Ja, maar zelf geen Hell's Angel.... en wat deden de Hell's Angels beetje drugs, body guardje spelen en overal de boel belazeren, boeren en scheten laten en met hun overjarige pensen en meelijwekkende tattoe's op een motor hangen? O, ja, en Lenferink een stomp voor zijn harsens geven, maar dat wilde iedereen al doen, toch?quote:
Dick wacht hetzelfde lot als zijn vechtsportmaatje Hans.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:11 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Vandaar dat Dick Vrij zich vrijwillig laat opsluiten, die schijt hem ook zeven kleuren. Hij was waarschijnlijk ook bij de voorbereiding betrokken.
Klopt, punt is dat Dick ook niet de status en centen heeft om er onderuit te komen, het zou me niet verbazen als hij straks een nieuwe kroongetuige word, hij schijnt vrouw en kinderen te hebben, de moord van Hans Nijman is volgens velen gewoon een wraakactie geweest en om een signaal af te geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:11 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Vandaar dat Dick Vrij zich vrijwillig laat opsluiten, die schijt hem ook zeven kleuren. Hij was waarschijnlijk ook bij de voorbereiding betrokken.
Je moet ook geen drugshandelaren afpersen. Waarom niet gewoon vastgoedmagnaten waar je weinig van te duchten hebt?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kom je alleen te weten wanneer je zelf ook in de handel zit.
Rippers zijn grotere plaag dan politie.
Nou ja, Willem is wel zo glad om dat te ontfutselen, bovendien moet je niet vergeten dat een heel groot deel van de wat schimmerige vastgoedhandel is afgeperst.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar maak je echt een inschattingsfout, de HA Amsterdam zijn internationaal een spil in de drugshandel, daarnaast hebben ze in de jaren 80 heel slim veel vastgoed op de wallen gekocht voor weinig, en daarna de boel schoon geveegd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar zelf geen Hell's Angel.... en wat deden de Hell's Angels beetje drugs, body guardje spelen en overal de boel belazeren, boeren en scheten laten en met hun overjarige pensen en meelijwekkende tattoe's op een motor hangen? O, ja, en Lenferink een stomp voor zijn harsens geven, maar dat wilde iedereen al doen, toch?
Ik bedoel, de echte onderwereld dat was Bruinsma en na 1991 de erven Bruinsma, toch?
Terwijl Holleeder toen buitenbeeld was als Heineken ontvoerder, kreeg 11 jaar, was tot medium 90'er jaren in de petoet. Ging vervolgens volgens mij de vastgoedsector in?
Maar dat was toch in wezen gekruimel vergeleken met de erven Bruinsma?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar maak je echt een inschattingsfout, de HA Amsterdam zijn internationaal een spil in de drugshandel, daarnaast hebben ze in de jaren 80 heel slim veel vastgoed op de wallen gekocht voor weinig, en daarna de boel schoon geveegd.
Maar dat is dus niet bewezen dan?quote:Begin 2005 werd Holleeder genoemd als de man die voor twee miljoen euro een zakelijk geschil tussen Erik de Vlieger en een groep Israëlische vastgoedhandelaren had geregeld. Hij zou ook - samen met De Vlieger en Endstra - betrokken zijn geweest bij bedreiging en afpersing van een café-uitbater
Bruinsma heeft geluk gehad, hij was 1 van eerst die door had dat schaalvergroting en risico spreiding enorm loonde, daarnaast was hij de eerste die door had dat het kopen van informatie loonde. Op eind van carriere ging hij hoogmoed vertonen door enorme transporten te financieren, dat ging toen een paar keer achter elkaar mis wat hem compleet blut maakte. De HA speelde weliswaar op veel kleinere schaal maar wel behoorlijk succesvol. Mijn broer zat in die tijd ook in de groothandel vandaar dat ik veel van deze info uit eerste hand heb, van Erik de Vlieger durf ik niet direct uitspraken te doen, heb idee dat hij niet zo kritisch was met aannemen van geld en dat ie daarmee in problemen gekomen is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat was toch in wezen gekruimel vergeleken met de erven Bruinsma?
En ja, okee, vastgoed, wist ik niet hoor. Maar dan krijg je wel de verwevenheid met Holleeder, die ging ook de vastgoed in. Was veel in te verdienen ook in die jaren en daarna.
Idem Erik de Vlieger, maar die was dus wel legit.
Nou ja, ik lees op wikipedia dat Holleeder dus ook in zee ging met erven Bruinsma: Mieremet en Klepper.
En over De Vlieger:
[..]
Maar dat is dus niet bewezen dan?
Ik gok dat Bram Moszkowicz hier ook vandaag of morgen wel iets mee te maken blijkt te hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dat was toch in wezen gekruimel vergeleken met de erven Bruinsma?
En ja, okee, vastgoed, wist ik niet hoor. Maar dan krijg je wel de verwevenheid met Holleeder, die ging ook de vastgoed in. Was veel in te verdienen ook in die jaren en daarna.
Idem Erik de Vlieger, maar die was dus wel legit.
Nou ja, ik lees op wikipedia dat Holleeder dus ook in zee ging met erven Bruinsma: Mieremet en Klepper.
En over De Vlieger:
[..]
Maar dat is dus niet bewezen dan?
dat groene autootje ernaast kan ook afgeschreven wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:31 schreef Sylv3se het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk niet dat het autootje vanochtend in een veel betere staat verkeerde.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat groene autootje ernaast kan ook afgeschreven worden
Meeeeee gras, meeeeeeee gras!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat groene autootje ernaast kan ook afgeschreven worden
Rippen kleeft dan ook een gigantisch risico aan. Iets wat de Marokkanen graag voor lief nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is maar een oude fiestaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Denk niet dat het autootje vanochtend in een veel betere staat verkeerde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |