abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141686178
Boonen is niet echt tevreden over de ploegleiding.
  zondag 29 juni 2014 @ 17:22:31 #277
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141686187
Boonen weent.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 29 juni 2014 @ 17:24:51 #278
168304 Mani89
pi_141686251
Abdelbaset Hannachi is Algerijns kampioen.
pi_141686292
In Luxemburg Gastauer, Jungels, Didier, Fränk en Andy op kop.
  zondag 29 juni 2014 @ 17:26:50 #280
11102 knep
Mountainfreak
pi_141686306
Andy aan de kop _O_
met wat metgezellen dan
  zondag 29 juni 2014 @ 17:28:49 #281
168304 Mani89
pi_141686365
Hup Andy!

zondag 29 juni 2014 @ 17:29:32 #282
168304 Mani89
pi_141686390
Oei als zelfs Gertje boos is.
pi_141686547
Gastauer, Fränk en Andy nu op kop.
pi_141687159
Fränk wint, voor Gastauer en Andy.
pi_141689765
In GB wint Kennaugh de sprint van Swift..
pi_141689766
Al bekend of docu vandaag wordt uitgezonden?
pi_141690061
quote:
11s.gif Op zondag 29 juni 2014 18:57 schreef Marcoss het volgende:
In GB wint Kennaugh de sprint van Swift..
Swift zat achterstevoren op zijn fiets?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 29 juni 2014 @ 19:11:54 #288
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_141690447
Steegmans voelt zich geflikt door zyn ploeg.
Boonen zeer ontevreden over de communicatie van de ploegleiders...Toffe sfeer precies.
Trotse Belg.
pi_141692677
ppffff me echt mateloos geergerd aan het commentaar van Ducrot... Constant praten over Rabo, het blauwe team, team Argos... damn wat een kneus! Gelukkig is het NK maar 1x per jaar, en kan ik rest van het jaar gewoon Sporza kijken..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_141695755
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:51 schreef the_critic het volgende:
ppffff me echt mateloos geergerd aan het commentaar van Ducrot... Constant praten over Rabo, het blauwe team, team Argos... damn wat een kneus! Gelukkig is het NK maar 1x per jaar, en kan ik rest van het jaar gewoon Sporza kijken..
Al dat gehaat altijd op de NOS :') hele voorjaar heeft Sporza ook zitten blunderen bij koersen.
Scheelt dat er amper belgen aan de start staan bij de Tour dus dat gegeil is stukken minder.
pi_141697013
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 20:39 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Al dat gehaat altijd op de NOS :') hele voorjaar heeft Sporza ook zitten blunderen bij koersen.
Scheelt dat er amper belgen aan de start staan bij de Tour dus dat gegeil is stukken minder.
Ook dit keer dachten ze bij sporza dat boeckmans had gewonnen
pi_141701272
gaat Joris van de Berg ook commentaar geven tijdens de Tour
pi_141701334
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 19:51 schreef the_critic het volgende:
Argos kwam niet van Ducrot, maar van Joris, Ducrot zei wel telkens Giant.

Maar bij Sporza herkenden ze pas na de finish de winnaar vandaag..
  zondag 29 juni 2014 @ 22:15:24 #294
168304 Mani89
pi_141701502
NOS commentaar is gewoon totale cholera, sinds Jean ten onder ging aan de drank en Mart geleidelijk dement werd en niemand meer herkende is het nooit meer goed gekomen.
  zondag 29 juni 2014 @ 22:26:21 #295
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_141702132
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:07 schreef OProg het volgende:

[..]

Mooiste zou zijn gewoon centraal oortje voor gevaar en mededelingen.
Ik de basis gewoon in het Engels en taal van het land waar ze de koers organiseren.

Het wachten is dan wel op 'oortjes doping' met ploegen die stiekem in gaan bellen. :')
Hier sluit ik me dan bij aan.
Alhoewel 'inbellen' me engizins lastig lijkt als je kanaal gewoon open stelt.

quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 17:54 schreef wimderon het volgende:
Fränk wint, voor Gastauer en Andy.
Als je de top 10 opnoemt, heb je daar ook het hele kampioenschap.
Net efkes anges
pi_141702196
Belkin werd uitgeschakeld door de valpartij. Waarbij Terpstra wel vervelend kwam invoegen.

Boom werd ook steeds indrukwekkender na de 220 km grens. 8)7 :W
- verwijderd door admin -
  zondag 29 juni 2014 @ 22:33:51 #297
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_141702565
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Hier sluit ik me dan bij aan.
Alhoewel 'inbellen' me engizins lastig lijkt als je kanaal gewoon open stelt.

[..]

Als je de top 10 opnoemt, heb je daar ook het hele kampioenschap.
Het verschil in Luxemburg is ook wel bizar groot tussen de Elite met contract (de profs) en de rest.

http://www.romers.nl/stat(...)%2C%20Etape%201.html

1e 11 nog redelijk bij elkaar.
Net efkes anges
  maandag 30 juni 2014 @ 09:39:18 #298
14505 OProg
A Life in Music
pi_141715125
De sfeer bij OPQS is prima in ieder geval.

quote:
Boonen en Steegmans razend na BK, Wilfried Peeters pareert kritiek
Topfavoriet Tom Boonen strandde op het BK in Wielsbeke op een derde plaats en was daar danig ontgoocheld over. Meteen na de finish haalde hij ongemeen hard uit naar de ploegleiding van Omega Pharma-Quickstep.

‘Er zijn zware fouten gemaakt door de ploegleiding’, foeterde hij. ‘En daardoor hebben wij fouten gemaakt. We reden nochtans lange tijd de perfecte koers met steeds de juiste mannetjes mee. Maar dan werd alles omgegooid.'

'Wij wisten van niks, tot we op zes kilometer van de streep te horen kregen dat we alsnog moesten rijden voor de sprint. Er waren geen bordjes zoals in de klassiekers of niks, geen communicatie. We wisten niet wat we moesten doen: moesten we koersen of niet? Een kampioenschap is al moeilijk genoeg op zich maar nu wisten we ook totaal niet wat de situatie vooraan was. De vlucht beschermen had voor mij evengoed gekund maar pas op zes kilometer van de streep werd alles nog omgegooid. Ofwel geven ze ons de vrijdheid om te doen wat we willen ofwel concentreren ze zich op de sprint... Op een bepaald moment was Gert (Steegmans, red.) mee en er was op voorhand gezegd dat als er een snelle man mee was, die vlucht beschermd werd. Dat hebben we gedaan en dan op zes kilometer moesten we het gat toch dicht rijden... Nee, hier ga ik een duchtig woordje over praten met de ploegleiding (Tom Steels en Wilfried Peeters, red.). Zoals dit kan echt niet.’

In de sprint was Boonen naar eigen zeggen kansloos. ‘We reden het gat nog dicht en konden nog gaan voor de massasprint maar we reden te veel op links, terwijl rechts de ruimte lag. Ik heb nog geroepen als een idioot maar ze hoorden het niet door al dat publiek. Die mannen (Lotto-Belisol, red) zaten te freewheelen in mijn wiel. Toen zij gingen, ben ik ook beginnen sprinten in hun wiel maar hun sprint was te snel om nog te pareren. Heel frustrerend.’

Steegmans: ‘Ik ben geflikt’

Ook Gert Steegmans was razend. Steegmans zat mee voorin in de kopgroep maar moest toekijken hoe zijn eigen ploeg het gat dicht reed.

‘Ik voelde me zegezeker maar ik voel me geflikt door mijn eigen ploeg. Ze rijden het gat dicht met een derde plaats als resultaat. (cynisch:) Bravo... Sorry, ik ben echt boos, razend. IAls je vooraan zat en zegezeker was, gingen we vandaag het ploegspel spelen. En ik was zegezeker, alles liep perfect. Of ik er al met de ploegleiding over heb gesproken? Nee, ze gaan er toch weer een draai aan geven. Iedereen heeft gezien wat er gebeurd is. Ze moeten zelf maar hun conclusies trekken. Maar dit was godverdomme toch straf. Ik mag niet naar de Tour, mag geen klassiekers en mag het BK niet winnen. Blijkbaar hebben ze me niet graag...’

Wilfried Peeters: 'We gaan eens goed moeten babbelen'

Ploegleider Wilfried Peeters pareerde de kritiek. 'Ik ben natuurlijk ook wel deels ontgoocheld, maar we hebben al diepere waters doorzwommen. Dit komt wel weer goed, maar er zal nog eens goed moeten gepraat worden binnen de ploeg. Het was een heel chaotische wedstrijd zonder oortjes. Dan is het zeer moeilijk communiceren. Misschien hadden we inderdaad met bordjes moeten werken, want de info raakte niet voldoende tot bij de renners.'

Peeters gaf toe dat hij misschien andere tactische keuzes had moeten maken, maar stelde wel dat hij de beslissing om Steegmans en co terug te halen in samenspraak met ploegleider Tom Steels had gemaakt. 'We zagen vooraan een sterke Vanmarcke ontsnappen', aldus Peeters. 'Het sein voor ons om Gert niet langer te beschermen en alles op Tom Boonen te zetten in de massasprint. In die sprint draaide het niet uit zoals het moest. Geen titel en dat is een spijtige zaak voor ons, maar goed: we gaan daar nog eens goed over babbelen en we raken daar wel uit.'
:')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')