abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131860639
Dat jij mijn standpunt niet snapt/wilt accepteren dat we er beide anders over denken zegt niet dat ik me nergens over uit. Sterker nog, ik geef gewoon antwoord op je vragen. Ik snap dat mensen kunnen denken/geloven dat er een eindstation is en dat er een 'ultieme universele moraal' ofzo is. Ik heb zelf alleen dat idee niet omdat ik geloof dat het allemaal random is en er teveel onbekende variabelen meespelen die invloed hebben of kunnen hebben op alle ándere onbekende variabelen. En ik heb je vorige posts ook vluchtig doorgelezen en voel niet echt de behoefte om daar apart op in te gaan, omdat je blijkbaar ook de moeite niet neemt om andermans standpunt enigszins te accepteren (als zijnde een ánder standpunt in plaats van pure quatsch).
Ja doei.
pi_131866232
Is de TT nou nog steeds niet aangepast?
Dan is de vraag: welke cultuur acht het westen superieur aan andere culturen?
Acht het westen de Boedhistische cultuur superieur aan de Confucianistische, Hindoeistische, Christelijke, en alle andere culturen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')