Volgens de "normale" evolutieleer waarschijnlijk een neger. Alle andere huidskleuren zijn immers mutaties.quote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, tof. God heeft een uiterlijk. En? Is God neger, Chinees, blank of wat? En is hij dik, dun, lang of kort? Of is het eigenlijk wel een hij? Of eerder een soort Baphomet, zo'n mix van alles?
Ik denk dat je dat te pessimistisch inschat.quote:Op zondag 13 april 2014 20:29 schreef Yiha het volgende:
Mag wel een slotje op wat mij betreft. Ik denk dat er uitsluitend gebash zal volgen.
Ach, mensen zijn weer eens met iets anders geconfronteerd en jij hebt weer eens gedemonstreerd gekregen dat je religieuze overtuigingen eigenlijk beter voor jezelf kan houden.quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef Yiha het volgende:
Nou ja, ik ben op het punt gekomen of het wel allemaal nut heeft wat ik hier allemaal typ.
Het is eerder andersomquote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef Yiha het volgende:
Nou ja, ik ben op het punt gekomen of het wel allemaal nut heeft wat ik hier allemaal typ.
Zolang het bij gevoelens blijft, overtuig je daar natuurlijk niemand mee behalve jezelf.quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef Yiha het volgende:
goed ideequote:Op zondag 13 april 2014 20:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, mensen zijn weer eens met iets anders geconfronteerd en jij hebt weer eens gedemonstreerd gekregen dat je religieuze overtuigingen eigenlijk beter voor jezelf kan houden.
Ach ja, ik heb me sterk gehouden.quote:
Waarom niet ? Nu je "ik weet dat ik niets weet" als basis hebt laten zien zullen flink wat mensen je serieuzer nemen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef Yiha het volgende:
Ok, da's een goede opsteker.quote:Op zondag 13 april 2014 20:47 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Waarom niet ? Nu je "ik weet dat ik niets weet" als basis hebt laten zien zullen flink wat mensen je serieuzer nemen.
Hier ben ik wel benieuwd naar. Kun je hier voorbeelden van geven?quote:Op zondag 13 april 2014 17:09 schreef Yiha het volgende:
Er zitten evenzeer hiaten in de evolutieleer. Maar dat willen jullie niet zien.
wij zijn dan ook de creme de la creme van Fokquote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef Yiha het volgende:
Heb nog nooit zo'n goed lopend topic gehad btw
quote:Op maandag 14 april 2014 01:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wij zijn dan ook de creme de la creme van Fok
quote:Op maandag 14 april 2014 01:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
wij zijn dan ook de creme de la creme van Fok
Trolquote:Op zondag 13 april 2014 20:22 schreef Yiha het volgende:
Heb nog nooit zo'n goed lopend topic gehad btw
Forummen heeft geen enkel nut, alleen tijdverdrijf.quote:Op zondag 13 april 2014 20:34 schreef Yiha het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |