terechte vraag.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 07:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Waarom verbrandde dat houtwerk niet?
Het is hout.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kan beton zijn, maar terechte vraag.
Mag de keizer daar op eigen titel spreken?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:31 schreef Bluesdude het volgende:
Keizer Akitho schijnt niet zo dol te zijn op het restauratief Japans nationalisme.
"During World War II, however, fierce battles between Japan and the United States took place on Philippine soil, resulting in the loss of many Filipino lives. This is something we Japanese must long remember with a profound sense of remorse. In particular, in this year of the 70th anniversary of the end of World War II, I offer my deepest condolences to all those who lost their lives then.”
http://www.forbes.com/sit(...)-trying-to-stop-abe/
Kennelijk wel . Ik wist dit ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:57 schreef Viajero het volgende:
Mag de keizer daar op eigen titel spreken?
Hoewel ik het in dit geval met de keizer eens ben lijkt het me toch een slechte zaak als een niet verkozen persoon zo'n invloed heeft op de politiek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kennelijk wel . Ik wist dit ook niet.
Wij zijn gewend aan de Nederlandse monarchie, waar de monarch vooral voor de show is en verdomd goed moet uitkijken wat ie zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |