abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133438452
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Vind het persoonlijk een beetje een merkwaardig verhaal en als ik de journalist was had ik nog wel een paar vragen.
Als ik kijk naar de manier waarop het artikel is geschreven, wilde hij hoe dan ook een zielig verhaal over een hulpeloos oud dametje hebben. Bibberende stem, tranen in haar bruine ogen, handenwringend.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133438557
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, die marktwerking in het OV..... ook zo'n geweldig plan |:(
Iedere twee jaar een andere maatschappij die het busvervoer in de stad op zich neemt, alle chauffeurs van de eerste maatschappij ontslagen en deels met geluk weer aan de slag bij het nieuwe bedrijf, tegen een lager loon uiteraard.... nieuwe bussen, en weer een ander bedrijf waar je een kortingskaart moet kopen.
Om de 8-10 jaar en het contract wordt door de nieuwe vervoerder overgenomen. Automatisch aan de slag bij het nieuwe bedrijf tegen dezelfde voorwaarden. En na 10 jaar zijn bussen wel aan vervanging toe. Kijk maar naar Utrecht, daar moesten ze de vervanging een paar jaar uitstellen, die dingen werden bij wijze van spreke met ductape bij elkaar gehouden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_133439303
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]
Nu moest ik dus idd weg, maar t kost gewoon n euro ofzo om in en uit te checken op 1 perron binnen 10 seconden :')
Nope, in- en uitchecken op hetzelfde station binnen een uur kost je niks.
pi_133448511
Ik weet uit betrouwbare bron dat deze mevrouw nogal een kenau is. Hulpeloos oud vrouwtje is het echt niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')