ja bedankt voor het meelezenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
niet
maar je kan ook niet zeggen dat het wel bestaat
en aangezien je nooit kan bewijzen dat het onzichtbare iets niet bestaat is het aan degene die zegt dat het onzichtbare blabla wel bestaat om dat bewijs te leveren.
zolang dat bewijs niet is geleverd is het onzichtbare blabla volledig irrelevant.
waar volgens wikiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Life2.0 het volgende:
is het hebben van een moraal ook een religie? volgens wiki wel
Religion is a set of variously organized beliefs about the relationship between natural and supernatural aspects of reality, and the role of humans in this relationship.quote:
maar dat zegt niets over het hebben van een moraalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Religion is a set of variously organized beliefs about the relationship between natural and supernatural aspects of reality, and the role of humans in this relationship.
het zegt ook niets over joden, moslim of gristenen, johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar dat zegt niets over het hebben van een moraal
Moraal... Wat is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar dat zegt niets over het hebben van een moraal
Je bent zo verwarrend, dat bij het nalezen van dit topic de 1ste gedachte het bekende' Not sure if trolling or just stupid' meme plaatje was......quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Life2.0 het volgende:
ik ben niet verwarrend, ik vraag steeds dezelfde dingen en helaas herhaal ik mijzelf ook steeds
denk ik ook wel eens over larpende heksenquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je bent zo verwarrend, dat bij het nalezen van dit topic de 1ste gedachte het bekende' Not sure if trolling or just stupid' meme plaatje was......
Dus dan kan ik veronderstellen dat de lucht om ons heen niet bestaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
niet
maar je kan ook niet zeggen dat het wel bestaat
en aangezien je nooit kan bewijzen dat het onzichtbare iets niet bestaat is het aan degene die zegt dat het onzichtbare blabla wel bestaat om dat bewijs te leveren.
zolang dat bewijs niet is geleverd is het onzichtbare blabla volledig irrelevant.
Lucht is prima meetbaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dus dan kan ik veronderstellen dat de lucht om ons heen niet bestaat.
Want het is onzichtbaar en je kunt niet laten zien dat het er is toch?
Tenzij jij mij kunt laten zien hoe lucht er uit ziet?
lucht is voor iedereen waarneembaarquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dus dan kan ik veronderstellen dat de lucht om ons heen niet bestaat.
Want het is onzichtbaar en je kunt niet laten zien dat het er is toch?
Tenzij jij mij kunt laten zien hoe lucht er uit ziet?
Dat is natuurlijk geen bewijs he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
Zo is het ook met God je ziet hem niet maar toch is Hij er.
hoe kan je dat onafhankelijk vaststellen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar lucht op zich is onzichtbaar en
het is het water in de lucht wat voor die breking van het licht zorgt dus niet de lucht.
en hoe zit het met aardgas?
je kunt het niet zien of ruiken en toch is het er.
want als er een vonk of vuur bij komt vliegt het in de brand.
Zo is het ook met God je ziet hem niet maar toch is Hij er.
Lucht is meetbaar. Lezen.quote:
Altijd grappig om te zien hoe te pas en te onpas opeens wel wetenschappelijke feitjes worden geslikt als gedacht wordt dat het een zwak argument kracht bijzet. Waarom dit oppakken en de rest van de uitleg negeren? Zuurstof zie je ook niet, dus zuurstof bestaat niet?quote:het is het water in de lucht wat voor die breking van het licht zorgt dus niet de lucht.
Dus? Het is alsnog meetbaar.quote:en hoe zit het met aardgas?
je kunt het niet zien of ruiken en toch is het er.
Precies.quote:want als er een vonk of vuur bij komt vliegt het in de brand.
Zo is het ook met onzichtbare koeien die kees heten. Je ziet ze niet maar toch zijn ze er.quote:Zo is het ook met God je ziet hem niet maar toch is Hij er.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |