abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129273273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 16:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Haha, dat zou mogelijk een verbetering zijn voor MS. Ik heb niet de indruk dat ze zo te werk gaan, maar leuk ludiek voorbeeld. :P

Nee, ik had het meer over dit soort experimenten:

Het is maar een voorbeeld, er zijn tientallen van dit soort door amateurs geschreven experimentjes.
Ja, ik kan zo ook wel een paar voorbeelden bedenken. De evolutie van vliegtuigen vond ik zelf wel een mooi voorbeeld. Compleet met grote hangar (baarmoeder) en allerlei tussenvormen.
Maar toen ik daar laatst weer eens over nadacht, viel het me op dat het allemaal voorbeelden zijn van zaken die aan mensen onderworpen zijn, die door mensen gemaakt zijn. Ik zou zo gauw geen voorbeeld weten van niet-levende natuur.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_129273315
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hier jong nog meer sleckte grappen (vooral een hoop vanaf 6:50) maar het hele filmpje is het wel waard.

Godsamme _O-
  dinsdag 23 juli 2013 @ 23:33:54 #153
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_129273346
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn kritiek is dan ook zeer niet gericht op de mensen die het presenteren, vaak dan. Maar om mee te gaan met die halve zolen met 'flying planes into buildings and screwing children in the ass' vind ik dan weer een beetje jammer als je iets intellectueler verdedigd.
Helder punt.
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')