Chloequote:Op zondag 3 augustus 2014 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik gok op een hinderlaag van een handlanger van Jack Bauer.
quote:
De fietscomputer van een SKY renner ontregelen is inderdaad een effectieve tactiek.quote:
/care om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Nu nog de finale squash dubbels bij de mannen die bezig is en daarna zijn de Games alweer afgelopen.
De Ronde van Polen kan me dan nog weer minder schelen eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Het was nog even spannend vanwege die lekke band.
[..]
/care om eerlijk te zijn.
Dadelijk om 17:30 Ronde van Polen op Eurosport 1.
Hadden geen kansvolle renners vond men daarquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:14 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom doen er geen Zuid-Afrikanen mee?
Renshaw werd vandaag keurig 5equote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef wimderon het volgende:
Overigens wel bijzonder knap dat Cavendish vorig jaar NK is geworden op dit parcours, ook nog zonder ploeg.
Ik gun het Jamaica wel. Engeland heeft al zoveel medailles.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:14 schreef Max23 het volgende:
Arme Engelse Netbalsters trouwens. Gisteren de halve finale verloren in de laatste seconde, nu ook nog de strijd om het brons verloren tegen Jamaica
Over 4 jaar in Gold Coast (Australiė) en over 8 jaar hopelijk in Durban (Zuid Afrika). Zou toch beter weer moeten zijn dan.quote:
twitter:thecgf twitterde op woensdag 02-09-2015 om 06:48:17The XXII Commonwealth Games are unanimously awarded to the South African city of Durban #CGFAssembly #Durban2022 reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |