abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129934449
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Random google:
Boris Becker + bezemkast
Waar het niet echt klopt dat verhaal, Boris Becker heeft zelf gezegd dat het niet in een bezemkast was en dat kind is gewoon in zijn leven. Ik geloof erg weinig van dat condoom leeglepel verhaal...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_129934817
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Waar het niet echt klopt dat verhaal, Boris Becker heeft zelf gezegd dat het niet in een bezemkast was en dat kind is gewoon in zijn leven. Ik geloof erg weinig van dat condoom leeglepel verhaal...
Het was idd niet in een bezemkast, maar op de trap....dat bezemkast is een eigen leven gaan leiden, maar het verhaal over de zwangerschap klopt wel. Geen condoomlepelverhaal, maar na een pijpbeurt de sperma in de mond bewaard en daarna zelf ingebracht en daardoor zwanger geworden.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:04:13 #28
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_129935012
Je zal op verjaardagen maar moeten uitleggen dat je moeder een gold digger of bijstandsmoeder is die je uit een condoom heeft gelepeld of de leuter van je vader heeft leeggezogen, het kwakje als een hamster in de wangen bewaard en nadien in d'r vagijn heeft gestopt. Er hebben mensen om minder zelfmoord gepleegd.
pi_129935111
Sperma dat buiten het lichaam komt is vrijwel direct dood(+- 5 minuten meen ik uit mijn hoofd), de kans dat je zwanger wordt door sperma in je te lepelen wat eerst een tijdje daarbuiten is geweest is extreem klein. Als we het over de mond hebben dan is dat een ronduit agressieve omgeving te noemen. Dat het heeeeeeeeel misschien bij extreme uitzondering kan gebeuren kan ik niet uitsluiten, maar die kans is niet groter dan bij goed pilgebruik zwanger te worden, kleiner zelfs dan dat.

Dat is echt niet iets waar je je heel erg druk om moet maken als man zijnde.

[ Bericht 2% gewijzigd door erodome op 11-08-2013 14:11:07 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_129936119
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Weliswaar niet 100% betrouwbaar, maar als man zijnde kan je ook eenzijdig beslissen door gewoon een condoom te gebruiken....
Dat is wel zo, maar het is toch redelijk common om als je een tijdje met iemand date van de condooms af te stappen (na beiden getest te zijn). Dan kan de vrouw alsnog eenzijdig beslissen de pil niet meer te slikken oid. Of ze is er gewoon slordig mee.

Maar dat terzijde, ongelukjes kunnen gebeuren (scheurend condoom, etc etc). Het eerste punt wat ik maakte, wat gequote werd, draaide meer om het daarna: áls er dan op welke wijze dan ook (ongelukje, opzet van de vrouw, whatever) een zwangerschap is ontstaan, en de man zou het kind willen laten aborteren, dan is het uiteindelijk altijd de vrouw die de definitieve beslissing maakt. Is het fair om bij een zwangerschap, op welke wijze dan ook ontstaan, waarbij de man het kind zou willen laten weghalen en de vrouw in haar eentje beslist het te houden, echt eerlijk om de man wel verantwoordelijk te maken voor dat kind? Terwijl de beslissing het kind te houden buiten hem om ging?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')